63. forduló, 68. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 14. 9h:11'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,-13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy hegymélyi lidérc trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gránit. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy lila brekk nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 116 40 5 t. energia kisütése: 116 40 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 37 11 t. energia kisütése: 37 11
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[67,-13] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy téfea magoflux. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux jobb vállát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Összefutsz Gránittal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy hegymélyi lidérc trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [68,-13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [69,-12] A terep változik: ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy adamantit erőd (552. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [39 pontot használtál fel, van még 161.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elejtettél egy testes antilopot. Húshegyek! (+7 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 121.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Röviden mesélsz kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [250 tapasztalati pontot kaptál.] Aztán rád mered, és biccent.
- Jól van, Morbid nem volt a csatában. Te talán találkoztál vele? Igen? És megölted? IGEN??? Micsoda lovag vagy! Ezért óriási jutalmat kapsz! Lord Kovács elszalad a kincseskamra irányába, de hamarosan lógó orral tér vissza. Elhagytam a kamra lakatjának a kulcsát! Valószínűleg amikor innét délkeletre, egy varkaudar fészekben vadásztam. Itt a térkép. Megkeresnéd nekem? Nnnnaaa, még ezt... - morcosan bólintasz.

6 8
7 9
5
3 2 4
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 40. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, délre 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[68,-11] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [67,-11] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [66,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). [54 pontot használtál fel, van még 62.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[65,-9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [64,-9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy sebesült vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Eldobod az értéktelenné vált mutáns pók trófeát, és kinyersz egy alkalmas vérszomjas csüldő trófeát. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Látsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [63,-9] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [54 pontot használtál fel, van még 8.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[62,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaszabolósáska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 0.]

f 231 kísérletezel a 231. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 18 Szint: 12 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 15 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 14 Életpont: 179/93 Jellem: jó (126) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 48/10 Pénz: 279 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 210 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1286 TP-t kaptál. Jelenleg 25094 TP-d van. A következő szinthez még 7906 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, szeppent rákfatty, Morbid.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/16 (+15%) szúrófegyverek: 4/98 vágófegyverek: 1/0
lőfegyverek: 13/8 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); nyílvessző (#108) (7 .); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/3 (+28%) 2. nyomkövetés: 10/31 (+4%) 3. mászás: 5/22 (+5%)
4. csapdakészítés: 3/76 (+15%) 5. csapdaészlelés: 1/82 6. gyógyítás: 15/41
7. titkosírás: 1/70 8. felderítés: 1/87 9. teológia: 3/3 (+7%)
10. taumaturgia: 2/60 (+3%) 11. harcművészetek: 12/0 12. zene: 2/0
13. szörnyismeret: 2/46 (+18%) 14. zárnyitás: 1/15 15. vadászat: 5/60 (+40%)
16. bányászat: 9/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 60.14 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 kaktusztüske (#114) 2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153)
1 rézsisak (#72) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(62,-8) kaszabolósáska (#83)
(63,-9) púpos burástya (#92), grok-képződmény (#149)
(64,-9) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), Raia oltár
(65,-9) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba
(66,-10) oltár, 37. jellempróba
(67,-13) téfea magofluxok (#98), szintszívó (#96), Gránit (3365. kalandozó)
(67,-11) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(68,-13) szintszívó (#96)
(68,-11) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(69,-12) adamantit erőd (#552), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 25. jellempróba, piromenyét (#99)

Üzenet küldése a karakternek