70. forduló, 72. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 31. 12h:39'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,51] koordinátán.
Hool Igans átadott neked a 3. napon 9 TU-t.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+214 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 670. hetének nyerőszámai: 16, 28, 1. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 200.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

ff 325 felt. fegyverváltás: 325
Felt. fegyverváltás: << ezüstkard. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

dd 9 317 eldobod a 9. tárgyat a 317. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

hu 9 317 hulladék: 9 317
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal felnyitod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}

Folytatod a kutatást. Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 175.]

cir 7 vándorcirkusz látogatása 7
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 8 mozogsz északra
[167,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a halálhozó fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 23 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal végigvágod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal végigvágod a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 118, gyógyulás: 17, összesen: -101 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy sátorba lépsz a cirkusz közepén. A kékes derengésben egy öregasszony fogad, és egy feladattal lát el. - Kalandor, hogy megkapd jutalmad hozd el a következő dolgokat nekem legközelebb - mondja, és felsorolja, mire van szüksége: 1 ezüst nyaklánc, 9 acélpengőke, 8 ovimon-bogyó, 7 vashegyű nyíl, 20 kerek kő.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 135.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű farkát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 mozogsz északkeletre
[168,49] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű jobb oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyakát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megcsapod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 24, gyógyulás: 15, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[167,49] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [166,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ezoterikus mardel trófeát, és kiszedsz egy qwarg rohamosztagos trófeát. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 61, gyógyulás: 46, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg parafenomén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 89, gyógyulás: 11, összesen: -78 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [166,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 55.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy áeratikus hasnyák életének!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az áeratikus hasnyák bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 99, gyógyulás: 21, összesen: -78 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mérgezett tüskét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 35.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 35.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. Kritikus ütés! (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a tetemember fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kígyóbőr kesztyű. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal megvagdalod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 14, összesen: -2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra fejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra támadsz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a nómenklatúra fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a nómenklatúra jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 37, gyógyulás: 20, összesen: -17 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 15.]

m 6 mozogsz nyugatra
[165,48] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 13.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 17 (26) Szint: 16 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 46 Menekülés: 15 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 190/165 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 448/86 Pénz: 1278 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 138/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 358 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9752 TP-t kaptál. Jelenleg 178759 TP-d van. A következő szinthez még 1241 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 66. fordulódban 3134 arany került a bankszámládra. 3165 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 21/71 (+32%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 18/70 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/11 2. nyomkövetés: 22/57 (+26%) 3. mászás: 4/17
4. csapdakészítés: 9/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/52 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 2/48 (+22%) 9. szörnyidomítás: 2/12
10. teológia: 21/29 (+30%) 11. taumaturgia: 27/13 (+42%) 12. versengés: 2/15 (+27%)
13. szörnyismeret: 7/16 (+26%) 14. pszi: 16/34 (+26%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/30 17. bányászat: 1/69 18. úszás: 2/52
19. főzés: 7/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bunkósbot (#9)
2 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 4 ubuk dobónyíl (#138)
2 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 22 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)
5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,48) oltár, művészi porolit (#720), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, 45. jellempróba, vaskohó (#155)
(166,48) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(166,49) qwarg rohamosztagosok (#242), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg parafenomén (#248)
(167,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(167,50) friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419), dögkeselyű (#174), zombi (#49)
(167,51) sírlidérc (#172)
(168,49) friss csatamező (#262), oltár, dögkeselyű (#174), zombi (#49), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek