67. forduló, 69. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 5. 12h:04'
EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
1152. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,46] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 rinóbőrt. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+8 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 201 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Sajnos nem vagy elég képzett a zenében ahhoz, hogy használhasd a harci indulót. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 6 mozogsz nyugatra
[130,46] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elfeledett kalandor vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 2 VP-t.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Egy kis szobába érkezel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi rotható húsát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [33 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] [88 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. {támadása: 23.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[11 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Egyhelyben toporogsz.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 17.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [11 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 20 34 35 mozogsz 20 34 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 36 37 38 mozogsz 36 37 38
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 33 21 22 mozogsz 33 21 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 23 24 26 mozogsz 23 24 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-7 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 20, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY)
A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 68. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (25) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 443/357 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 11
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 358/358 Pénz: 22791 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 20/14
Eddig összesen 395 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 737 TP-t kaptál. Jelenleg 233 613 TP-d van. A következő szinthez még 26 387 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, Ciang Csí, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5125 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 19 dobófegyverek: 16

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,46 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 16. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 30 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 5
13. harcművészetek: 8 14. zene: 9 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 3 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 6

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 nagy aranykulcs (#246) 1 rinóbőr (#651)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132
45
46
47
(130,46) manaelementál (#290), a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), 33. jellempróba, sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek