70. forduló, 72. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 1. 9h:17'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,18] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz Bazalt tal . Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Sheran követője. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy bíbor szulfagor trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

le 164 leveszed/lerakod a 164. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szintszívót pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel súrolod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szintszívó! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel épp hogy megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szintszívó! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 11 10 2 mozogsz 11 10 2
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 1 mozogsz 1
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[5 pontot használtál fel, van még 201.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 171.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 2 10 11 mozogsz 2 10 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 13 mozogsz 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 11 10 2 mozogsz 11 10 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 140.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-3 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 156/108 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 Varázspont: 43/2 Pénz: 402 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/1
Eddig összesen 214 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 17000 TP-d van. A következő szinthez még 8000 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, szeppent rákfatty. A 57. fordulódban 458 arany került a bankszámládra. 554 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 27 (+1) 8. taumaturgia: 2 (+1) 9. harcművészetek: 11
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 10 12. vadászat: 13
13. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 61.68 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,18) a 36. labirintus bejárata, szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek