71. forduló, 73. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 20. 12h:30'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,64] koordinátán.
Táborozásod 1. napján Vaskalap átadott neked 1 kráken gyűrűt.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+306 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. KP: v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 200.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 mozogsz délre
[68,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 20.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [36 pontot használtál fel, van még 159.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy százfogú!

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 mozogsz délkeletre
[69,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy spagulár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy harci mágus.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 122 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-11 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a harci mágus bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus jobb lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a harci mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 4 rézgolyót. Még nincs vége! Ezúttal egy quwarg királynő készül kirabolni! (ld. enc.) {max. életpontja: 151-166.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beintesz az ellenfelednek, és elszaladsz mint árnymanó a búcsúból. Szerencsére a szörny lassabbnak bizonyul. És még a rablás sem sikerült neki. Hurrá!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 púderkövet. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy harci mágus. {max. életpontja: 110-149.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a harci mágus bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus girhes testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a harci mágus testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ómatériát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [28 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 343 10 elkészíted a 343. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 rézgolyót. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó nómenklatúra. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a nómenklatúra testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez így nem lesz jó! Inkább a menekülést választod, és abban jobbank bizonyulsz ellenfelednél!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[68,67] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy púpos burástya jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a púpos burástya belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (ld. enc.) Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [67,68] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [66,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. {max. életpontja: 57-63.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az ork sámán testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [64 pontot használtál fel, van még 33.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[66,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a tetemember bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [67,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRÁKEN GYŰRŰ (1165. TÁRGY)
Ritka kincs, amely a mélytengeri kráken egyik csápjára van ráakadva. Valószínűleg egy szerencsétlenül járt matróztól származik, akit nem mentett meg a gyűrű ereje - nem volt neki elég a +12 szerencse és +4 védettség, hogy túlélje a tengeri katasztrófát. A gyűrű használatához szükséges minimális szint 20.

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET...
Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak.

SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA
Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs.
Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni.
Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód).
Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 19 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 12 (24) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (25) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 540/243 Jellem: jó (134) Tul. pont: 12
Szerencse: 11 (29) Varázspont: 335/113 Pénz: 2161 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 28/25 Pszi pont: 41/18
Eddig összesen 679 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 299 TP-t kaptál. Jelenleg 380 677 TP-d van. A következő szinthez még 69 323 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, harci mágus, varkaudar behemót.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/23 (+11%) ütőfegyverek: 9/49 lőfegyverek: 17/85 (+21%)
dobófegyverek: 4/67 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérgezett tüske (#23) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
67,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/79 2. nyomkövetés: 12/83 (+16%) 3. mászás: 4/88 (+5%)
4. csapdakészítés: 7/79 (+25%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 7/3
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 2/97 9. teológia: 11/3 (+26%)
10. taumaturgia: 2/53 11. szerencsejáték: 1/79 12. versengés: 5/66
13. zene: 3/75 14. szörnyismeret: 3/66 15. pszi: 6/50 (+28%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 3/44 18. bányászat: 2/63
19. testépítés: 1/9 20. főzés: 1/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 89. Szerzett pont: 10836. Beállított erő: 0 Összpont: 10836

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4414 TU szükséges.)

Összsúly: 177.01 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 pszi kő (#248) 10 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 9 kaja (#2) 4 kerek kő (#19)
1 kis káoszrelikvia (#2643) 1 ómatéria (#2642) 2 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 10 rézgolyó (#343) 1 sámán erszény (#650)
6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

65 66 67 68 69 70
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(66,69) ork sámán (#345), 50. jellempróba
(66,70) oltár, 43. jellempróba, tetemember (#123)
(67,68) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, púpos burástya (#92)
(67,71) egy ismeretlen isten rúnaköve
(68,65) mély kút (#93), 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickány (#155), topránypolip (#86), százfogú (#53)
(68,67) púpos burástya (#92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(69,66) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, spagulár (#82), harci mágus (#265), quwarg királynő (#153), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek