65. forduló, 67. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 27. 10h:02'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 22 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+109 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+9 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy tábla elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

ff 224 1561 felt. fegyverváltás: 224 1561
Felt. fegyverváltás: << varkaudar lándzsa << Krogan buzogánya. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ee 225 126 9 eladod a 225. tárgyat a 126. tárgyat a 9. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 7 bronzpengét. 84 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 223.]

ee 45 73 71 eladod a 45. tárgyat a 73. tárgyat a 71. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 223.]

ee 57 51 72 eladod az 57. tárgyat az 51. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy brutális morf áll veled szemben.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a brutális morf jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.

(Továbbmész...) [96,55] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a védelmező morf fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A védelmező morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [97,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sullár fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy brutális morf. {max. életpontja: 93-100.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy sullár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,56] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a manifesztátor jobb oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy változatos morf áll veled szemben.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a változatos morf testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a változatos morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A védelmező morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [99,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Don Marquez irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb vállát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a változatos morf testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A változatos morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éltető morf karmával. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival az éltető morf lecsap a bal karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 keg gombát.

(Továbbmész...) [100,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy lomha morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lomha morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a lomha morf bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked a lomha morf a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf. {max. életpontja: 100-111.}

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a változatos morf testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a változatos morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 8 tintát. [31 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,56] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a brutális morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [102,56] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf jobb karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a védelmező morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A védelmező morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával megdöföd a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A védelmező morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +105 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a domináns morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A domináns morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A domináns morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 4 gernim balzsamot.

(Továbbmész...) [103,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Találsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 112.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 157.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 162.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 177.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötétség van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 6 10 14 mozogsz 6 10 14
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [6. PONT.] Hamarosan egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tugt-ork jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyilkos tetű van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy arany éjmedált, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy rejtőköpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve Hedvig a bátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyilkos tetű van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Hamarosan egy gyilkos tetűt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

id 201 100 idomítod a 201. szörnyet 62 pontért
Hozzálátsz a quwarg harcos neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 23 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [62 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 61 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 11, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁBLA (120. TÁRGY)
Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla.
Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 19 (27) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 260 cm
IQ: 15 (38) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 (27) Életpont: 421/192 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (31) Varázspont: 321/220 Pénz: 18613 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 34/5 Pszi pont: 9/3 EFejl: 5
Eddig összesen 858 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 832 TP-t kaptál. Jelenleg 245 473 TP-d van. A következő szinthez még 14 527 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16/20 (+54%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 24/74 (+10%)
lőfegyverek: 22/38 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Legfeljebb 8 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 79 időszaki: 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/24 2. nyomkövetés: 11/68 (+8%) 3. mászás: 4/84
4. csapdakészítés: 19/62 (+18%) 5. csapdaészlelés: 2/2 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 1/74 9. szörnyidomítás: 4/63 (+68%)
10. teológia: 3/42 (+6%) 11. taumaturgia: 9/15 (+38%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 1/89 14. zene: 2/27 15. szörnyismeret: 8/60
16. pszi: 1/99 (+5%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 5/65
19. főzés: 5/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 370, az összesen kapott pontszám: 37890. (összesen ölhető: 1254 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6893 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 6 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9)
1 gyógykenőcs (#313) 17 kaktusztüske (#114) 1 kis bőrpajzs (#45)
22 nyílvessző (#108) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 3 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
262 arany (#50) 6 amniosz (#203) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
2 bíbor morfplazma (#2450) 1 dobóháló (#221) 1 fekete morfplazma (#2446)
4 gernim balzsam (#1894) 5 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 narancs morfplazma (#2449) 4 rákfatty váladék (#333)
1 sárga morfplazma (#2447) 3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 szent kehely (#257) 8 tinta (#101) 12 tüske (#22)
1 ubuk tüske (#131) 10 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
52
53
54
55
56
57
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(95,54) oltár, ryuku légiós (#361), brutális morf (#7620)
(96,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gátvakondok (#57), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), quwarg felderítő (#299)
(97,56) sullárok (#101), brutális morf (#7620), Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(98,56) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622)
(99,56) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625)
(100,56) vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, szeppent rákfatty (#186), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626)
(101,56) oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, brutális morf (#7620)
(102,56) Tharr oltár, vaskohó (#155), 35. jellempróba, mélységi grittangok (#103), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624)
(103,56) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), Tugt-ork (#46), gyilkos tetű (#116), Hedvig a bátor (4030. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek