66. forduló, 68. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 9. 8h:44'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 3

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,65] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sünmedve nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [15 pontot használtál fel, van még 176.]

* 4. KP: tf 4 16 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [16 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 mozogsz keletre
[54,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 151.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza förtelmes hasát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza nyálas sörényét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: 25 arany, egy bronzhegyű lándzsa és egy tolmokov-koktél. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 136.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Aki birtokolja, gyenge, de mégis nagyon erős,
Használhatja rosszra és jóra, szépre és gonoszra,
De az ár saját életenergiája.
[5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 mozogsz nyugatra
[53,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 168 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy félelem-járó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 122.]

ep 146 200 építed a 146. tárgyat 122 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 91 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [122 pontot használtál fel, van még 0.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 67. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 14 Merészség: 5/4 Magasság: 180 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 Életpont: 192/105 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 107/3 Pénz: 355 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 331 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 116 TP-t kaptál. Jelenleg 62 051 TP-d van. A következő szinthez még 12 949 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
53,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyidomítás: 3 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 8 11. versengés: 1 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 5 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 6
16. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 33, 37, 41.

Összsúly: 82.96 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 dorony tüdő (#212)
1 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55
64
65
66
(53,65) a 22. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), oltár, félelem-járó (#56)
(54,65) gumifa (#38), Chara-din rúnaköve, phua-kúp (#372), sóhajtó dorony (#112), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek