67. forduló, 69. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. ápr. 1. 21h:50'
EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
1244. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,38] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

f 103 29 110 kísérletezel a 103. tárggyal a 29. tárggyal a 110. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz hosszú íjat. (ld. enc.) 141 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 111 1 elkészíted a 111. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hosszú íjat. [50 pontot használtál fel, van még 178.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[71,39] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy acéldarázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az acéldarázs testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Natal Tyr-sog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [71,40] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 kerek követ. [31 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 182 1 elkészíted a 182. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad fémrúd, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 147.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 125.]

ff 126 123 182 felt. fegyverváltás: 126 123 182
Felt. fegyverváltás: << bronzpenge << göcsörtös bunkó << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

flh 2 22 felt. lőfegyver haszn. 2 a 22. tárggyal
Ok, FLH 2 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

flh 4 19 felt. lőfegyver haszn. 4 a 19. tárggyal
Ok, FLH 4 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 71 elkészíted a 71. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy rézpáncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

kf 71 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[72,39] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hasfejlesztő Jack. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy elhagyott bánya van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [71,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy főutcát. Keletre nézve látsz egy főutcát. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 4 10 elkészíted a 4. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [80 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 0.]

h 39 használod a 39. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy pókvadászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

h 233 18 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 68. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 6/1 Magasság: 154 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 181/89 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 46/45 Pénz: 180 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 359 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 864 TP-t kaptál. Jelenleg 45 220 TP-d van. A következő szinthez még 2 780 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, szürke rinocérosz, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 7 (+1)
ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 23 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 17 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 3 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 15
16. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod pókvadászt (#59) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41.

Összsúly: 79.79 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 magszim bél (#103) 2 smirglilevél (#29) 1 vapár ág (#110)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
10 bot (#4) 1 hosszú íj (#111) 4 kaja (#2)
4 kerek kő (#19) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73
36
37
38
39
40
41
(71,37) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátor (#124)
(71,38) alpesi tehén (#91), 27. jellempróba
(71,39) acéldarázs (#140), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,40) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)
(72,39) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek