68. forduló, 70. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 18. 9h:04'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,79] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Ebenezer Scrooge, amikor összefutottatok, adott neked 3 ubuk dobónyílat. Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 1 mozogsz 1
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[10 pontot használtál fel, van még 193.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ff 127 8 87 felt. fegyverváltás: 127 8 87
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << szöges bunkó << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[78,80] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szintszívó lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 198 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20025.
Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [78,81] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 200 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20225.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy süvítő rája volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc sáros testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. [30 pontot használtál fel, van még 133.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 103.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[79,82] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő Jerome nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Jerome kitines ollóját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Jerome testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a csontváz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 203 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20540.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kilukasztod a tintacsiga testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [81,82] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vízionár szemet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 205 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20750.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[82,82] Tovább barangolsz a fák között.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [83,82] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzalmas Yonda, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 dözmöng szivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 208 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21065.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 53.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

f 176 kísérletezel a 176. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mérgezett vasnyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

a 176 3315 2 átadod a 176. tárgyat a 3315. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 vashegyű nyilat Ebenezer Scrooge részére. [5 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 348 keresed a 348. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy khór darázst. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 234 1 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [1 pontot használtál fel, van még 24.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 196/196 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 155/72 Pénz: 679 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/10
Eddig összesen 609 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 477 TP-t kaptál. Jelenleg 94 466 TP-d van. A következő szinthez még 25 534 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, láplidérc, óriás csontváz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/49 (+15%) szúrófegyverek: 14/95 (+13%) vágófegyverek: 3/37 (+60%)
ütőfegyverek: 4/32 (+16%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 16/89 (+42%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << szöges bunkó (#8) (200%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
83,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/91 (+45%) 2. nyomkövetés: 20/30 (+12%) 3. mászás: 3/80
4. csapdakészítés: 8/6 (+12%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 12/19
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/87 (+3%) 11. taumaturgia: 10/8 (+2%) 12. harcművészetek: 15/15
13. zene: 1/27 (+1%) 14. szörnyismeret: 6/16 15. zárnyitás: 2/38
16. vadászat: 4/31 17. bányászat: 12/18 (+11%) 18. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1499 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 61.22 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 szögletes kő (#17) 2 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369)
7 madártoll (#112) 8 rákfatty váladék (#333) 2 szvó-ektoplazma (#151)
5 tinta (#101) 1 tolmokov-koktél (#351) 3 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84
78
79
80
81
82
83
(78,79) a 36. labirintus bejárata
(78,80) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), Dornodon rúnaköve
(78,81) sóhajtó dorony (#112), csontváz (#48), óriás csontváz (#176)
(78,82) Tharr oltár, süvítő rája (#113), láplidérc (#352)
(79,82) Jerome (#956), csontváz (#48), oltár, 34. jellempróba, érclelőhely
(80,82) márványtorony (#175), oltár, tintacsiga (#74)
(81,82) trikornis (#104), élőholt mirg (#135)
(82,82) zombi (#49), egy ismeretlen isten rúnaköve
(83,82) Leah rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), zombi (#49), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek