71. forduló, 73. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:10'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 botot (1 arany). Átveszed a sikeresen eladott 6 grifftojás (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+57 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy spagulár nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 199.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 mozogsz keletre
[166,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Látsz egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 184.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal végigmetszed a zombi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 19, gyógyulás: 19, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy epokitféreg életének!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Draenar". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 mozogsz délre
[166,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Iron Cross. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 112, gyógyulás: 49, összesen: -63 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg parafenomén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vizestömlő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 23 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 77, gyógyulás: 19, összesen: -58 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 22 1 elkészíted a 22. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 tüskét. [1 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[167,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [168,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy friss csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,50] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 111, gyógyulás: 58, összesen: -53 ÉP}

Találsz egy friss csatamezőt. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a zombi bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megvagdalod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). A dögkeselyű megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A dögkeselyű megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 25, összesen: +16 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megvagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 54, gyógyulás: 23, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

m 4 mozogsz délre
[167,51] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy magger volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ymmor-Thal. Találsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 28, gyógyulás: 18, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megvágod a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal megvagdalod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
922 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 60, gyógyulás: 26, összesen: -34 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 nyu-shuriken (ld. enc.). Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 33.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 1538 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

at 3808 4 TU-t adsz át a 3808. kalandozónak 4
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 15, 14.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 213 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 17 (26) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 46 Menekülés: 15 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 198/142 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 464/17 Pénz: 1812 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 138/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 370 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7062 TP-t kaptál. Jelenleg 185821 TP-d van. A következő szinthez még 74179 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 66. fordulódban 3134 arany került a bankszámládra. 3196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: *21/101 (+30%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 18/70

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 (+11%) 2. nyomkövetés: 22/83 (+26%) 3. mászás: 4/17
4. csapdakészítés: 10/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/52 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 2/70 (+22%) 9. szörnyidomítás: 2/12
10. teológia: 21/60 (+31%) 11. taumaturgia: 27/58 (+45%) 12. versengés: 2/15
13. szörnyismeret: 7/42 (+26%) 14. pszi: 16/58 (+24%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/30 17. bányászat: 1/69 18. úszás: 2/52
19. főzés: 7/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 2 varázskő (#305) 4 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 19 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 2 nyu-shuriken (#157) 4 ragasztó (#83)
1 rövid íj (#107) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(166,48) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, zombi (#49), élőholt mágus (#175), epokitféreg (#147)
(166,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), qwarg rohamosztagosok (#242), quwarg parafenomén (#248)
(167,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(167,50) qwarg rohamosztagos (#242), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175)
(167,51) magger (#747), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku ostromteknős (#362), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175)
(168,49) friss csatamező (#262), oltár, sírlidérc (#172)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek