66. forduló, 68. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 6. 0h:06'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-11] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász tatu nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 144.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [40 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éhes vagy. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 67. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 172/165 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 165/94 Pénz: 408 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 319 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 615 TP-t kaptál. Jelenleg 36 644 TP-d van. A következő szinthez még 11 356 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 16
lőfegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
19,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 2 11. vadászat: 5 12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
gyíkember (#51) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (5,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23) 1 rövid íj (#107)
3 * tüske (#22) 25 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 5 leviatán hólyag (#2182)
2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 115]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
1 zöld üveg (#82) [benne 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 9 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 4 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
4 hebrencs állkapocs (#130) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 14 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 10 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
44 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 12 szárnyas hernyó (#69)
5 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 79.19 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 3 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20
-12
-11
-10
(19,-11) vadász tatuk (#10), északi aurach (#350), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek