67. forduló, 69. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,37] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bíbor szulfagor nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

ef 1 502 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 171.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +20 max. életerő, +20 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az orgyilkos tőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 230 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23220.
[5 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[31,37] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy szintszívó.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sárga erőövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 232 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23420.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,37] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy színes dözmöng nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápol, de mindhiába. A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-3 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [33,37] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 234 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23620.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[34,38] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 236 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23820.
Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [35,39] Dombos terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 4 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 238 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24020.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [36,39] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás skorpió lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriás skorpió bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 112.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[37,40] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [38,40] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az érző szívű dromedár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 240 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24220.

(Továbbmész...) [39,40] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc sáros testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 242 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24420.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 mozogsz északra
[39,39] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hamariberkenye irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 27 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ametiszt medált.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 244 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24620.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 75.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-20 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 14 (15) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 185 cm
IQ: 23 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 210/148 Jellem: gonosz (22) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (21) Varázspont: 105/3 Pénz: 370 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/0
Eddig összesen 648 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 497 TP-t kaptál. Jelenleg 130 752 TP-d van. A következő szinthez még 49 248 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, autentikus vámpír, élőholt mágus. A 51. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/13 (+13%) ütőfegyverek: 10/38 lőfegyverek: 20/34

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/79 (+33%) 2. nyomkövetés: 16/29 (+32%) 3. mászás: 2/108
4. csapdakészítés: 6/9 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/7 6. gyógyítás: 22/65
7. titkosírás: 3/103 8. felderítés: 4/52 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 4/87 11. taumaturgia: 7/92 (+10%) 12. szörnyismeret: 4/101 (+20%)
13. zárnyitás: 1/4 14. vadászat: 2/4 15. bányászat: 12/46 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 41 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 18 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 4 díszes rézpajzs (#84)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 2 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 26]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 67]
4 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sötét tekercs (#535)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 2 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 3 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 10 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
18 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 9 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
29 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41) 2 gyíkfű (#201)
3 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282) 3 kavadu lebeny (#24)
92 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa rubin (#379) 4 mocsári penke (#148) 3 mutáns csont (#331)
6 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 23 szvó-ektoplazma (#151) 1 + Tiume batyuja (#660)
2 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 7 varányszem (#30)
2 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 93.82 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 éjkő (#2369)
3 kaja (#2) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 3 aurach fog (#657) 4 díszes rézpajzs (#84)
1 dözmöng szív (#122) 6 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124)
1 sárga erőöv (#276) 3 spiritusz (#170) 3 szárnyas hernyó (#69)
3 szvó-ektoplazma (#151) 6 ugh méreg (#166) 3 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
36
37
38
39
40
41
(30,37) zombi (#49)
(31,37) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(32,37) színes dözmöng (#78), Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, vadtroll (#70)
(33,37) északi aurach (#350), csontlepke (#746), csontváz (#48), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(34,38) Tharr oltár, 45. jellempróba, csontlepke (#746), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)
(35,39) mélységi grittang (#103), csontlepke (#746), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(36,39) óriás skorpió (#72), Chara-din monolitja (#534)
(38,40) érző szívű dromedár (#753), csontlepke (#746), autentikus vámpír (#154)
(39,39) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(39,40) láplidérc (#352), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek