Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 23. 12h:03' EZ A 512. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 513. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [51,98] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy manilla-fát.
(Továbbmész...) [51,99] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Ököl. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Ököl jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány dárdát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 1 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ököl jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az Ököl testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Ököl inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az Ököl most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vizestömlő, 1 kőkés és 1 dárda. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [49,99] Az erdőt síkság váltja fel.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [47,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [46,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Itt csata lesz.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sünmedve bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,99] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 757 | bemész a 757. épületbe |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
hu 162 166 106 | hulladék: 162 166 106 |
hu 103 16 63 | hulladék: 103 16 63 |
hu 198 | hulladék: 198 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
ÖKÖL (7121. ELLENFÉL) ököl egy kopasz kobudera férfi. Az Újnyugat rend tagja. Fajából adódóan nem meglepő, hogy puszta kézzel harcol, de így is felér a legtöbb fegyveressel. Ha meg akarod sebezni, használj valami gyors szúró, vagy vágófegyvert, mert a lassabban kezelhető ütőfegyverek elől legtöbbször könnyedén kitér. |
HARCI MASZK (1739. TÁRGY) A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 211/199 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 240/14 | Pénz: | 1913 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 116/32 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/65 (+30%) | szúrófegyverek: | 16/9 (+4%) | vágófegyverek: | 8/95 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 7/75 | dobófegyverek: | 14/59 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/51 | 2. nyomkövetés: | 21/6 (+32%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 2/99 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 10/93 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/6 |
7. gyógyítás: | 12/99 | 8. titkosírás: | 1/22 | 9. felderítés: | 1/16 |
10. szörnyidomítás: | 1/1 | 11. teológia: | 16/61 (+27%) | 12. taumaturgia: | 11/14 (+2%) |
13. versengés: | 1/34 | 14. harcművészetek: | 4/73 | 15. zene: | 6/7 |
16. szörnyismeret: | 12/51 (+25%) | 17. pszi: | 18/72 (+39%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 1/47 | 20. bányászat: | 4/36 | 21. főzés: | 2/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 3 | fabontó (#106) | 1 | harci maszk (#1739) | |||
1 | kőkés (#6) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | tinta (#101) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 1 | vizestömlő (#3) |