717. forduló, 719. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 25. 15h:02'
EZ A 721. JÁTÉKHETED, 718. FORDULÓD
722. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [454,10] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+177 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1357 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 794. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 786.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 780. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (6 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 778.]

vv 147 309 370 elmormolod a 147. varázslatot a 309. varázslatot a 370. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 778.]
Fürgén varázsolsz! 9 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 12 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Varázslataidat mostantól rúna védi. [-140 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 4 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Naginatával megérinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 761. Kapsz 24 VP-t.]

p 195 15 használod a 195. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 15 Tudatpontot. [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 746. Kapsz 36 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Naginatával eltalálod az aranyfecske fejét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 24 VP-t.]

t 296 1 támadod a 296. szörnyet
FT 296 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

t 828 támadod a 828. szörnyet
FT 828 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku sorkatona! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálos érintés. 10075 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (447,18)-> 125 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 4 katonai kötszert. 52035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10075, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}


a 1325 1614 5 átadod az 1325. tárgyat az 1614. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 ryuku nyakláncot Tenogi Cloagun részére. [5 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 12 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[453,9] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy teriád ámokfutó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a teriád ámokfutó testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád ámokfutó testét. (10 támadással 1331 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a teriád ámokfutó testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) A teriád ámokfutó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 310 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 29 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a teriád ámokfutó bulldogszerű fejét. (7 támadással 932 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 48 életpontot sebeztél. Naginatával megbököd a teriád ámokfutó fejét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A teriád ámokfutó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 311 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. A teriád ámokfutó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. 37487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3462, sebződés: 1101, gyógyulás: 4, összesen: -1097 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 43 VP-t.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható angolna szálkát markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy óriásmedúza! (ld. enc.)

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Angolna szálkával tökéletesen perforálod az óriásmedúza testét. (3 támadással 427 életpontot sebezve.) Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Csápjaival az óriásmedúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az óriásmedúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Angolna szálkával jól megszurkálod az óriásmedúza kocsonyás testét. (3 támadással 395 életpontot sebezve.) Fegyvered 54 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Csápjaival az óriásmedúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 56 életpontot vesztettél. Csápjaival az óriásmedúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 1405, gyógyulás: 4, összesen: -1401 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 48 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 36 VP-t.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[454,8] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bíbor anguaxin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 443 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 443, gyógyulás: 0, összesen: -443 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [454,7] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy teriád vadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 254 életpontot sebződsz. Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a teriád vadász bal lábát. (9 támadással 1025 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a teriád vadász bal oldalát. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) A teriád vadász többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 120 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve a teriád vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 179 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a teriád vadász testét. (9 támadással 910 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a teriád vadász testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) A teriád vadász többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Nem vagy felkészülve a teriád vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 282 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2786, sebződés: 1541, gyógyulás: 4, összesen: -1537 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teriád települést.
(Feltételes kutatás:) Lenyűgöző építészeti remekműnek tűnik ez a teriád település, gondolod magadban, miközben megközelíted bejáratát. Tulajdonképpen azt tekinted bejáratnak, ahol a sziklafalban egy épp akkora rést találsz, amin átférsz minden cuccoddal együtt. Bár a település pillanatnyilag csendes, fegyvered egyre görcsösebben markolászod, idegeid a pattanásig feszültek. Egy holttestet látsz a földön, s amikor lehajolsz hozzá, azt is megállapíthatod, egy ryuku teteme az. Teste még meleg, sebei még mindig véreznek. Az összes tárgyait elvették, csupán a ruháját hagyták meg. Attól nincs hangulatod megfosztani. Gyilkosai még itt lehetnek a közelben. A települést védő őrszemek egyike hirtelen bukkan fel előtted. Egy féregtenyészet jön feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a féregtenyészet fejét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal többször eltalálod a féregtenyészet jobb karját. (10 támadással 792 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a féregtenyészet testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A féregtenyészet megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A féregtenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-20 TVP). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Tleikan nyárssal megdöfködöd a féregtenyészet fejét. (10 támadással 780 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a féregtenyészet jobb lábát. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) A féregtenyészet megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A féregtenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. A féregtenyészet kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-18 TVP). A féregtenyészet megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2625, sebződés: 428, gyógyulás: 4, összesen: -424 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [453,6] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat ryuku sorkatona került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku sorkatona jobb lábát. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ryuku harci dárdát hajít feléd. 523 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (10 támadással 1325 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a 9 ryuku sorkatona újra meg újra lecsap. (9 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 207 életpontot vesztettél. Nem sikerült a 9 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (9 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona testét. (10 támadással 1328 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Naginatával jól megszurkálod a ryuku sorkatona bal lábát. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve a 6 ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Nem sikerült a 6 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona bal karját. (10 támadással 1328 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Naginatával megbököd a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 3 ryuku sorkatona nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve a 3 ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A 3 ryuku sorkatona pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 64 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (447,18)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (450,19)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 30 arany, -2 ÉP] és 6 arany, ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 3 katonai kötszert. 53102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5798, sebződés: 1178, gyógyulás: 4, összesen: -1174 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [168 pontot használtál fel, van még 422. Kapsz 403 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal többször eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (10 támadással 1351 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a manaelementál jobb oldalát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a manaelementál testét. (10 támadással 1344 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 94 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Tleikan nyárssal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 535 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 90 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5279, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 412. Kapsz 24 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[452,6] Még mindig bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy gyökérszellem ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy jokonbia fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 jokonbia ágat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [451,6] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy teriád varázsló! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 399 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 327 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a teriád varázsló fejét. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal megdöfködöd a teriád varázsló testét. (9 támadással 913 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a teriád varázsló jobb lábát. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősjég varázslatot. 155 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló bal lábát. (10 támadással 1029 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a teriád varázsló testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősjég. 169 életpontot vesztettél. A teriád varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. 31825 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3205, sebződés: 1270, gyógyulás: 4, összesen: -1266 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teriád települést.
(Feltételes kutatás:) Valahol előtted széles lyuk tátong a teriád települést övező sziklafalon, ez lehet a bejárat! Mindenfelé sasolva, a falak közé lépsz. Bár a település pillanatnyilag csendes, fegyvered egyre görcsösebben markolászod, idegeid a pattanásig feszültek. Némi séta eredményeképp megtalálod a település főterét. Hatalmas bronz totemoszlop áll itt, melyen függőleges irányban elolvashatatlan jelek sorakoznak. Némi szemlélődés után felfedezed, hogy a szobor körül szabályos távolságra a földön is megtalálhatóak ugyanezek a szimbólumok. Mintha valamiféle csoportos imádkozóhely lenne ez itt. Na de miféle istent tisztelnének a teriádok? Esetleg egy eddig még ismeretlen halhatatlan entitást, aki nem tartozik a Ghallát óvó istenek közé. A közvetlen támadás hirtelen érkezik ugyan, de a reflexeidnek hála nem ér készületlenül. Egy teriád harcos támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a teriád harcos jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A teriád harcos farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Karmával néhányszor a teriád harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Tárgyaid ezúttal megúszták! Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A teriád harcos farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A teriád harcos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Tárgyaid ellenállnak. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 713, gyógyulás: 4, összesen: -709 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy kopasz, teljesen vak, borzasztó hosszú szakállas ember férfival. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hűbéresi gyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy natharion talizmánt, egy nemesi ruhadíszt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy védőtalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.) Továbbmész.
[141 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 338 VP-t.]

a 1607 1614 1 átadod az 1607. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 lélekharangot Tenogi Cloagun részére. [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 12 VP-t.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+486 varázspont, -972 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 24 VP-t.]

v 198 431 9 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(451,6) teriád varázsló (#798), teriád harcos (#804), teriád település (#1286), Chara-din monolitja (#534), egy alakváltó férfi
(452,6) gyökérszellem (#856), jokonbia fa (#1476, belőle készíthető: #1477), Leah oltár, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(453,6) ryuku sorkatona (#828), Leah oltár, manaelementál (#290)
(453,9) tavacska, Tharr oltár, teriád ámokfutók (#797), óriásmedúza (#940)
(454,7) teriád vadász (#796), féregtenyészet (#803), teriád település (#1286), nekrofun (#173)
(454,8) bíbor anguaxin (#875)
(454,10) purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), ryuku sorkatonák (#828)

[431,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 24 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[430,9] Minden mintaszerűen megy: az Utazók Gyűrűjéből előkerül a vitorláshajó, a fedélzetre lépsz, a vitorlát felhúzod, és már neki is vághatsz a tengernek. Nocsak, mintha ez a hullám a szokottnál is nagyobb volna! Csak nem egy szörny közelítette meg a hajód? Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy cunami teknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy széllöket varázslattal köszönt csatapartnered. 331 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a cunami teknős testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal gyengén megszurkálod a cunami teknős jobb lábát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled széllöket varázslatot lő rád. 323 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 65 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a cunami teknős kemény hátpáncélját. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 358 életpontot vesztettél. Egy széllöket varázslattal köszönt csatapartnered. 338 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Tleikan nyárssal többször eltalálod a cunami teknős testét. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Naginatával megkarcolod a cunami teknős nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi hurrikán varázslatot lő rád. 399 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy széllöket varázslatot. 335 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 359 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 2625, gyógyulás: 0, összesen: -2625 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [8 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 19 VP-t.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+1735 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 48 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Sötét viharfellegek gyűlnek a fejed fölé. Nagyon messze már a part, több órányira jársz a szárazföldtől. A hajó irányjelzői megbolondultak, fogalmad sincs, hogy hol is járhatsz. A teljes ismeretlenben. Sokáig sodródsz még így, miközben az alapvető haladási irányodként az elképzeltet próbálod tartani.
Jóval később [-100 TVP] valamikor előbújik a napkorong. Újra tudod, hol vagy. Még messzebb az indulási pontodtól!

AZ ELTÉVEDÉS ELŐTTI TÉRKÉPED


(430,9) cunami teknősök (#944)

[299,17] A hajód tovább szeli a vizeket.


(Továbbmész...) [298,17] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait.

[126 pontot használtál fel, van még 92. Kapsz 128 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[297,17] Tajtékos hullámokon lovagolsz, hajód egyelőre jól bírja a terhelést.

[8 pontot használtál fel, van még 84.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Az a lény nem idézhető. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] A befejezéshez még 650 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 4.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 305. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 721. játékheted és a 718. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-40 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 26, 24.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Távoli, ütemes halfarkas rikoltozás mellett versz tábort a hajófedélzeten. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 784 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSMEDÚZA (940. SZÖRNY)
A mélyvizű tavacskákban bőven akad táplálék minden ragadozónak, legyen az rák, hal vagy egy ilyen áttetsző, puhatestű szörnyeteg, mint az óriásmedúza. Legtöbbször a felszínközeli, melegebb vízrétegben vadászik, maga alá lógatva két méter hosszú, vékonyka csápjait. A csápfonalak végén iszonyú erős bénító méreg van. Olyan hatékony, hogy egy nálánál akár húszszor nehezebb lényt is képes ártalmatlanná tenni, egyetlen mérgező érintéssel. Ha egy csápfonal célba ér, és sikeresen befecskendezi mérgét az áldozatba, azonnal sok száz hasonló nyúlvány tekeredik a szerencsétlenre, halálos szorításban rögzítve, és az emésztőszervbe juttatva azt. Felesleges túlságosan megbíznod varázslásra is képes fegyvereidben, mert az óriásmedúzára az elektromosság egyáltalán nincs hatással.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 718. fordulód.

Erő: 88 (123) Szint: 55 Merészség: 10/10 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (106) Támadás: 87 (89) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 77 (106) Védekezés: 136 (138) Menekülés: 15 % Életkor: 52/84 év
Egészség: 78 (106) Életpont: 2550/2144 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 87 (119) Varázspont: 4597/4597 Pénz: 24348 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 148/199 Halhatatlanság: 30 % EFejl: 8
Eddig összesen 9183 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 174450 TP-t kaptál. Jelenleg 70050372 TP-d van. A következő szinthez még 9949628 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, dagálydémon. A Hófarkas tetoválását viseled. A 681. fordulódban 19998 arany került a bankszámládra. 23697 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 (+4%) ökölvívás: *22/104 szúrófegyverek: 60/30 (+2%)
vágófegyverek: 36/91 ütőfegyverek: 39/80 lőfegyverek: 18/9
dobófegyverek: 46/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/96 (+11%) 2. nyomkövetés: 191/0 (+30%) 3. lopás: 3/29
4. mászás: 50/75 5. hajózás: 18/76 (+32%) 6. csapdakészítés: 15/74
7. csapdaészlelés: 28/3 8. gyógyítás: 151/61 9. titkosírás: 8/5
10. felderítés: 37/49 (+22%) 11. szörnyidomítás: 4/6 12. teológia: 421/89 (+72%)
13. taumaturgia: 125/16 (+11%) 14. szerencsejáték: 7/49 15. versengés: 25/99
16. harcművészetek: 10/22 17. zene: 12/17 18. szörnyismeret: 31/71
19. pszi: 70/25 (+3%) 20. zárnyitás: 21/16 21. vadászat: 12/87
22. vitalitás: 13/45 (+12%) 23. bányászat: 64/21 24. úszás: 14/45 (+6%)
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 9/68 (+7%) 27. csapatmunka: 6/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 208
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 6(7) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 10(12)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), aranyfecske (#283), Sheran hívők (#995)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), bűbájlidérc (#761), Mialden (#721)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 280 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (138,45,3) óriáserő (#53) esszenciavédelem 2 (#188)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28)
szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147) varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fájdalomtükör (#379), varázsvédelem II (#108), fürgülés (#92), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
halálos érintés (#271) >> teriád varázsló (#798) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fürgülés (#92) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár!
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Toodrok Din, a renegát varkaudar többet tett a vallásunk ellen, mint amennyit még eltűrhetek! Tüntesd hát el a színem elől, majd bizonyítékként áldozd fel négy csészéjét az oltáramnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 lélekharang (#1607) 1 madártoll (#112)
2 ryuku nyaklánc (#1325) 1 sallank karom (#128) 6 vas dobónyíl (#189)
63 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
484 arany (#50) 1 jokonbia ág (#1477) 7 katonai kötszer (#1508)
1 pszi kő (#248) 1 purifikátor háj (#269) 2 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 teriád féreg (#1276) 3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Üzenet küldése a karakternek