71. forduló, 73. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 4. 22h:09'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,80] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thoooord. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 5 deus ex machinát.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 Brod buzogányát.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 82 ubuk tüskét.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 láncinget.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 vassisakot.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 ritualista övet.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 fekete bőrcsizmát.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 arany masszariasztót.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 arany papi karkötőt.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 obszidián karkötőt.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 8 aranyló ugarhéjat.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 2 fűszertartót.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 6 huhogó bibét.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 6 kavadu iszákot.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 9 sullár hólyagot.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 4 uzbány csőrt.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 5 vizestömlőt.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 zöld üveget.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 bőrkantárt.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 szeksztánst.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 1 kazmár gyökeret.
Táborozásod 1. napján Thoooord átadott neked 69 madártollat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+123 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) [A két forduló között 12 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

kf 1735 1 kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 222 160 709 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 160. tárggyal a 709. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
Leveszed a rézsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
Felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 247 437 309 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat a 437. tárggyal a 309. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
A csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 229 1558 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 1558. tárggyal
Leveszed az arany masszariasztót, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

id 112 70 idomítod a 112. szörnyet 70 pontért
Hozzálátsz a sóhajtó dorony neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 100 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 177.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 277.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

flh 9 108 felt. lőfegyver haszn. 9 a 108. tárggyal
FLH 9 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[68,81] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szintszívó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,81] A terep vált: bozótos területen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 256.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott kardfogú fülemüle. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 252.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik fémbontó szójer ront rád!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany masszariasztó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 boszorkánykendőt. (ld. enc.) Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle volt valamikor.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 244.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[67,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [68,79] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 nyílvesszőt. [36 pontot használtál fel, van még 208.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott kardfogú fülemüle.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 204.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik nukleáris cickány!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Mandibulakaszával felnyitod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 3 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 647 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 5 pirkitet. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott dögkeselyű. (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. Messze hajítod a vacak kis köpködő bruhatag trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes dögkeselyű trófeát. 1 518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 szent kehelyt. (ld. enc.) Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy kardfogú fülemüle lehetett.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[69,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,80] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a bo-skorpió bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 67 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [71,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy termikfészket. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 168.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy óriáspók volt valamikor.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 dorony tüdőt találtál. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt autentikus vámpír! (ld. enc.)

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Eldobod az értéktelenné vált kérődző etra trófeát, és diadalmasan beszerzel egy autentikus vámpír trófeát. 1 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 2 ragasztót. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött karmos tankány támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 2 fenőkövet. Egy félig bebábozódott alak mozdul meg melletted. Teste nyálkával borított, nem tudod, hogy saját tudata vagy a spórák irányítják. Ellenfeled egy fertőzött nukleáris cickány!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Vashegyű lándzsával megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 6 vízionár szemet találtál. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető pattanóböde! (ld. enc.)

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. Messze hajítod a vacak kis nukleáris cickány trófeát, és kinyersz egy alkalmas pattanóböde trófeát. 1 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 148.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Jól felhergeled magad, mielőtt belépsz a termikfészekbe. Az adrenalin segít a túlélésben. Benn nem találsz mást csak félhomályt és bűzt. Azért alaposan körülnézel, hátha lapul itt valami bebábozódott szörny. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött sírlidérc támad rád. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 5 vasércet találtál. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim volt valamikor. (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[72,81] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [73,81] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [74,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[62 pontot használtál fel, van még 78.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (72,79) (72,78) (73,79) (73,81) (71,82) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sóhajtó dorony. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

RITUALISTA ÖV (709. TÁRGY)
A troll ritualista mágiájának egyik forrását minden bizonnyal ez a mágikus öv jelenti. Ha viseled a KF 709 paranccsal, kör elején annyival több VP-t regenerálsz, ahányadik szintű vagy (ezt a nekrofun nem növeli). Ezenkívül a védelmedet is növeli eggyel.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 72. fordulód.

Erő: 22 (37) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 181 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 43 Agresszió: 4 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 (24) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (25) Életpont: 433/300 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (35) Varázspont: 327/46 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 34/28
Eddig összesen 520 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 105 TP-t kaptál. Jelenleg 138 491 TP-d van. A következő szinthez még 41 509 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, dögkeselyű, pattanóböde. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 18 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 9 11. zene: 3 12. szörnyismeret: 7
13. pszi: 4 14. zárnyitás: 5 15. vadászat: 2
16. bányászat: 14 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (57,0) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 54. Szerzett pont: 6102. Beállított erő: 0 Összpont: 6102

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$4 csontkés ($11) $2 * orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 Brod buzogánya (#1735) 1 kőkalapács (#13) 1 * szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 16 mérgezett tüske (#23)
5 * nyílvessző (#108) 123 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
7 tankány karom (#237)
Övek
1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
$2 bakkura csizma ($96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * klasszik rézmedál (#2511) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 107 csepp tinta (#101), fér még: 13]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 83]
11 kavadu iszák (#25) [bennük 97 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 232]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 109 csepp ugh méreg (#166), fér még: 23]
9 vizestömlő (#3) [bennük 154 korty víz (#27), fér még: 26]
3 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 10 + deus ex machina (#1) 7 fenőkő (#1618)
34 kaja (#2) 1 kötél (#92) 25 krónika (#1725)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 megsemmisítő (#1540)
1 pszi kő (#248) 9 sáfránykő (#979) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522)
1 tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
27 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 4 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
21 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 11 evaporőr háj (#105)
5 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 6 grákóbőr (#41)
8 gyöngymangó (#135) 3 hattyútoll (#1222) 3 hebrencs állkapocs (#130)
1 ilkin érc (#232) 6 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 királygyík bőr (#44) 1 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 85 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
16 mákrózsa virág (#56) 7 manaszilánk (#2686) 4 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
12 óndarab (#85) 73 pirkit (#153) 4 purifikátor háj (#269)
1 rákpáncél (#97) 1 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70)
8 rókafarok (#124) 42 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47)
11 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 16 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110) 2 varányszem (#30)
$1 varkaudar csont ($1113) 30 vasérc (#152) 10 vízionár szem (#102)

Összsúly: 146.23 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 2 madártoll (#112) 1 sáfránykő (#979)
1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 boszorkánykendő (#1697) 1 dorony tüdő (#212) 3 fabontó (#106)
2 fenőkő (#1618) 7 gyenge méreg (#26) 4 kaktusztüske (#114)
7 kerek kő (#19) 1 manaszilánk (#2686) 11 pirkit (#153)
2 ragasztó (#83) 3 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 5 ugh méreg (#166)
7 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
78
79
80
81
82
(67,80) 33. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(67,81) ryuku gárdista (#360), 43. jellempróba, termikfészek (#2685), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150)
(68,79) fabontó szójer (#71), termikfészek (#2685), kardfogú fülemüle (#146), nukleáris cickány (#155), dögkeselyű (#174)
(68,81) szintszívó (#96)
(69,79) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), piromenyét (#99)
(70,80) bo-skorpiók (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 49. jellempróba, oltár
(71,81) termikfészek (#2685), óriáspók (#303), autentikus vámpír (#154), karmos tankány (#137), nukleáris cickány (#155), pattanóböde (#145), sírlidérc (#172), vérfürdető magszim (#148)
(72,81) vaskohó (#155), érclelőhely
(74,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek