69. forduló, 71. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 25. 9h:07'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,80] koordinátán. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 5600 TVP épült bele.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 225.]

be 709 26 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 220.]

ftv 40 176 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 176. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,80] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 mérg. ubuk tüske. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,79] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,78] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sye Rock. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[53 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[127,78] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 161 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,79] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy tavacska van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [43 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[130,79] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varkaudar szablyával alaposan megvágod a karmos tankány rovarfejét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mutáns csont, egy rézsisak, egy göcsörtös bunkó, egy kígyóbőr kesztyű és egy bronzhegyű nyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [131,78] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,77] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy tetemember. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [53 pontot használtál fel, van még 71.]

m 2 mozogsz keletre
[133,77] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 765 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed az északkeletre vezető emberi nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
[0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed a délkeletre vezető elf nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
[0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 219/139 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 361/61 Pénz: 3181 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 23
Eddig összesen 475 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6271 TP-t kaptál. Jelenleg 146142 TP-d van. A következő szinthez még 33858 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, csontváz lord, szutykos remák. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 23 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: *21/101 (+30%) ütőfegyverek: 3/12 (+9%) dobófegyverek: 17/70 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/99 2. nyomkövetés: 26/41 (+72%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 8/57 (+5%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/20
7. felderítés: 6/40 (+51%) 8. szörnyidomítás: 3/81 9. teológia: 9/47 (+33%)
10. taumaturgia: 27/57 (+27%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 5/20 15. vadászat: 1/53
16. bányászat: 4/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4974. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123)
10 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mutáns csont (#331) 1 rézsisak (#72)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,80) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska
(125,79) Tharr oltár, 36. jellempróba
(126,78) Chara-din monolitja (#534), Sye Rock (2341. kalandozó)
(127,78) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(128,79) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(129,79) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(130,79) karmos tankány (#137), zombi (#49), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak
(131,78) kardfogú fülemülék (#146)
(132,77) tetememberek (#123), Tharr oltár
(133,77) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Arana 70. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) csontváz (#48) zombi (#49) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) griffőniksz (#106)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) nómenklatúra (#158)
orgoró (#170) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
élőholt quwarg (#202) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419)
sarki róka (#636) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) ork bérgyilász (#781)
Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24)
kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) $grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) $kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura csizma (#96)
rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $magszim bél (#103)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
$sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) virág szimbólum (#143) oltár (#146)
$mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157)
$vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178) vashegyű lándzsa (#182) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranygyűrű (#193) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) $dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217)
fedett verem (#219) dobóháló (#221) láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233) $tankány karom (#237)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) $fülemüle agyar (#267) gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) bíbor erőöv (#291) varkaudar páncél (#294)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) tolmokov-koktél (#351)
quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492)
varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645)
sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) aurach fog (#657)
elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) etra hályog (#712) művészi porolit (#720)
jegygyűrű (#736) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228)
vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek