68. forduló, 70. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 25. 9h:31'
EZ A 231. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
232. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,-33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 169.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 120.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[28,-34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a harcias morf egyik lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf egyik lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A harcias morf megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [27,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+30 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 5 szárnyas hernyót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 66.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 26.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[26,-36] Síkság, továbbra is csak síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy éltető morf áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az éltető morf karmával. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 orgyilkos tőr úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Nyelvével az éltető morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az éltető morf bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 kavadu lebeny annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az éltető morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az éltető morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 karbin plazmát. (ld. enc.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-37] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy éltető morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 drótszőr úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf karmával. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod az éltető morf nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az éltető morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az éltető morf jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 138 elkészíted a 138. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz.
- Uramatyám! - kiáltasz fel, ahogy látod, hogy valamilyen módon megduplázódott a nálad levő szopókövek száma. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-18 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 210 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 18 Életpont: 192/126 Jellem: jó (126) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (1) Varázspont: 50/13 Pénz: 41 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 7/0
Eddig összesen 394 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 816 TP-t kaptál. Jelenleg 48 799 TP-d van. A következő szinthez még 26 201 TP szükséges. Trófeáid: éltető morf, védelmező morf, változatos morf.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/90 (+24%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 15/0 (+28%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 .); mérgezett tüske (#23) (3 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -6.); nyílvessző (#108) (7 .); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
26,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/98 2. nyomkövetés: 9/53 (+8%) 3. mászás: 1/60
4. csapdakészítés: 2/54 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 30/14 (+121%)
7. titkosírás: 2/88 8. felderítés: 12/78 9. teológia: 3/14 (+3%)
10. harcművészetek: 12/40 11. szörnyismeret: 1/20 12. vadászat: 2/41
13. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fúvócsövet (#20) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer), ubuk tüskét (#131) (max. 20 darabot, csak egyszer), madártollat (#112) (max. 20 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): 17. labirintus (26,72).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 11, 12, 15, 16, 17.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 24, az összesen kapott pontszám: 2400. (összesen ölhető: 1428 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 60 TU szükséges.)
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 135.39 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 13 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézkulcs (#75) 3 spiritusz (#170)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 dorony tüdő (#212) 1 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 1 lila morfplazma (#2448)
5 szárnyas hernyó (#69) 64 szopókő (#259) 2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
(26,-37) királygyík (#26), éltető morf (#7625), a 17. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Sheran oltár
(26,-36) szárnyas gömböc (#12), éltető morf (#7625)
(27,-35) gátvakond (#57), mágiamorfáló (#7623)
(28,-34) sóhajtó dorony (#112), harcias morf (#7619)

Üzenet küldése a karakternek