TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. márc. 20. 12h:06'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX
|
WULEEN-TAN KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriás patkány nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 235.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 235.]
bb 70 3 |
beraksz a bankba a 70. tárgyat (3 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 3 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[71,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Látsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [71,59] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 58 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 305 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy legyengült fabontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 191.]
kt 138 5 |
elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot) |
Legyártottál 5 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 138 |
kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
[72,59] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol Asuriellel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy ongóliant trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 133.]
ve 2 10 |
megveszed a 2. tárgyat 10 |
Vásároltál 10 kaját. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 125.]
be 685 |
bemész a 685. épületbe |
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [175 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szürke bőrkesztyű. (ld. enc.)] - A múltkor már bebizonyítottad, milyen jól értesz a kőműves szakma rejtelmeihez. Arra kérnélek, segíts ki minket megint egy ház alapozásánál (építs egy épületbe legalább 200 TVP-nyit). Tudod, igen nagyszabású terveink vannak, szeretnénk megépíteni a Hősök Csarnokát, ahol a kalandozók legnagyobbjai számára állítanánk szobrot. Az elsőt egész biztosan Távoli Vizek kapja majd, akinek áldozatos munkája nyomán létrejött a Városi Tanács, melynek magam is a tagja vagyok. Akkoriban itt még csak pusztaság volt - mereng el a gnóm, majd folytatja - gyere vissza munka után. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 120.]
kf 271 |
kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat |
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 120.]
[72,60] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy villát. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 3550 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[8 pontot használtál fel, van még 112.]
ep 400 50 2 |
építed a 400. tárgyat 50 pontért |
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a ház. 250 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 62.]
m 3 5 |
mozogsz délkeletre, délnyugatra |
[73,61] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy móleon. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a móleon fémes gerincét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a móleon fémes gerincét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [72,62] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hasfejlesztő Jack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 46.]
m 6 7 2 |
mozogsz nyugatra, északnyugatra, keletre |
[71,62] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Natal Tyr-sog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Sheran tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát, egy saválló fülbevalót, egy szürke bőrkesztyűt, egy virág szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy troll ritualista trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arany Hetti. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [70,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Találsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [71,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy főutcát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 22.]
szk 42 |
keresed a 42. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
ef 6 505 |
energia fejlesztése 6 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 1.]
* 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
* 2. BP: v 3 0 0 |
elmormolod a 3. varázslatot |
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
* 3. BP: av 13 0 0 |
alakváltás 13 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 24, 28.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért. |
KARAKTERLAP
Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.
Erő: |
16 (19) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
6/4 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
16 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
75 kg |
Ügyesség: |
11 (14) |
Védekezés: |
15 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
38/38 év |
Egészség: |
14 (16) |
Életpont: |
233/233 |
Jellem: |
semleges (+7) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
13 (14) |
Varázspont: |
145/2 |
Pénz: |
1052 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
35/28 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 531 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
2 756 TP-t kaptál. Jelenleg
109 015 TP-d van. A következő szinthez még
10 985 TP szükséges. Trófeáid:
nukleáris cickány,
Métely,
ryuku légiós. A 56. fordulódban 18000 arany került a bankszámládra. 18270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
20/23 (+3%) |
vágófegyverek: |
7/5 (+35%) |
ütőfegyverek: |
2/28 |
dobófegyverek: |
16/62 (+12%) |
|
|
|
|
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 177 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6/80 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
12/101 (+29%) |
3. mászás: |
6/21 |
4. csapdakészítés: |
19/78 (+18%) |
5. csapdaészlelés: |
1/61 |
6. gyógyítás: |
17/22 |
7. titkosírás: |
1/99 |
8. felderítés: |
2/8 |
9. szörnyidomítás: |
5/70 |
10. teológia: |
5/94 (+14%) |
11. taumaturgia: |
9/52 (+7%) |
12. versengés: |
2/33 (+18%) |
13. zene: |
1/11 |
14. szörnyismeret: |
5/25 (+23%) |
15. zárnyitás: |
2/66 |
16. vadászat: |
1/67 |
17. bányászat: |
11/104 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
58 |
|
|
|
|
|
|
59 |
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
(70,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(71,59) smaragdgólem (#417), fabontó szójer (#71)
(71,60) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba
(71,61) óriás patkány (#42), 21. jellempróba, Elenios oltár
(71,62) művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Arany Hetti (5956. kalandozó)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131), Asuriel (3461. kalandozó)
(72,60) főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(72,62) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(73,61) világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), móleon (#68)