66. forduló, 68. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 17. 15h:13'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,14] koordinátán.
Táborozásod 1. napján Csodabogár átadott neked 1 biami kvazárlándzsát.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 198.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

kf 568 1 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku kopját, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[87,15] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 453 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 4 mocsári penke, 2 csuklyavirág, 2 ezüst karkötő, 5 bot, 1 nagy vaskulcs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 453 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy cetbőr válltömést, egy csonka fülbevalót, egy dentor vértet, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy réz végzetéremt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy hegymélyi lidérc trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cvalytius. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó vérfürdető magszim. Na, ez se lesz barátságos találkozó! {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.}

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 2 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 trikornis szarvat. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy autentikus vámpír. Ez is a tárgyadra pályázik! Megpróbálsz elbújni a szörny elől, de az valahogyan mégis érzékel téged. Elrabolja a legfrissebb kreálmányodat, és csak egy visszhangot hallasz a fejedben: Okülüpaj üdvözöl! [95 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 23 10 elkészíted a 23. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs nálad tüske, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mérgezett tüskét készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 mozogsz nyugatra
[85,15] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy dögkeselyű.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 1 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 karbin plazmát. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy epokitféreg. Ez is a tárgyadra pályázik! {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.}

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [20 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy pattanóböde. {max. életpontja: 100-111.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a pattanóböde testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 pszi követ. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Még nincs vége! Ezúttal egy vérfürdető magszim készül kirabolni! {védettsége: 35 szúró, 16 vágó, 35 ütő ellen.}

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 2 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 3 csontpálcát. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy epokitféreg. Ez is a tárgyadra pályázik! {támadása: 20.}

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ragasztót. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 30.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[84,15] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 250 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [83,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 6.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 18 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 12 (24) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (25) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 530/352 Jellem: jó (118) Tul. pont: 16
Szerencse: 11 (29) Varázspont: 332/69 Pénz: 1904 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 33/17
Eddig összesen 616 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 326 TP-t kaptál. Jelenleg 317 773 TP-d van. A következő szinthez még 22 227 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, harci mágus, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/76 (+25%) ütőfegyverek: 9/49 lőfegyverek: 17/1 (+12%)
dobófegyverek: 4/58 (+18%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérgezett tüske (#23) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
83,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/79 2. nyomkövetés: 11/74 (+16%) 3. mászás: 4/57
4. csapdakészítés: 7/9 (+13%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 7/3
7. titkosírás: 2/70 8. felderítés: 2/85 9. teológia: 9/72 (+35%)
10. taumaturgia: 2/14 (+18%) 11. szerencsejáték: 1/79 12. versengés: 5/15 (+32%)
13. zene: 3/75 (+10%) 14. szörnyismeret: 3/66 15. pszi: 5/56 (+8%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 3/33 (+10%) 18. bányászat: 2/38 (+16%)
19. főzés: 1/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 72. Szerzett pont: 8460. Beállított erő: 0 Összpont: 8460

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4493 TU szükséges.)

Összsúly: 173.36 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaktusztüske (#114) 1 nyu-shuriken (#157)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 3 csontpálca (#329)
1 evaporőr háj (#105) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 karbin plazma (#199) 1 kerek kő (#19) 3 kis káoszrelikvia (#2643)
8 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 1 ómatéria (#2642)
1 pszi kő (#248) 8 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
20 szögletes kő (#17) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89
13
14
15
16
(83,15) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), evaporőr (#69)
(84,15) kaffogó hebrencs (#88), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(85,15) északi aurach (#350), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), dögkeselyű (#174), epokitféreg (#147), pattanóböde (#145), vérfürdető magszim (#148)
(86,15) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, tetemember (#123), Cvalytius (5960. kalandozó), vérfürdető magszim (#148)
(87,15) kérődző etra (#368), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 46. jellempróba, vortexmágus (#418)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megnöveltük picit a káosz sík neves szörnyeinél a téridő manipulátor esélyét.
* - A Káosz síkon picit növeltünk a vortex amulett esésének esélyén.

Üzenet küldése a karakternek