70. forduló, 72. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 4. 12h:12'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,78] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sullár nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 242.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a kőkést fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 212.]

jlk 1819 jelszó kimondása 1819
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 67 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

9
5
2
3 6 7
4 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 28. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 207.]

be 28 bemész a 28. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót. A kúp alján levő kőlap félrecsusszan. Lekukázol. Odabent sötét van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Leereszkedsz a mélybe vezető kötélhágcsón. A barlang úgy tűnik, agyagból van kivájva. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 2 4 4 mozogsz 2 4 4
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Hamarosan egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy ork standard szerint "fényűzően" berendezett szoba tárul fel előtted. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 rézkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 187.]

d 64 2 eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 12 1 eldobod a 12. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 75 1 eldobod a 75. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 5 7 8 mozogsz 5 7 8
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy sötét, elhagyatott raktárszobába kukkantasz be. [5. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 villám szimbólum (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Hirtelen egy topránypolipot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahhh, a kincseskamra! Végre megérkeztél. [9. PONT] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 deus ex machina, 1 aranyló ugarhéj és 2 ubuk dobónyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 157.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 6 3 1 mozogsz 6 3 1
Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Visszatérsz az ork bázis kijáratához, és a kötélhágcsón felmászva, elhagyod az agyagbarlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 127.]

ba 176 nem támadod a 176. szörnyet
BA 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[46,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm spagulár-levest dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy spagulár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 14 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív és 1 manifeszt.nyúlvány (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [46,81] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült északi aurach. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 97.]

gy 38 gyógyítás 38 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+19 életerő.) [38 pontot használtál fel, van még 59.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[46,82] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 grifftojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 35 (limit: 235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3550.
Utad során felfedezel egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,83] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás patkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás patkány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontváz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 8 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc jobb karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Találsz nála 2 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 37 (limit: 235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3760.
Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Felfedeztél egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot.

(Továbbmész...) [46,84] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a láplidérc fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Találsz nála 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970.
Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 24.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[45,85] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfival. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt és egy mászókarmot visel. Felszerelését egy kaszabolósáska trófea és egy rőtmanó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ulyandas. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [44,86] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kilukasztod a sírlidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 41 (limit: 235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4180.
[24 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 10 Merészség: 8/3 Magasság: 107 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 180/100 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: -8
Szerencse: 26 (27) Varázspont: 56/25 Pénz: 399 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/16
Eddig összesen 473 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 679 TP-t kaptál. Jelenleg 15 489 TP-d van. A következő szinthez még 1 511 TP szükséges. Trófeáid: láplidérc, élőholt mágus, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/72 (+70%) vágófegyverek: 19/80 (+13%) dobófegyverek: 13/80 (+64%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/64 (+60%) 2. nyomkövetés: 3/14 3. lopás: 2/0
4. mászás: 3/68 5. csapdakészítés: 6/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/83 (+6%)
7. gyógyítás: 18/46 (+75%) 8. titkosírás: 3/16 (+22%) 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 2/16 11. taumaturgia: 7/83 12. zene: 1/66
13. szörnyismeret: 5/48 (+20%) 14. zárnyitás: 8/28 (+14%) 15. vadászat: 3/22
16. bányászat: 4/76 (+34%) 17. testépítés: 20/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 50 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 67.92 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 aurach fog (#657)
1 deus ex machina (#1) 1 gernim balzsam (#1894) 1 grifftojás (#179)
1 halálvirág (#2371) 1 hebrencs állkapocs (#130) 5 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 remák szív (#264)
2 rókafarok (#124) 3 szvó-ektoplazma (#151) 6 tinta (#101)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar csont (#1113) 1 villám szimbólum (#145)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(44,86) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, nekrofun (#173), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(45,78) Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), topránypolip (#86)
(45,80) 2. jellempróba, érclelőhely, spagulár (#82), láplidérc (#352)
(45,85) 16. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely, Ulyandas (3657. kalandozó)
(46,79) oltár, tűzrakó hely (#1169), kaffogó hebrencsek (#88)
(46,81) északi aurach (#350), zombi (#49), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, 3. jellempróba
(46,82) trappoló dinymák (#118), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), vaskohó (#155), 25. jellempróba, Sheran oltár
(46,84) woor-antilop (#31), csontváz (#48), láplidérc (#352), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, 20. jellempróba
(47,83) óriás patkány (#42), csontváz (#48), láplidérc (#352), Fairlight rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Fairlight oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek