673. forduló, 675. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 14. 15h:02'
EZ A 726. JÁTÉKHETED, 674. FORDULÓD
727. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight tanítványa. Egy griff nyakéket, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy ragyás burástya trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Black Death. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Összeismerkedtek. Az ő neve Storm. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Érzékeled auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Atrax. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Atraxot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl!
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Atrax neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 ryuku mellvértet. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Atrax adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 ryuku karvédőt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 moa varázsdobozt, 3 galachmitot, 1 bunkósbotot.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy törpemammut trófea és egy vérszomjas csüldő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Jislan Cele. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Elenios főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: vadász. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
A 2. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Oedy el Keewy. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Agak Szittya önfeláldozása révén megmenekültél Oedy el Keewy pszi-regenerációjától.
A 2. napon összeakadsz Megváltó Juniorval. Dornodon isteni megnyilvánulása. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy aurapollátor! Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Odébbállsz.
A 3. napon összefutsz Fénysugárral. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Mintha terhes lenne. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
A 3. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Raia felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy óriás szőröspók trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete hajszálat. Az aranytermő erszény 132 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+215 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+292 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 978.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 978.]
289 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 978.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 976.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 974.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 972.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 970.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 968.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 958.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 948.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 938.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 928.]

fa 1133 4502 1 feladod az 1133. tárgyat a 4502. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Nyafi részére szánod. Átadsz 1 moa varázsdobozt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 925.]

hh 1107 1107 1107
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 925.]

hh 1107 1107 1107
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 925.]

hh 1107 1107 1107
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 925.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 218 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 875.]

p 195 40 használod a 195. pszi képességet
Csak 14 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 14 Tudatpontot. [-280 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 860.]

ef 20 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] A befejezéshez még 204 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 720.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütögeted a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 63 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 579, gyógyulás: 0, összesen: -579 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+198 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+139 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+124 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Hoztad? - támad rád rögtön a banya, amint megjelensz előtte.
- Izé... - hebegsz-habogsz, majd bevallod, hogy még egyet sem sikerült összegyűjtened abból, amit kért.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 rézsisak, 1 rézpáncél, 1 csuklyavirág, 6 mákrózsa virág, 1 szöges bunkó.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[88 pontot használtál fel, van még 632.]

v 198 85 82 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,82) 50. jellempróba, korinthai amőba (#420), élőholt quwarg (#202)

[85,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 622.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[84,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [83,82] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzalmas Yonda, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy khór darázs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,81] Az erdőt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 598.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[81,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [80,79] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jobb a fényben úszni, mint a sötétben tapogatózni! Fény Testvérisége " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [79,79] A sík vidék mocsarassá válik. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy köpködő bruhatag közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 574.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[78,79] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A sűrű köd megnehezíti a látást. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy xirnox. Itt csata lesz.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a xirnox testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM "

(Továbbmész...) [77,79] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szintszívó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [76,79] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [74 pontot használtál fel, van még 500.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 460.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 420.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól valaki, aki már a mesés 50. szintet is túllépte helyett az ősi legendák megelevenedése. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +91 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 674. fordulód.

Erő: 121 (137) Szint: 52 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 Támadás: 51 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 94 Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 86 Életpont: 1222/894 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 95 Varázspont: 3027/2812 Pénz: 890 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 38/0 Pszi pont: 523/9 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 295
Eddig összesen 8049 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5701 TP-t kaptál. Jelenleg 32000972 TP-d van. A következő szinthez még 8999028 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 673. fordulódban 277 arany került a bankszámládra. 281 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 28/20 ökölvívás: 10/59 (+56%) szúrófegyverek: 58/65
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/65 lőfegyverek: 41/47
dobófegyverek: 13/49

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/4 2. nyomkövetés: 187/70 (+9%) 3. mászás: 28/97
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 221/55 (+45%)
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 31/89 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 184/49 (+7%) 11. taumaturgia: 110/51 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/74
13. versengés: 18/8 (+16%) 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 3/12
16. szörnyismeret: 24/9 17. pszi: 79/92 (+1%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 12/1 20. bányászat: 39/69 (+1%) 21. úszás: 79/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

Összsúly: 187.92 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (645. FORDULÓD ÓTA)
7147 arany
2 agyartőr (#420) 1 alkímiázó üst (#341) $1 arany papi karkötő ($309)
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
21 azúrharmat (#1161) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronz taider (#641)
21 csalánvirág (#582) 1 csontszablya (#64) 1 dalebg.kristályvért (#564)
5 deus ex machina (#1) 6 ében toboz (#578) 2 Fekete Kehely (#283)
4 fokhagyma (#403) 8 főnixtoll (#563) 9 fűszertartó (#210)
1 fúvócső (#20) 3 galachmit (#310) 2 gólem talizmán (#811)
1 gór formázó minta (#444) 61 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 137 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
$1 hosszú íj ($111) 1 hűségérme (#1141) 2 íjászkence (#1225)
8 jégkristály (#593) 80 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
6 karbin plazma (#199) 15 kavadu iszák (#25) 1 két kard szimbólum (#144)
2 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 kreiton fókusz (#853)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 2 Luthius karkötője (#527)
14 madártoll (#112) 2 mammutbőr (#1078) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászó-karperec (#392) 2 mihlanil (#539) 1 Morgan kristálya (#659)
1 Morgan szilánkja (#508) 77 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1 óriás fülbevaló (#614) 4 ork csodaszer (#1228) 4 őscápa fog (#1164)
1 őselemek köpenye (#560) 16 pirkit (#153) 23 precíziós vetőtű (#1522)
21 purifikátor háj (#269) 1 Pusztítás Botja (#316) 5 rókafarok (#124)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314) 3 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku harci dárda (#1318) 69 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 5 ryuku szablya (#695) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 ryuku vállvédő (#1323) 9 sáfránypor (#211) 13 sallank karom (#128)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkánytőr (#626) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285)
1 szirén köpenye (#820) 1 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
$1 Tharr Keresztje ($287) 30 tinta (#101) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Tudás Könyve (#567) 58 tüske (#22) 1 tűzbimbó (#623)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar csont (#1113) 29 vas dobónyíl (#189)
12 vasérc (#152) 42 vashegyű nyíl (#176) 48 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 3 vörös zyel (#606) 4 vortex talizmán (#812)
5 xirnox szív (#213) $1 zangrozi csizma ($451) 140 fáklya (#36)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 azúrharmat (#1161)
70 kaja (#2) $1 moa stuki ($413) 1 őscápa fog (#1164)
1 purifikátor háj (#269) 1 vörös immunitáskő (#978)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128) 5 spiritusz (#170) 1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,79) proteinfecske (#139), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(77,79) szintszívó (#96)
(78,79) xirnox (#122)
(79,79) köpködő bruhatag (#773), lápi hajlék (#670)
(80,79) sóhajtó dorony (#112)
(81,80) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(82,81) karmos tankány (#137)
(83,82) Leah rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), khór darázs (#348)
(84,82) Dornodon rúnaköve, tavacska, Elenios oltár, rájanyékek (#58)

Üzenet küldése a karakternek