Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 29. 13h:08' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ee 244 199 104 | eladod a 244. tárgyat a 199. tárgyat a 104. tárgyat |
ee 105 331 677 | eladod a 105. tárgyat a 331. tárgyat a 677. tárgyat |
ee 193 180 191 | eladod a 193. tárgyat a 180. tárgyat a 191. tárgyat |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 711 | bemész a 711. épületbe |
fa 1562 4064 1 |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
tv 31 29 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf jobb karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A domináns morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a védelmező morf fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [89,53] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt járt Gheniyo Görge, a tolvaj! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt zan indukátort. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manifesztátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a manifesztátor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf egyik csápját. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a halálos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálos morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a domináns morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A domináns morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a változatos morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A változatos morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [92,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 578 | bemész az 578. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elit palotaőr jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az elit palotaőr bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
be 51 | bemész az 51. titkos labirintusba |
lm 15 22 1 | mozogsz 15 22 1 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr jobb vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadászkutya jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. A vadászkutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a vadászkutya testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadászkutya jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a palotaőr nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
id 153 50 | idomítod a 153. szörnyet 4 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
ZAN INDUKÁTOR (288. ÉPÍTMÉNY) A Zan alkalmas építésre és rombolásra is, attól függően, hogy milyen kezekbe kerül. A Zan Indukátor kifejezetten az utóbbi felhasználási területre sorolható. Ez egy hatalmas, kőből épített toronyszerű konstrukció, különböző helyiségekkel az indukció megindításához szükséges varázskonstruktok számára. Az építkezés megkezdésekor szükséges, hogy a birtokodban legyen egy Zan, és hogy dombon, síkságon vagy bozóton álljál. Maga az építkezés az ÉP 288 <TVP> paranccsal történik, és minden 40 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 39 TVP-ért a munka semmit sem halad). A Zan Indukátor elkészítése embert próbáló feladat, teljes felépítéséhez 10000 TVP-t kell elkölteni. A Zan Indukátor elkészültekor a Zan birtokosának az adott mezőn ki kell adnia a H <zan sorszáma> 288 parancsot, 100 TVP-ért. Ekkor az Indukátor felső, nyitott részében egy hatalmas energiatároló gömb feszül ki, és egyúttal elhelyezésre kerülnek a szükséges varázskonstruktok (anyagtalan, de funkcionális energiakoncentrátumok) is. Ez a folyamat az "Indukálás", amely a Zan használójától minimum 35-ös taumaturgia szakértelmet és 300 varázspontot igényel. A lelki sokkot 80 pszi pont elköltése ellensúlyozza. Az energiatároló gömb kifeszítésétől kezdve a gömb szabadon tölthető az Induktor Töltés varázslattal, maximum 100 töltetig. A feltöltött gömböt a Zan birtokosa tetszés szerint kisütheti, bármilyen távolságból, a varázslatnál leírt módon. A megkötés csak annyi, hogy a tűzoszlopnak az Indukátor 60 mérföld sugarú körzetében kell lennie. A célmező minden esetben teljesen kiégett területté válik, minden épület, szörny, kalandozó és növény megsemmisül. Ha a varázslat használója a tűzoszlop továbbmozgatásával próbálkozik, 3 mérföldenként 5% esélye van, hogy a lángoszlop kikerül az irányítása alól, és ennek következményei beláthatatlanok. [Megjegyzés: a Zan Indukátort bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 288 <TVP> paranccsal. Függetlenül a felszerelésedtől, annyi TVP-nyit fogsz rombolni, amennyit paraméternek megadtál. Minden 40 TVP-nyi rombolásnak van jelentősége, tehát 39 TVP-nyi rombolás semmit se számít. A ZIP mellett a hagyományos RM-et is használhatják, akik ismerik. A Zan Indukátor az Indukció végrehajtásától kezdődően hagyományos módon nem rombolható. Esetleg KT tagoknak érdemes egy Indukált torony energiamezőjét egy EK 10 288 paranccsal megtapogatni.] |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY) Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb főurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot ők sem bírják átharapni. |
Erő: | 19 (32) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 17 (40) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 (19) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 17 (27) | Életpont: | 444/294 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (31) | Varázspont: | 333/69 | Pénz: | 18669 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 36/21 | Pszi pont: | 75/55 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17/72 (+53%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 25/9 (+9%) |
lőfegyverek: | 23/14 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
Legfeljebb 8 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 92 időszaki: 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/46 | 2. nyomkövetés: | 12/25 (+5%) | 3. mászás: | 4/84 |
4. csapdakészítés: | 20/54 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 4/23 |
7. titkosírás: | 2/24 | 8. felderítés: | 1/81 | 9. szörnyidomítás: | 6/62 (+5%) |
10. teológia: | 3/54 | 11. taumaturgia: | 10/35 (+56%) | 12. szerencsejáték: | 1/87 |
13. versengés: | 2/9 (+20%) | 14. zene: | 2/27 | 15. szörnyismeret: | 9/22 (+22%) |
16. pszi: | 8/33 (+9%) | 17. vadászat: | 5/18 | 18. bányászat: | 6/21 |
19. főzés: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 404, az összesen kapott pontszám: 41290. (összesen ölhető: 1266 ) Eddig 3 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6560 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fémrúd (#104) | 7 | karbin plazma (#199) | |||
14 | kvazár (#244) | 4 | mutáns csont (#331) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
3 | szulfagor agyar (#677) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
444 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpenge (#126) | 4 | csontszablya (#64) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 15 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézkulcs (#75) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | szöges páncél (#65) | 5 | ugh méreg (#166) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|