Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 20. 12h:30' EZ A 102. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 103. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 4. KP: v 27 0 0 | elmormolod a 27. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 122 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-11 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a harci mágus bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus jobb lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a harci mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a harci mágus bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus girhes testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a harci mágus testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
kt 343 10 | elkészíted a 343. tárgyat (10 darabot) |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a nómenklatúra testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [67,68] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. {max. életpontja: 57-63.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az ork sámán testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a tetemember bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 9.]
ef 7 501 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
KRÁKEN GYŰRŰ (1165. TÁRGY) Ritka kincs, amely a mélytengeri kráken egyik csápjára van ráakadva. Valószínűleg egy szerencsétlenül járt matróztól származik, akit nem mentett meg a gyűrű ereje - nem volt neki elég a +12 szerencse és +4 védettség, hogy túlélje a tengeri katasztrófát. A gyűrű használatához szükséges minimális szint 20. |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 12 (24) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (25) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 540/243 | Jellem: | jó (134) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 11 (29) | Varázspont: | 335/113 | Pénz: | 2161 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 41/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 23/23 (+11%) | ütőfegyverek: | 9/49 | lőfegyverek: | 17/85 (+21%) |
dobófegyverek: | 4/67 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérgezett tüske (#23) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
67,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/79 | 2. nyomkövetés: | 12/83 (+16%) | 3. mászás: | 4/88 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 7/79 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 7/3 |
7. titkosírás: | 2/90 | 8. felderítés: | 2/97 | 9. teológia: | 11/3 (+26%) |
10. taumaturgia: | 2/53 | 11. szerencsejáték: | 1/79 | 12. versengés: | 5/66 |
13. zene: | 3/75 | 14. szörnyismeret: | 3/66 | 15. pszi: | 6/50 (+28%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 3/44 | 18. bányászat: | 2/63 |
19. testépítés: | 1/9 | 20. főzés: | 1/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 89. Szerzett pont: 10836. Beállított erő: 0 Összpont: 10836 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4414 TU szükséges.) |
Összsúly: 177.01 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | pszi kő (#248) | 10 | rézdarab (#70) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | kis káoszrelikvia (#2643) | 1 | ómatéria (#2642) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 10 | rézgolyó (#343) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) |
65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | |
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|