575. forduló, 718. forduló, High Density összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 19. 12h:09'
EZ A 675. JÁTÉKHETED, 667. FORDULÓD
676. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1949
SZÁMLA : XXXX

HIGH DENSITY KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,102] koordinátán.
Táborozásod alatt az első éjszaka halk zajra ébredsz. Sötét, csuklyás alak magasodik feléd. Ösztöneidnek engedelmeskedve már a fegyveredért nyúlnál, amikor hirtelen nyugalom tölt el. Érzed, hogy most nincs mitől tartanod, nem leselkedik rád veszély. Aztán a felismerés hullócsillagként robban a fejedben: hiszen ez Leah legfőbb avatárja. Jelenléte majdnem akkora megtiszteltetés, mintha maga Leah jönne el hozzád. Az entitás hangja halkan és hűvösen csendül a fejedben: - Üdvözöllek High Density, Urunk első számú híve a valóság eme kicsiny szegletében! Áldozatod, hűséged, hited nem maradt észrevétlen. Bár a varkaudar pusztító remek szolga lett volna az árnyvilágban, de a tanulmány tekercsek feláldozása és a böjttel egybekötött ima is Urunk kedvére való volt. (-209 tanulmánytekercs). Töltse el hát szíved Leah nagysága és szolgálatod nem marad viszonzatlanul. Hamarosan találkozunk, Urunk oldalán! Az avatár ezt követő kacaja halkan visszhangozva tűnik el tudatodból. Mire felocsúdsz, senki sem látsz a halványan pislákoló tábortüzed közelében. Lehet, hogy csak álom volt? - tűnődsz el egy pillanatig, de aztán gyorsan elveted ezt a lehetőséget, hiszen még mindig kézzel tapinthatóan érzed istened közelségét. Eme kellemes érzéssel merülsz újra álomba, kimerítő nap áll mögötted: a varkaudar pusztítóval vívott csata nem csak egy könnyed testmozgás volt. (Kicsit közelebb kerültél az istenedhez. Mostantól kicsit szerencsésebbnek érzed magad: +2 szerencse)
Abdul, amikor összefutottatok, adott neked 30000 aranyat és 20000 aranyat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 teriád férget. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+996 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+175 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a fényes griff. (+11 kaja.) A lottó 750. hetének nyerőszámai: 14, 6, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy homokféreg fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 787.]

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 766.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 762.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 761.]

* 2. KP: elmormolod a 177. varázslatot a 210. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 751.]

* 4. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 747.]

* 5. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 741.]

bb 27 5000 beraksz a bankba a 27. tárgyat (5000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5000 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

vv 126 178 247 elmormolod a 126. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]

kf 279 kézbeveszed/felveszed a 279. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {támadása: 30.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 684 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [35 pontot használtál fel, van még 700.]

p 195 30 használod a 195. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 30 Tudatpontot. [-600 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 685.]

t 7134 támadod a 7134. szörnyet
FT 7134 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

m 6 4 7 mozogsz nyugatra, délre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,112] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ez Valik erdeje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír támad rád. {támadása: 21.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,113] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,112] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [Rahn ékkő:] 1520 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 628.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 618.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 608.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 598.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 588.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 578.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 568.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 558.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 548.]

m 4 7 4 mozogsz délre, északnyugatra, délre
[96,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pestisaura 13 ép-t sebez. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 47, összesen: +45 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,112] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: varkaudar pusztító szagot érzel! Teriád dobóhálóval a kezedben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült a varkaudar pusztító csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,113] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 473.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 463.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 453.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 443.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 423.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 287 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 413.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 277 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 403.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 267 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 393.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[94,113] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat különítmény. (ld. enc.) {támadása: 68.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a különítmény testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a különítmény bal karját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a különítmény jobb oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a 7 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a különítmény testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a különítmény testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 3 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A 3 különítmény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 381, gyógyulás: 308, összesen: -73 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,112] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 257 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 247 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy csapat különítmény. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 1321-1520.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a különítmény testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a különítmény testét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a különítmény bal oldalát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A 6 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a különítmény testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a különítmény jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP]. 8513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 273, gyógyulás: 275, összesen: +2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 237 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 227 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 217 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 197 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

m 4 mozogsz délre
[93,113] Még mindig füves síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat különítmény. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 176 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a különítmény testét. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a különítmény testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a különítmény jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A pestisaura 7 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 8 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a különítmény jobb lábát. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a különítmény jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A 6 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a különítmény jobb lábát. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a különítmény testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a 3 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a különítmény testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a különítmény bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 különítmény. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az 1 különítmény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 700, gyógyulás: 465, összesen: -235 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 277.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 177 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 157 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat az 1534. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 225.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (97,107)-> 3 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 2, gyógyulás: 51, összesen: +49 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 13 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (97,107)-> 13 arany, -2 ÉP] Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Mágikus Koponyát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2007. év 11. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 5. BP: energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] A befejezéshez még 616 TU szükséges. [150 pontot használtál fel, van még 34.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-43 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 460 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 21.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 4 kaját habzsol be a homokféreg. Egy kaját bezabál a magh-goth párduc. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 34 pontod maradt, ebből a következő körre 34 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 814 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÜLÖNÍTMÉNY (7167. ELLENFÉL)
A király csapatait, akiknek feladata lenne felvenni a harcot a varkaudar hordákkal, egyre súlyosabb veszteségek érték. Burhod Ottamir Krutafix generális javaslatára szervezték át a harcoló alakulatokat, akiknek nem titkolt célja, hogy nem csak a barbár támadók, hanem a hozzájuk csatlakozott kalandozók ellen is helyt tudjanak állni. Egy-egy ilyen, különítménynek nevezett egységbe tapasztalt katonákat, bérmágusokat osztottak be, vezérüknek pedig egy-egy, a ryukuk és a varkaudarok ellen már bizonyított veterán harcos, vagy megállapodott kalandozó lett kinevezve.

KARAKTERLAP

High Density, egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő vagy. Fekete a bőröd. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: parancsnok (350). Ez a 667. fordulód.

Erő: 70 (84) Szint: 46 Merészség: 10/10 Magasság: 111 cm
IQ: 125 (161) Támadás: 66 Agresszió: 10 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 58 (77) Védekezés: 103 Menekülés: 15 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 62 (85) Életpont: 1268/1651 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (81) Varázspont: 4019/2046 Pénz: 94718 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 67/31 Pszi pont: 1295/943 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 230
Eddig összesen 6844 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 34540 TP-t kaptál. Jelenleg 14954556 TP-d van. A következő szinthez még 145444 TP szükséges. Trófeáid: ryuku tolvaj, teriád törzsfő, teriád vadász. A 637. fordulódban 43870 arany került a bankszámládra. 50450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 39
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 29 lőfegyverek: 33
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << Brod buzogánya (#1735) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -34.); tüske (#22) (35 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36 2. nyomkövetés: 183 3. lopás: 18
4. mászás: 26 5. csapdakészítés: 45 (-50) 6. csapdaészlelés: 21
7. gyógyítás: 123 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 32
10. szörnyidomítás: 27 11. teológia: 145 12. taumaturgia: 81
13. szerencsejáték: 10 14. versengés: 30 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 70 17. pszi: 106 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 26 20. vitalitás: 4 21. bányászat: 30
22. úszás: 2 23. főzés: 15 24. csapatmunka: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 20 darabot ), csillogó nyakéket (#1120) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod varkaudar őslichet (#402) teriád háló-csapdával (#1280), csataremákot (#694) teriád háló-csapdával (#1280), Shandult (#959) kdoléval (#501)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), zafír sárkány (#329), bávatag golombár (#165), 9966. szövetség (#9966), Thunder Power (#5623), csatalovas (#7160), varkaudar őslich (#402), Qulli Brann (#4158)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Ördögi Kör (#9111), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás III (#217) túlvilág lehelete (#177) pestisaura (#210)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78) halálkapu (#126) tárgyvédelem (#178)
elme dominanciája (#247)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423) pusztító végzet (#106) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
méregfelhő (#37) >> öregedést okozó lények (#9095) méregfelhő (#37) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> tüskés gigaféreg (#256) halálvarázslat (#124) >> északi tűzsárkány (#219)
villámcsapás (#50) >> kísértetvarázsló (#424) méregfelhő (#37) >> smaragdgólem (#417)
méregfelhő (#37) >> vortexmágus (#418) méregfelhő (#37) >> halálhozó (#419)
méregfelhő (#37) >> kék rothasztó (#421) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
pusztító végzet (#106) >> talriai behemót (#312) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
villámcsapás (#50) >> Mindabala (#504) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> Brutalitisz (#3664) villámcsapás (#50) >> Tokan (#532)
villámcsapás (#50) >> sivatagi okerón (#563) halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290)
halálvarázslat (#124) >> hótarantula (#464) fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) halálvarázslat (#124) >> sárkánylovas (#831)
halálvarázslat (#124) >> ködsárkány (#947) villámcsapás (#50) >> teriád törzsfő (#805)
villámcsapás (#50) >> féregtenyészet (#803) halálvarázslat (#124) >> teriád vadász (#796)
villámcsapás (#50) >> ryuku tolvaj (#883) villámcsapás (#50) >> hoarián barbár (#833)
villámcsapás (#50) >> drag'kór kolosszus (#522) fehérál.roncsolása (#248) >> quwarg parafenomén (#248)
méregfelhő (#37) >> Alaria Volerdi (#1264) fehérál.roncsolása (#248) >> 35. szintű lényekre
halálvarázslat (#124) >> varkaudar pusztító (#7134) halálvarázslat (#124) >> csatalovas (#7160)
az agy kifacsarása (#197) >> varkaudar őslich (#402) fehérál.roncsolása (#248) >> varkaudar remete (#465)
méregfelhő (#37) >> Thunder Power (#5623) direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> varkaudar őslich (#402) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
fehér glóbusz (#47) >> uzbány (#102) varázsvédelem (#34) >> Brutalitisz (#3664)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +61 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha el tudsz jutni a Sötét Földre, valószínűleg könnyű lesz megölni két ében hadurat. (számláló: 0)
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 élőholt.
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 110
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 221
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XX. olimpián.
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 3. hely az Erdauin Bajnokság csoportban.
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Zártosztály csoportban.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 2 tüske (#22) 5035 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
684 arany (#50) 1 teriád féreg (#1276)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,112) 49. jellempróba, különítmény (#7167)
(93,113) 36. jellempróba, oltár, különítmény (#7167), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(94,112) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), különítmény (#7167)
(94,113) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 29. jellempróba
(95,112) varkaudar pusztítók (#7134)
(95,113) Raia rúnaköve, 44. jellempróba, Raia oltár
(96,112) a 192. labirintus bejárata, Raia oltár, 46. jellempróba
(96,113) márványtorony (#175), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(97,112) szent tölgyfa (#393), 22. jellempróba, sírlidérc (#172), friss csatamező (#262)
(97,113) Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek