66. forduló, 68. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 18. 9h:13'
EZ A 96. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
97. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,-9] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Risara. Sheran követője. Egy aranyláncot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy virág szimbólumot, egy rézsisakot és egy rézpáncélt visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Risara, amikor összefutottatok, adott neked egy sullár hólyagot (ld. enc.) és egy spirituszt (ld. enc.).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

f 147 kísérletezel a 147. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

a 26 1529 6 átadod a 26. tárgyat az 1529. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 gyenge mérget Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

a 131 1529 7 átadod a 131. tárgyat az 1529. kalandozónak (7 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 7 ubuk tüskét Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

a 87 1529 1 átadod a 87. tárgyat az 1529. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű lándzsát Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

a 169 1529 1 átadod a 169. tárgyat az 1529. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csőrt Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

f 242 kísérletezel a 242. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rövid kardot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a massza lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 tigroszlán fogat. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa gyöngy! (ld. enc.) Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Volt valami furcsa ennél a kúpnál! - döbbensz rá, miután elhagytad a phua-kúpot. Alaposan végiggondolod a történteket, és rájössz, hogy az egész bejutási procedúra tovább tartott annál, amit megszoktál. Ráadásul végig hallottál a kúpban valami furcsa búgást és zümmögést. Nem tudsz rájönni azonban arra, hogy mi okozhatta ezt, a kúp pedig már bezárult, így nem mehetsz vissza, hogy alaposabban megvizsgáld. Mindenesetre elhatározod, hogy a furcsa esetet megbeszéled a társaiddal, hátha ők is tapasztaltak-e hasonló dolgokat, és ismerik rá a magyarázatot is. [15 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[34,-8] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [35,-8] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy spagulár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [36,-8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tigroszlán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tigroszlán farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 134.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[36,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rambó bogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rambó bogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [36,-6] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő legyengült szőrlajhár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szőrlajhár jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a szőrlajhár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lebegő gomba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy mászókarmot és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy garokk trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shoto-Kan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [37,-6] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, kecskeszakállas ember férfival. Fegyverzetét egy bo-skorpió trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rashan Dimalto. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[38,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [38,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 8 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 60.]

h 81 169 használod a 81. tárgyat
Megméred az uzbány csőrt: súlya 0.15 kg. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

h 81 100 használod a 81. tárgyat
Megméred az aranyló ugarhéjat: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

h 81 99 használod a 81. tárgyat
Megméred a fekete gyöngyöt: súlya 0.01 kg. [5 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 220 elkészíted a 220. tárgyat
Ezt a tárgyat nem kell külön elkészíteni - elég, ha a FOG parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 5.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 67. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 12 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 19 Életpont: 191/191 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 35/35 Pénz: 52 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 396 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 138 TP-t kaptál. Jelenleg 37 214 TP-d van. A következő szinthez még 10 786 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, ork sámán, halálmadár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 16 dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0
38,41 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 3
10. szörnyismeret: 3 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 3
13. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 80.45 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 6 gyenge méreg (#26) 7 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
1 moa gyöngy (#378) 3 óndarab (#85) 6 sallank karom (#128)
20 tigroszlán fog (#63) 28 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

32 33 34 35 36 37 38 39
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(33,-9) massza (#217)
(34,-8) gyilkos sallank (#85), 9. jellempróba, oltár
(35,-8) Raia oltár, érclelőhely, spagulár (#82)
(36,-8) tigroszlán (#43)
(36,-7) Raia oltár, rambó bogár (#14)
(36,-6) szőrlajhár (#141), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), lebegő gomba (#39), Shoto-Kan (4792. kalandozó)
(37,-6) garokk (#73), Rashan Dimalto (1655. kalandozó)
(38,-7) rájanyék (#58), Raia rúnaköve, tavacska, mély kút (#93), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek