71. forduló, 73. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 14. 9h:12'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,70] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

d 56 8 eldobod az 56. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1747 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [20 pontot használtál fel, van még 187.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 138 10 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 157.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

flh 5 138 felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal
Ok, FLH 5 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[107,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,68] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 141.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 133.]

m 8 mozogsz északra
[107,67] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis törpemammut trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 73, gyógyulás: 10, összesen: -63 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! [8 pontot használtál fel, van még 125.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 699 elkészíted a 699. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 sötét kámzsát. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 112.]

kf 699 kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Felöltöd a sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

v 1 5 5 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[107,68] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Találsz egy olvasztókemencét. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,69] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal megkarcolod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 424 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [31 pontot használtál fel, van még 76.]

rm 6 55 rombolsz a 6. tárggyal az 55. tárgyat
Apró cafatokra vágod a szárát, levelét, virágát (vagy ami van). Vége! Ezen a mezőn megszűnt a mákrózsa bokor. (+2 gonoszság.) Hát, ez különösen jó érzés volt. (+20 varázspont.) [20 pontot használtál fel, van még 56.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[106,70] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+59 életerő.) Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [106,71] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával végigvagdosod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 20 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 170/45 Jellem: gonosz (57) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 85/5 Pénz: 17 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/3 EFejl: 9
Eddig összesen 204 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1326 TP-t kaptál. Jelenleg 30666 TP-d van. A következő szinthez még 2334 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, szürke rinocérosz, trikornis.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/72 (+9%) vágófegyverek: 7/94 (+9%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 10/0 dobófegyverek: 5/41 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 2. nyomkövetés: 13/29 (+20%) 3. lopás: 8/65
4. mászás: 4/54 5. csapdakészítés: 3/19 (+19%) 6. csapdaészlelés: 7/34
7. gyógyítás: 27/71 (+53%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 4/72 (+11%) 11. taumaturgia: 2/50 (+10%) 12. zene: 1/13
13. szörnyismeret: 1/62 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/74 (+42%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ShinLon (#1403), Chenon (#2808)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 50.23 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 aurach bőr (#658) 2 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 3 sünmedve tüske (#14)
10 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézdarab (#70) 1 sötét kámzsa (#699) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,70) ryuku gárdista (#360), egy ismeretlen isten rúnaköve
(106,71) nektoraf (#355), ragyás burástya (#111)
(107,67) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(107,68) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(107,69) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), sullár (#101), 42. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek