69. forduló, 71. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 18. 12h:02'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,82] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy khór darázs nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 221.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 mozogsz északra
[83,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány gyilkos sallank nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a gyilkos sallank belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontlepke áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 210 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21275.
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 13 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [34 pontot használtál fel, van még 184.]

id 85 30 idomítod a 85. szörnyet 30 pontért
Elkezdődnek a leckék a gyilkos sallank számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Jól haladt a mai tanulás. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 154.]

id 85 20 idomítod a 85. szörnyet 20 pontért
Hozzálátsz a gyilkos sallank neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

m 8 mozogsz északra
[83,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a szintszívó nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 212 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21485.
[10 pontot használtál fel, van még 134.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az ijedt gyilkos sallankot. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[82,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy óriás csontváz.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 214 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21695.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [81,82] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy zombi.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manakristályt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 216 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21905.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [80,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 218 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22115.
Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[79,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy surranó kígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A surranó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [78,83] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 54.]

kt 2371 1 elkészíted a 2371. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

kt 2372 1 elkészíted a 2372. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 halálkristályt. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

m 1 mozogsz északkeletre
[79,82] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc nyakát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a láplidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 222 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22535.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 34 életpontot! Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 27.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nehezéket. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 17.]

f 170 92 14 kísérletezel a 170. tárggyal a 92. tárggyal a 14. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 956 keresed a 956. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy Jeromét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 234 1 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

NEHEZÉK (258. TÁRGY)
Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is).

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 198/169 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 160/58 Pénz: 687 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 629 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 554 TP-t kaptál. Jelenleg 102 020 TP-d van. A következő szinthez még 17 980 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, láplidérc, óriás csontváz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/64 (+15%) szúrófegyverek: 15/14 (+19%) vágófegyverek: 3/91 (+54%)
ütőfegyverek: 4/48 (+16%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 17/34 (+45%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << szöges bunkó (#8) (200%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/21 (+30%) 2. nyomkövetés: 20/54 (+24%) 3. mászás: 3/80
4. csapdakészítés: 8/29 (+23%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 12/19
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 4/14 (+244%)
10. teológia: 2/90 (+3%) 11. taumaturgia: 10/19 (+11%) 12. harcművészetek: 15/15
13. zene: 1/28 (+1%) 14. szörnyismeret: 6/36 (+20%) 15. zárnyitás: 2/38
16. vadászat: 4/31 17. bányászat: 12/40 (+22%) 18. főzés: 1/26 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1499 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 60.86 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 bomló esszencia (#2367) 1 kaja (#2) 1 szögletes kő (#17)
3 ubuk dobónyíl (#138) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 gernim balzsam (#1894) 1 grifftojás (#179)
1 halálkristály (#2372) 6 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szvó-ektoplazma (#151)
1 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84
79
80
81
82
83
84
(78,83) csontváz (#48), 21. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(79,82) óriás csontváz (#176), láplidérc (#352), oltár, 34. jellempróba, érclelőhely
(79,83) surranó kígyók (#30), csontváz (#48), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, pszi elementál (#221)
(80,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), rájanyék (#58), zombi (#49), szintszívó (#96)
(81,82) trikornis (#104), zombi (#49), csontváz (#48), gyilkos tetű (#116)
(82,81) 22. jellempróba, proteinfecske (#139), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176)
(83,80) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, uzbányok (#102), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
(83,81) gyilkos sallankok (#85), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Chen Keen 70. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) gorombilla (#38) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154)
sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) láplidérc (#352) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358)
rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) Jerome (#956)
Mallon (#960) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
$mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223)
$orgyilkos tőr (#225) $acélpengőke (#231) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) $tüskecsapda (#242) bumeráng (#249)
tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) remák szív (#264) purifikátor háj (#269)
ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) kőszem (#304) varázskő (#305)
ezüsttőr (#322) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) olló (#335) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) törpe bánya (#435)
arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
sárkánytanya (#492) manakristály (#500) Chara-din monolitja (#534) főnixtoll (#563) Martian tekercse (#569)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) $aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Tiume batyuja (#660)
nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409)
szivárványszív (#1529) nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) légiós hátizsák (#1560) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) elhagyott bánya (#1685) boszorkánykendő (#1697) varkaudar fellegvár (#1821)
gernim balzsam (#1894) obszidián penge (#2082) varkaudar barlang (#2200) bomló esszencia (#2367) éjurna (#2368)
éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371) halálkristály (#2372)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15)

Üzenet küldése a karakternek