670. forduló, 672. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 30. 13h:13'
EZ A 724. JÁTÉKHETED, 671. FORDULÓD
725. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,90] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Nyafi val . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Thak Groberrel. Egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+380 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+289 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 978.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 978.]
270 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 978.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 976.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 974.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 972.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 972.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 970.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 326 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 960.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 313 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 teknősesszencia. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 950.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 300 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 940.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 287 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 930.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(139,90) ryuku ostromteknős (#362)

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a halálhozó bal oldalát. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 54 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a halálhozó bal lábát. (8 támadással 299 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 685, gyógyulás: 0, összesen: -685 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+197 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+131 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+138 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+123 életerő.)
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg az aurach fog a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 3 bunkó, 28 smirglilevél, 1 raptor szablya, 1 rézpáncél, 1 rézsisak.
A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Szadis Tatával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [110 pontot használtál fel, van még 820.]

fa 304 4502 2 feladod a 304. tárgyat a 4502. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Nyafi részére szánod. Átadsz 2 kőszemet. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 817.]

fa 43 4502 2 feladod a 43. tárgyat a 4502. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Nyafi részére szánod. Átadsz 2 tükröt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 814.]

fa 304 1839 21 feladod a 304. tárgyat az 1839. kalandozónak (21 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thak Grober részére szánod. Átadsz 21 kőszemet. Ennek elküldése 45 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 811.]

faa 112 69 39 feladod a 112. tárgyat a 69. tárgyat a 39. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Thak Grober részére szánod. Átadsz 114 madártollat. Ennek elküldése 139 arany lesz. Átadsz 30 szárnyas hernyót. Ennek elküldése 56 arany lesz. Átadsz 1 zárnyitó készletet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 802.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[139,90] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
Találkozol Thak Groberrel. Egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 794.]

le 224 leveszed/lerakod a 224. tárgyat
Elrakod a varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[140,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+123 életerő.)

(Továbbmész...) [140,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [140,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 750.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[140,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [140,86] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
404 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy nektoraf. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [140,85] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+137 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 690.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[140,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-11 életpont.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét.

(Továbbmész...) [140,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 666.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 342 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 626.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 302 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 586.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 262 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 546.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 222 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 506.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+138 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [60 pontot használtál fel, van még 446.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 406.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-2 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 14.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 1019 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 671. fordulód.

Erő: 121 (137) Szint: 51 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 Támadás: 50 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 94 Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 84 Életpont: 1205/970 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 95 Varázspont: 2936/2621 Pénz: 4472 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 38/17 Pszi pont: 523/180 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 214
Eddig összesen 8027 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14566 TP-t kaptál. Jelenleg 31992018 TP-d van. A következő szinthez még 7982 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 658. fordulódban 27710 arany került a bankszámládra. 28679 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 28/20 ökölvívás: 9/48 (+80%) szúrófegyverek: 58/65
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/65 lőfegyverek: 41/47
dobófegyverek: 13/49

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/4 2. nyomkövetés: 187/61 3. mászás: 28/97 (+1%)
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 221/10 (+105%)
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 31/89 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 184/31 (+4%) 11. taumaturgia: 110/38 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/74
13. versengés: 17/92 (+16%) 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 3/12
16. szörnyismeret: 24/9 17. pszi: 79/89 (+10%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 12/1 20. bányászat: 39/68 21. úszás: 79/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

Összsúly: 182.20 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (645. FORDULÓD ÓTA)
7147 arany
2 agyartőr (#420) 1 alkímiázó üst (#341) $1 arany papi karkötő ($309)
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
21 azúrharmat (#1161) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronz taider (#641)
21 csalánvirág (#582) 1 csontszablya (#64) 1 dalebg.kristályvért (#564)
5 deus ex machina (#1) 6 ében toboz (#578) 2 Fekete Kehely (#283)
4 fokhagyma (#403) 8 főnixtoll (#563) 9 fűszertartó (#210)
1 fúvócső (#20) 3 galachmit (#310) 2 gólem talizmán (#811)
1 gór formázó minta (#444) 61 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 137 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
$1 hosszú íj ($111) 1 hűségérme (#1141) 2 íjászkence (#1225)
8 jégkristály (#593) 80 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
6 karbin plazma (#199) 15 kavadu iszák (#25) 1 két kard szimbólum (#144)
2 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 kreiton fókusz (#853)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 2 Luthius karkötője (#527)
14 madártoll (#112) 2 mammutbőr (#1078) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászó-karperec (#392) 2 mihlanil (#539) 1 Morgan kristálya (#659)
1 Morgan szilánkja (#508) 77 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1 óriás fülbevaló (#614) 4 ork csodaszer (#1228) 4 őscápa fog (#1164)
1 őselemek köpenye (#560) 16 pirkit (#153) 23 precíziós vetőtű (#1522)
21 purifikátor háj (#269) 1 Pusztítás Botja (#316) 5 rókafarok (#124)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314) 3 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku harci dárda (#1318) 69 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 5 ryuku szablya (#695) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 ryuku vállvédő (#1323) 9 sáfránypor (#211) 13 sallank karom (#128)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkánytőr (#626) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285)
1 szirén köpenye (#820) 1 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
$1 Tharr Keresztje ($287) 30 tinta (#101) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Tudás Könyve (#567) 58 tüske (#22) 1 tűzbimbó (#623)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar csont (#1113) 29 vas dobónyíl (#189)
12 vasérc (#152) 42 vashegyű nyíl (#176) 48 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 3 vörös zyel (#606) 4 vortex talizmán (#812)
5 xirnox szív (#213) $1 zangrozi csizma ($451) 140 fáklya (#36)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 azúrharmat (#1161)
70 kaja (#2) $1 moa stuki ($413) 1 őscápa fog (#1164)
1 purifikátor háj (#269) 1 vörös immunitáskő (#978)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
311 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 isteni könnycsepp (#260)
23 kőszem (#304) 114 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
30 szárnyas hernyó (#69) 2 tükör (#43) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 9 spiritusz (#170) 1 teknősesszencia (#702)
4 ugh méreg (#166) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(139,90) ryuku ostromteknős (#362), ryuku légiós (#361), 50. jellempróba, Sheran oltár, Thak Grober (1839. kalandozó)
(140,82) 50. jellempróba, erszényes elkarog (#354), nukleáris cickány (#155)
(140,83) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), 46. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(140,84) tüskés harci gromak (#156), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(140,85) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, drasmólyom (#60), áeratikus hasnyák (#243)
(140,86) sullárok (#101), nektoraf (#355)
(140,87) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 40. jellempróba, művészi porolit (#720), arató csattanat (#144), nukleáris cickány (#155)
(140,88) ezoterikus mardel (#184)
(140,89) quwarg királynő (#153), 26. jellempróba, művészi porolit (#720)
(140,90) oltár, művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148), áeratikus hasnyák (#243)

Üzenet küldése a karakternek