713. forduló, 715. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 18. 9h:21'
EZ A 720. JÁTÉKHETED, 714. FORDULÓD
721. játékheted kezdete: ápr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 sötét ital (eladási ár: 409 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 sötét ital (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 Éjvadász bundája (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Felugrasz, amikor farkasüvöltést hallasz, hiszen még nem láttál a tűzvihar óta farkast. Annál is inkább meglepő, hogy egyenesen egy ritka, fehér farkas látogatott meg. Mivel nem tűnik agresszívnak (biztos vacsorázott már) ezért te sem készülsz harcra. Fogai között egy fura, smaragdzöld színű csomagot veszel észre. A Farkas rád néz, lerakja a csomagot és távozik. Érdeklődve bontod ki a smaragdzöld szövetet, amiben 1 lélekharangot találsz.
Ifj. Sauron Junior, amikor összefutottatok, adott neked egy varkaudar csészét. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ).
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy dlathog kőzet van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1455 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 787.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 385. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 24 VP-t.]

h 1037 használod az 1037. tárgyat
Használod az arany sárkánysisakot. Sebeid gyógyulnak (+2558 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 767.]

v 75 291 elmormolod a 75. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a lassulás hatása. Sikerrel jártál! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 12 VP-t.]

vv 147 120 370 elmormolod a 147. varázslatot a 120. varázslatot a 370. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Varázslataidat mostantól rúna védi. [-140 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 4 VP-t.]

kf 1371 2 kézbeveszed/felveszed az 1371. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az arany sárkánypajzsot, majd a bal kezedbe veszed a naginatát. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Xsaschelraise-Xinx-szel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy sodét és egy Urgod fétisét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy Techiulan trófea, egy csáp entitás trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 748. Kapsz 24 VP-t.]

fa 135 5039 82 feladod a 135. tárgyat az 5039. kalandozónak (82 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ifj. Sauron Junior részére szánod. Átadsz 82 gyöngymangót. Ennek elküldése 114 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 7 VP-t.]

fa 582 5350 25 feladod az 582. tárgyat az 5350. kalandozónak (25 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Acinonyx Jubatus részére szánod. Átadsz 25 csalánvirágot. Ennek elküldése 51 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 742. Kapsz 7 VP-t.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[366,107] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő taalru herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 7 arany. 9381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,106] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében halálhajcsár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár nyakát. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár fejét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (24 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő gh'raiton ölész nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1499 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1453 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4862, sebződés: 693, gyógyulás: 0, összesen: -693 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [41 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 98 VP-t.]

h 578 13 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 13 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [65 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 156 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+73 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb vállát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske bal vállát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1378 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Tleikan nyárssal jól megszurkálod a manaelementál testét. (10 támadással 1351 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Tleikan nyárssal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 275 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5342, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 24 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[365,107] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Észreveszel egy életsziklát. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gh'raiton ölész lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal megdöfködöd a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1430 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1450 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4697, sebződés: 652, gyógyulás: 0, összesen: -652 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).

(Továbbmész...) [365,108] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány fejét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Naginatával épp hogy megszúrod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy ezüstshuriken, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], 9 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 54 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 102, gyógyulás: 8, összesen: -94 ÉP}


(Továbbmész...) [365,109] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Mozgást észlelsz oldalról. Egy áldott okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 81 VP-t.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[365,110] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány nyakát. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Naginatával megbököd a smaragd sárkány testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 9 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 54 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 102, gyógyulás: 8, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Rövid ideig mereven nézitek egymást. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (4 támadással 389 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Naginatával megdöföd a lidérckirály jobb karját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan légiós támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan légiós jobb lábát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Naginatával megbököd a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém jön feléd.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Rém borzalmas plazmáját. (4 támadással 381 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Naginatával kicsit megsebzed a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy moa zafír. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,111] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály fejét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszúrod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [363,110] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében hadúr lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal oldalát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 818 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod a smaragd sárkány jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 132, gyógyulás: 4, összesen: -128 ÉP}

[89 pontot használtál fel, van még 483. Kapsz 213 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[363,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Chara-din avatárja irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 11 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 38 VP-t.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1073 varázspont, -2146 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 467.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 84 VP-t.]

kf 1038 2 kézbeveszed/felveszed az 1038. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a naginatát, majd a bal kezedbe veszed az arany sárkánypajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 12 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Nincs lerakva köröd! [0 pontot használtál fel, van még 427.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 2. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 3. BP: használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 720. játékheted és a 714. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 5. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 11. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 427.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 96 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 96 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 96 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 71 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 430 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 403 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 4, 2.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 714. fordulód.

Erő: 90 (125) Szint: 55 Merészség: 10/10 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (106) Támadás: 81 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 77 (106) Védekezés: 150 (152) Menekülés: 15 % Életkor: 52/97 év
Egészség: 76 (104) Életpont: 2698/2443 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 87 (119) Varázspont: 4591/4591 Pénz: 8778 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 148/444 Halhatatlanság: 30 %
Eddig összesen 9116 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 161500 TP-t kaptál. Jelenleg 68986552 TP-d van. A következő szinthez még 11013448 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, dagálydémon. A Hófarkas tetoválását viseled. A 681. fordulódban 19998 arany került a bankszámládra. 23297 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/18 ökölvívás: *21/108 (+18%) szúrófegyverek: 60/14 (+2%)
vágófegyverek: 36/91 ütőfegyverek: 39/80 lőfegyverek: 18/6
dobófegyverek: 46/78 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/52 2. nyomkövetés: 189/92 (+5%) 3. lopás: 3/29
4. mászás: 50/75 5. hajózás: 18/44 6. csapdakészítés: 15/74
7. csapdaészlelés: 27/49 8. gyógyítás: 151/61 9. titkosírás: 8/5
10. felderítés: 36/80 (+7%) 11. szörnyidomítás: 4/6 12. teológia: 415/92 (+59%)
13. taumaturgia: 124/34 (+13%) 14. szerencsejáték: 7/49 15. versengés: 25/99
16. harcművészetek: 10/22 17. zene: 12/17 18. szörnyismeret: 31/71
19. pszi: 70/15 (+2%) 20. zárnyitás: 20/3 21. vadászat: 12/87
22. vitalitás: 13/25 23. bányászat: 64/5 (+9%) 24. úszás: 14/39
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 9/47 27. csapatmunka: 6/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 195
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 6(7) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 10(12)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296), aranyfecske (#283), Sheran hívők (#995)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), bűbájlidérc (#761), Mialden (#721)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 280 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
óriáserő (#53) esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147)
nagyobb agypajzs (#120) varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fájdalomtükör (#379), varázsvédelem II (#108), fürgülés (#92), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
halálos érintés (#271) >> teriád varázsló (#798) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fájdalomtükör (#379) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár!
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Toodrok Din, a renegát varkaudar többet tett a vallásunk ellen, mint amennyit még eltűrhetek! Tüntesd hát el a színem elől, majd bizonyítékként áldozd fel négy csészéjét az oltáramnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 angyalok gyűrűje (#529) 25 csalánvirág (#582) 13 ében toboz (#578)
73 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 4 szögletes kő (#17)
3 toxyl (#591)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
780 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 dlathog kőzet (#829)
2 ezüstshuriken (#327) 4 fűszertartó (#210) 1 moa zafír (#381)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226)
2 varázskő (#305) 216 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,109) a 138. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(363,110) ében hadurak (#294), smaragd sárkány (#326)
(364,111) lidérckirályok (#316)
(365,106) gejzír (#576), Fairlight oltár, érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), gh'raiton ölész (#412), aranyfecske (#283), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393)
(365,107) életszikla (#621), gh'raiton ölész (#412)
(365,108) smaragd sárkány (#326)
(365,109) áldott okerónok (#336)
(365,110) smaragd sárkány (#326), Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), Thargodan légiós (#311), Rém (#315), Thargodan tábor (#588)
(366,107) taalru hercegek (#307), Tharr oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.

Üzenet küldése a karakternek