693. forduló, 695. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 28. 9h:11'
EZ A 696. JÁTÉKHETED, 694. FORDULÓD
697. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,62] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+381 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+730 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 782.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 780.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 385. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mágikus gyertya). [0 pontot használtál fel, van még 772.]

m 8 1 3 mozogsz északra, északkeletre, délkeletre
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) 5370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,60] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy smaragd sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Naginatával kicsit megsebzed a smaragd sárkány testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 21375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 119, gyógyulás: 187, összesen: +68 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Gorrt Kosugival. Tharr kisebb avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ryuku sorkatona trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,61] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hira Lal formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kr'uagon pusztító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 306 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (10 támadással 1384 életpontot sebezve.) Naginatával megdöfködöd a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 1412 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2798, sebződés: 841, gyógyulás: 8, összesen: -833 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Salamonnal. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (Immunitáskő védte meg.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled istenítélet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd Salamon jobb lábát. (10 támadással 1279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Naginatával jól megszurkálod Salamon testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Kígyópengével Salamon párszor kilyukasztja a testedet. (8 támadástól 1297 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Fényaura sebez téged (-8 ép). Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod Salamon testét. (10 támadással 1294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+259 életerő). Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod Salamon jobb lábát. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Kígyópengével Salamon kegyetlenül összevagdalja a bal karodat. (8 támadástól 1306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled fényaurája 9 sebzést okoz. Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 11656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 3877, sebződés: 2620, gyógyulás: 739, összesen: -1881 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [86 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 206 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (10 támadással 1275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Naginatával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál jobb oldalát. (10 támadással 1277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Naginatával jól megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3660, sebződés: 8, gyógyulás: 742, összesen: +734 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Naginatával megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 3, gyógyulás: 66, összesen: +63 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 798 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy teriád varázslót! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy teriád varázsló! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálos érintés varázslatot. 10075 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 644 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi hurrikán varázslatot lő rád. 344 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 teriád fétis. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10075, sebződés: 988, gyógyulás: 8, összesen: -980 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 24 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 12 VP-t.]

vv 11 189 147 elmormolod a 11. varázslatot a 189. varázslatot a 147. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 4 VP-t.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

v 198 366 112 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(362,61) árnylordok (#342)
(363,60) szent liget (#439), smaragd sárkány (#326), Gorrt Kosugi (1886. kalandozó)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), kr'uagon pusztító (#414), Salamon (4363. kalandozó), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798)

[366,112] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Naginatával megdöföd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 2, gyógyulás: 135, összesen: +133 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy zafír drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Naginatával eltalálod a zafír drakón fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 35, gyógyulás: 168, összesen: +133 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Sötétség Hercege!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Naginatával megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 jégkristályt. 11241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 67, gyógyulás: 106, összesen: +39 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 pszi követ. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [66 pontot használtál fel, van még 583. Kapsz 158 VP-t.]

v 181 310 64 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(366,112) ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely

[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 573. Kapsz 24 VP-t.]

ve 189 30 megveszed a 189. tárgyat 30
Vásároltál 30 vas dobónyilat. 420 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[310,63] Folytatod sétádat a házak közt. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő rd'alv lélektipró nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 445 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rd'alv lélektipró testét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. Eláraszt a borzalmas tűzön túli tűz. (155 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: ragasztó, rozsomákszőr, fokhagyma, 7 katonai kötszer, 5 arkog kő. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a rd'alv lélektipró testét. (10 támadással 1435 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a rd'alv lélektipró izzó testét. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 60 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (10 támadással 1408 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a rd'alv lélektipró izzó testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 56 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával néhányszor megkarcolod a rd'alv lélektipró izzó testét. (3 támadással 414 életpontot sebezve.) Naginatával megérinted a rd'alv lélektipró testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 56 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4989, sebződés: 1259, gyógyulás: 8, összesen: -1251 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[366,112] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy márvány sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány fejét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Naginatával megérinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy pszi kő, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 21375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 188, gyógyulás: 72, összesen: -116 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,113] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távolból robbanások hangját hallod. Észreveszel egy mópat bolyt. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia angyala. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [44 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 105 VP-t.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[364,112] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mópat bolyt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal első lábát. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Naginatával kicsit megsebzed a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 52 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 21375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1347, sebződés: 150, gyógyulás: 90, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [364,111] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy lidérckirály nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Naginatával jól megszúrod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 10, gyógyulás: 100, összesen: +90 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 43 VP-t.]

p 119 138 használod a 119. pszi képességet
Ezt a varázslatot/képességet csak a megadott labirintusban ill. annak bejáratánál alkalmazhatod, máshol nem. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

be 138 bemész a 138. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 26 26 2 mozogsz 26 26 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 11 11 2 mozogsz 11 11 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 47 47 47 mozogsz 47 47 47
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1098 varázspont, -2197 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 511.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 84 VP-t.]

vv 205 25 25 elmormolod a 205. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

lm 32 mozogsz 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

p 195 5 használod a 195. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 5 Tudatpontot. [-100 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 36 VP-t.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 3. BP: használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 696. játékheted és a 694. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 5. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 11. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 461.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 286 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 96 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 246 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 96 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 206 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 94 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 166 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 4, 21.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 694. fordulód.

Erő: 88 (128) Szint: 54 Merészség: 10/3 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (103) Támadás: 89 (91) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 77 (101) Védekezés: 131 (133) Menekülés: 15 % Életkor: 52/74 év
Egészség: 76 (104) Életpont: 2549/2096 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 82 (111) Varázspont: 4385/4385 Pénz: 17032 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 134/279 Halhatatlanság: 30 % EFejl: 18
Eddig összesen 8639 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 148605 TP-t kaptál. Jelenleg 61353530 TP-d van. A következő szinthez még 3646470 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, dagálydémon. A Hófarkas tetoválását viseled. A 681. fordulódban 19998 arany került a bankszámládra. 21297 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/86 ökölvívás: 19/74 (+36%) szúrófegyverek: 58/82 (+1%)
vágófegyverek: 36/53 (+5%) ütőfegyverek: 39/23 lőfegyverek: 17/94
dobófegyverek: 46/20 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/17 2. nyomkövetés: 184/35 (+27%) 3. lopás: 2/92
4. mászás: 48/51 (+3%) 5. hajózás: 18/44 6. csapdakészítés: 15/74
7. csapdaészlelés: 26/43 8. gyógyítás: 145/55 9. titkosírás: 7/98
10. felderítés: 35/54 11. szörnyidomítás: 3/90 12. teológia: 380/65 (+125%)
13. taumaturgia: 116/70 (+11%) 14. szerencsejáték: 7/32 15. versengés: 25/31
16. harcművészetek: 4/7 17. zene: 12/12 18. szörnyismeret: 31/66
19. pszi: 69/71 (+1%) 20. zárnyitás: 19/49 21. vadászat: 12/82
22. vitalitás: 12/82 23. bányászat: 63/1 (+3%) 24. úszás: 13/55
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 9/40 27. csapatmunka: 6/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 57
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 4(5) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 10(12)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), Lodarn (#722), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (178,18,2) óriáserő (#53)
esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hatalomvarázs (#220)
csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
halálos érintés (#271) >> teriád varázsló (#798)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fájdalomtükör (#379) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A ryukuk inváziója sikertelen volt ugyan, de csak súlyos áldozatok árán akadályozhattuk meg. Vajon mi volt a titkuk? A messzi kontinens lakóinak tudására vágyom. Áldozz fel fél tucatot számomra vértjeikből!
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arkog kő (#632) 1 fokhagyma (#403) 2 isteni könnycsepp (#260)
24 kaja (#2) 7 katonai kötszer (#1508) 2 madártoll (#112)
1 ragasztó (#83) 1 rozsomákszőr (#1510) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
200 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 ezüstshuriken (#327)
3 jégkristály (#593) 7 kerek kő (#19) 2 pszi kő (#248)
1 purifikátor háj (#269) 4 teriád féreg (#1276) 1 teriád fétis (#1296)
30 vas dobónyíl (#189) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,111) lidérckirályok (#316)
(364,112) mópat boly (#583), smaragd sárkány (#326)
(365,113) mópat boly (#583), Raia angyala (#333)
(366,112) ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, márvány sárkány (#328)

Üzenet küldése a karakternek