67. forduló, 69. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 30. 9h:42'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,21] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Bazalt tal . Sheran követője. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy bíbor szulfagor trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tigroszlán nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[80,22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [81,23] A bozótos után most hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíbor szulfagor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bíbor szulfagor trófeát. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Itt gyűltek egybe hajdan az Idő Porszemei. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Találkozol Bazalt tal . Sheran követője. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy bíbor szulfagor trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 202.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 7 10 11 mozogsz 7 10 11
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [11. PONT. --> 14. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 15 14 10 mozogsz 15 14 10
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő (ld. enc.), 2 vasérc és 7 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [14. PONT. --> 11. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 7 1 mozogsz 7 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[80,22] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy móricserjét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [79,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült vérszomjas csüldő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [78,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 kőkés. Elteszed. [33 pontot használtál fel, van még 124.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+29 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 94.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[77,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,18] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [75,17] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[15 pontot használtál fel, van még 30.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 68. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 12 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 161/45 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 20 Varázspont: 50/14 Pénz: 402 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 208 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1659 TP-t kaptál. Jelenleg 25335 TP-d van. A következő szinthez még 7665 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, szeppent rákfatty. A 57. fordulódban 458 arany került a bankszámládra. 533 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. taumaturgia: 1 9. harcművészetek: 11
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 10 12. vadászat: 13
13. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 64.41 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 kaja (#2) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 kőkés (#6) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 7 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,17) gumifa (#38), 46. jellempróba
(76,18) olvasztókemence (#86)
(77,19) vérszomjas csüldő (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 42. jellempróba, Sheran oltár, ork sámán (#345)
(78,20) grok-képződmény (#149), oltár, tetemember (#123)
(79,21) vérszomjas csüldő (#114), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), csodabazár (#1404), 42. jellempróba
(80,22) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 50. jellempróba
(81,23) bíbor szulfagor (#358), a 35. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Bazalt (5858. kalandozó), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek