Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 9. 9h:39' EZ A 7. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
ba 83 | nem támadod a 83. szörnyet |
f 6 21 | kísérletezel a 6. tárggyal a 21. tárggyal |
gyk 13 50 | gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért |
f 17 5 | kísérletezel a 17. tárggyal az 5. tárggyal |
f 6 17 | kísérletezel a 6. tárggyal a 17. tárggyal |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gonyolék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [14,-13] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy drótszőrű pincsi. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű pincsi fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [13,-13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy démontetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a démontetű jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [11,-13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy surranó kígyó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ormánygőte trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő surranó kígyó trófeát. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY) A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért. |
SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY) A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. |
SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY) Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem? |
TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
Erő: | 16 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 53/53 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 77/48 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 5 (+1) |
11,35 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 654 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 (+1) |
4. vadászat: | 3 | 5. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
királygyík (#26), kaszabolósáska (#83) |
Összsúly: 12.81 kg | Megterheltség: 30% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 4 | kaja (#2) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|