662. forduló, 664. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 22. 9h:11'
EZ A 723. JÁTÉKHETED, 663. FORDULÓD
724. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy Eldaran karkötőjét visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+726 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+289 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 725. hetének nyerőszámai: 3, 23, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 42 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 973.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 971.]
269 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 969.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 969.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 967.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 963.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 961.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, egy ametiszt medál, 22 arany és 4 fekete gyöngy. 2193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 951.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 941.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 931.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 921.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) ongóliantok (#159), kérődző etra (#368)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 78 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus bal lábát. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 84 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 81 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+128 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+136 életerő.)
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Á a vas dobónyíl. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 3 bot, 4 acélpengőke, 1 nagy vaskulcs, 10 kazmár gyökér, 1 szulfagor agyar.
A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [70 pontot használtál fel, van még 851.]

fa 22 4502 50 feladod a 22. tárgyat a 4502. kalandozónak (50 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Nyafi részére szánod. Átadsz 50 tüskét. Ennek elküldése 75 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 848.]

fa 2 4502 20 feladod a 2. tárgyat a 4502. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Nyafi részére szánod. Átadsz 20 kaját. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 845.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Egy őszapó piheg a vállán. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Észreveszel egy királyi őrsáncot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hayamu Oyabura előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog jobb karját. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Nyafi val . Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 250 186 leírod a 4502. kalandozónak a 250. szörnyet a 186. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 138 194 leírod a 4502. kalandozónak a 138. szörnyet a 194. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy agglomerátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 100 228 leírod a 4502. kalandozónak a 100. szörnyet a 228. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös pók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 84 244 leírod a 4502. kalandozónak a 84. szörnyet a 244. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bíborgörény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 163 177 leírod a 4502. kalandozónak a 163. szörnyet a 177. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kétfejű troll. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 137 141 leírod a 4502. kalandozónak a 137. szörnyet a 141. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy karmos tankány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nap szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 126 159 leírod a 4502. kalandozónak a 126. szörnyet a 159. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 76 147 leírod a 4502. kalandozónak a 76. szörnyet a 147. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gitonga. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 72 149 leírod a 4502. kalandozónak a 72. szörnyet a 149. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás skorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) grok-képződményt. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 71 143 leírod a 4502. kalandozónak a 71. szörnyet a 143. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy fabontó szójer. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

in 4502 81 145 leírod a 4502. kalandozónak a 81. szörnyet a 145. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy tazunkaróka. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar támad rád.

Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák fejét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 mérg. ubuk tüske, 2 nyu-shuriken, egy bronzhegyű lándzsa, egy harci kalapács és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Cras Lorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+127 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz Thak Groberrel. Egy hősiesítő medált és egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1949, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1961, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy patak van. Északra egy Dornodon templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[89 pontot használtál fel, van még 740.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon templomot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [106,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 661 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 674.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 434.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsthegyű nyíl és egy rövid íj. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb oldalát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar mágus. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [108,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,96] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zanthia előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+122 életerő.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar kósza. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza bal karját. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza vágása nem talált el. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar tekercs. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [139 pontot használtál fel, van még 295.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 4 15 fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 19, 11.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még pontot. A következő körben tehát 1019 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 663. fordulód.

Erő: 121 (137) Szint: 51 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 Támadás: 50 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 94 Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 79 Életpont: 1198/944 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 94 Varázspont: 2936/2421 Pénz: 7626 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/1 Pszi pont: 523/194 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 113
Eddig összesen 7923 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9906 TP-t kaptál. Jelenleg 31886064 TP-d van. A következő szinthez még 113936 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 658. fordulódban 27710 arany került a bankszámládra. 28402 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 28/20 ökölvívás: 8/68 szúrófegyverek: 58/60 (+3%)
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/65 lőfegyverek: 41/47
dobófegyverek: 13/49

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/4 2. nyomkövetés: 186/45 (+48%) 3. mászás: 28/95
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 218/25 (+60%)
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 31/75 (+9%) 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 183/4 (+9%) 11. taumaturgia: 110/9 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/74
13. versengés: 17/44 (+16%) 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 3/12
16. szörnyismeret: 23/89 (+20%) 17. pszi: 79/49 (+5%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 12/1 20. bányászat: 39/59 21. úszás: 79/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

Összsúly: 197.25 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (645. FORDULÓD ÓTA)
7147 arany
2 agyartőr (#420) 1 alkímiázó üst (#341) $1 arany papi karkötő ($309)
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
21 azúrharmat (#1161) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronz taider (#641)
21 csalánvirág (#582) 1 csontszablya (#64) 1 dalebg.kristályvért (#564)
5 deus ex machina (#1) 6 ében toboz (#578) 2 Fekete Kehely (#283)
4 fokhagyma (#403) 8 főnixtoll (#563) 9 fűszertartó (#210)
1 fúvócső (#20) 3 galachmit (#310) 2 gólem talizmán (#811)
1 gór formázó minta (#444) 61 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 137 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
$1 hosszú íj ($111) 1 hűségérme (#1141) 2 íjászkence (#1225)
8 jégkristály (#593) 80 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
6 karbin plazma (#199) 15 kavadu iszák (#25) 1 két kard szimbólum (#144)
2 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 kreiton fókusz (#853)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 2 Luthius karkötője (#527)
14 madártoll (#112) 2 mammutbőr (#1078) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászó-karperec (#392) 2 mihlanil (#539) 1 Morgan kristálya (#659)
1 Morgan szilánkja (#508) 77 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1 óriás fülbevaló (#614) 4 ork csodaszer (#1228) 4 őscápa fog (#1164)
1 őselemek köpenye (#560) 16 pirkit (#153) 23 precíziós vetőtű (#1522)
21 purifikátor háj (#269) 1 Pusztítás Botja (#316) 5 rókafarok (#124)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314) 3 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku harci dárda (#1318) 69 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 5 ryuku szablya (#695) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 ryuku vállvédő (#1323) 9 sáfránypor (#211) 13 sallank karom (#128)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkánytőr (#626) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285)
1 szirén köpenye (#820) 1 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
$1 Tharr Keresztje ($287) 30 tinta (#101) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Tudás Könyve (#567) 58 tüske (#22) 1 tűzbimbó (#623)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar csont (#1113) 29 vas dobónyíl (#189)
12 vasérc (#152) 42 vashegyű nyíl (#176) 48 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 3 vörös zyel (#606) 4 vortex talizmán (#812)
5 xirnox szív (#213) $1 zangrozi csizma ($451) 140 fáklya (#36)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 azúrharmat (#1161)
70 kaja (#2) $1 moa stuki ($413) 1 őscápa fog (#1164)
1 purifikátor háj (#269) 1 vörös immunitáskő (#978)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 isteni könnycsepp (#260) 19 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 2 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
50 tüske (#22) 3 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 fekete gyöngy (#99)
1 harci kalapács (#174) 14 mákrózsa virág (#56) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mocsári penke (#148) 2 nyu-shuriken (#157) 2 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 10 szárnyas hernyó (#69)
4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) ongóliantok (#159), kérődző etra (#368), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), egy gnóm férfi
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), erszényes elkarog (#354), Nyafi (4502. kalandozó)
(102,101) varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), Thak Grober (1839. kalandozó)
(103,101) manaelementál (#290), oltár
(104,100) manaelementál (#290), tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár, egy elf nő
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), manaelementál (#290)
(106,98) manaelementál (#290), oltár
(107,98) 35. jellempróba, Sheran oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290), varkaudar mágus (#128), egy alakváltó férfi, egy mutáns nő
(108,97) manaelementál (#290), Fairlight oltár, 28. jellempróba
(109,96) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba, manaelementál (#290), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek