67. forduló, 69. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 17. 15h:03'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,28] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 2368 elkészíted a 2368. tárgyat
Legyártottál 1 éjurnát. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

ba 56 nem támadod az 56. szörnyet
BA 56 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ftv 31 221 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 mozogsz délre
[72,29] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18525.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 67 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

kt 43 elkészíted a 43. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tükröt. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 4 mozogsz délre
[72,30] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láplidérc sáros testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18725.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Legyártottál 1 szeksztánst. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 légiós hátizsákot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 187 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18925.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,75] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19125.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [75,76] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,77] Továbbra is síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 192 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19425.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,78] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontlepke.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 194 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19625.
Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz Hedvig a bátorral. Elenios hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kőkorszaki szaki trófea, egy autentikus vámpír trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy főnixtoll!

(Továbbmész...) [78,79] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az autentikus vámpír testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 196 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19825.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " [30 pontot használtál fel, van még 87.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vasalt bunkót. (ld. enc.) 237 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vashegyű lándzsát. (ld. enc.) 114 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 12 14 3 mozogsz 12 14 3
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Benézel a házba, amely valaha katonáknak adhatott szállást. [12. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bordacsont, 1 lapockacsont, 12 tigroszlán fog és 1 vas dobónyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [60 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 234 1 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG)
Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.]

LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY)
Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 194/194 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 150/70 Pénz: 679 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 593 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 193 TP-t kaptál. Jelenleg 89 989 TP-d van. A következő szinthez még 30 011 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, láplidérc, óriás csontváz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/34 (+15%) szúrófegyverek: 14/82 (+52%) vágófegyverek: 2/77 (+66%)
ütőfegyverek: 4/16 (+8%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 16/47 (+57%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << csontpálca (#329) (200%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,79 mezőn táborozol, a 36. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/46 (+30%) 2. nyomkövetés: 20/18 (+17%) 3. mászás: 3/80
4. csapdakészítés: 7/94 (+12%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 12/19
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/84 (+3%) 11. taumaturgia: 10/6 (+205%) 12. harcművészetek: 15/15
13. zene: 1/26 14. szörnyismeret: 6/16 15. zárnyitás: 2/38
16. vadászat: 4/31 17. bányászat: 12/7 (+22%) 18. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve)
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 61.81 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 1 éjkő (#2369) 20 kaja (#2)
1 távcső (#42) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 6 aurach fog (#657)
10 bomló esszencia (#2367) 1 bordacsont (#16) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 dorony tüdő (#212) 1 éjurna (#2368) 7 gernim balzsam (#1894)
1 lapockacsont (#33) 1 légiós hátizsák (#1560) 14 madártoll (#112)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szeksztáns (#32) 6 szvó-ektoplazma (#151)
12 tigroszlán fog (#63) 4 tinta (#101) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
(72,72) északi aurach (#350), élőholt mirg (#135), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(72,73) tetemember (#123), élőholt mirg (#135), láplidérc (#352), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, púpos burástya (#92)
(73,74) sóhajtó dorony (#112), csontváz (#48), szintszívó (#96), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 46. jellempróba
(74,75) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, 41. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), élőholt mirg (#135)
(75,76) tintacsiga (#74), csontváz (#48), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(76,77) vérszomjas csüldő (#114), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(77,78) csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Hedvig a bátor (4030. kalandozó)
(78,79) autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), a 36. labirintus bejárata, zombi (#49), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek