71. forduló, 73. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 31. 10h:59'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,99] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+33 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [60 pontot használtál fel, van még 157.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[50,99] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 15 szúró, 6 vágó, 17 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy brutális morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a brutális morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval eltalálod a brutális morf bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A brutális morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.}

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [49,99] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,99] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 0.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy lomha morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 fekete gyöngy annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a lomha morf fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 17.}

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézgolyó felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Szöges bunkóval megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 sáfrányport. Látsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 111.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[47,100] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Találsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőevő. Itt csata lesz.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [15 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 66.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {egyik sebzési módja: 3x 1d8+9.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza kunkorgó farkát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 51.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[46,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rambó bogár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kilukasztod a rambó bogár jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy brutális morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a brutális morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A brutális morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 39.]

go 9 gonoszkodsz: 9
Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.) Mostantól használhatod a Feltételes Gonoszkodás (FGO) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy GO paranccsal. Vigyázat, ez az automatikus GO nem 10, hanem 15 TVP-be kerül! A parancs paramétereként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FGO kiadására. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy húsevő magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 19-24.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a húsevő magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a halálos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (18 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,99] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 5.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. - Egyelőre nem tudunk újabb munkát biztosítani, de azért nézzen be hozzánk máskor is, hátha akkora már akad valami. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 harci maszk. (ld. enc.)]
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
A fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 10 10 viselkedésed: 10 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 6 5 viselkedésed: 6 5
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 213 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

HARCI MASZK (1739. TÁRGY)
A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 23 (27) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 23 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 (17) Védekezés: 6 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 312/164 Jellem: gonosz (31) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 58/54 Pénz: 98 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/1 Pszi pont: 99/87
Eddig összesen 640 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 921 TP-t kaptál. Jelenleg 152 790 TP-d van. A következő szinthez még 27 210 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 8/27 (+6%) ütőfegyverek: 23/35 (+6%)
lőfegyverek: 17/28 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/3 2. nyomkövetés: 12/17 (+30%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 6/81 5. csapdaészlelés: 1/38 6. gyógyítás: 32/12 (+54%)
7. titkosírás: 3/32 (+12%) 8. felderítés: 3/77 9. teológia: 3/62
10. zene: 2/14 11. szörnyismeret: 2/12 12. pszi: 15/95 (+9%)
13. vadászat: 2/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 28, 31, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 93, az összesen kapott pontszám: 9300. (összesen ölhető: 726 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5152 TU szükséges.)

Összsúly: 102.55 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 9 fekete gyöngy (#99) 1 koponya gyűrű (#1733)
1 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 harci maszk (#1739) 16 kerek kő (#19)
1 magszim bél (#103) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
98
99
100
101
(44,99) fejvadászház (#757)
(45,99) húsevő magszim (#67), halálos morf (#7618), oltár
(46,99) oltár, 9. jellempróba, rambó bogár (#14), brutális morf (#7620)
(47,100) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), Leah oltár, tavacska, vaskohó (#155), kőevő (#62), massza (#217)
(48,99) ork sámán (#345), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 20. jellempróba
(49,99) mély kút (#93), oltár, sóhajtó dorony (#112)
(50,99) trollfa (#80), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek