65. forduló, 67. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 25. 9h:05'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,77] koordinátán.
Harcsa átadott neked a 4. napon 4 MXTU-t. Albertus Magnus átadott neked a 4. napon 3 TU-t.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

hu 105 11 15 hulladék: 105 11 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

hu 69 80 45 hulladék: 69 80 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

hu 70 85 21 hulladék: 70 85 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb kalandozókat támadod meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 199.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vas dobónyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 189.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 149.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[101,76] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) [101,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy acéldarázs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az acéldarázs potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. [31 pontot használtál fel, van még 118.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvával a combodba döf. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 105.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 7 7 12 mozogsz 7 7 12
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 15 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű, 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Egy sötét gnómot pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
[50 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 12 1 mozogsz 12 1
Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sötét gnóm. Fegyvere egy bot. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[30 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 20 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 156/43 Jellem: gonosz (49) Tul. pont: 1
Szerencse: 17 Varázspont: 64/9 Pénz: 38 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/9 EFejl: 5
Eddig összesen 185 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 666 TP-t kaptál. Jelenleg 24225 TP-d van. A következő szinthez még 775 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sötét gnóm, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/21 (+6%) vágófegyverek: 7/7 (+9%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 9/75 (+10%) dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 2. nyomkövetés: 12/43 (+8%) 3. lopás: 8/33
4. mászás: 4/8 5. csapdakészítés: 2/5 (+13%) 6. csapdaészlelés: 6/19
7. gyógyítás: 25/26 (+43%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 4/30 (+2%) 11. taumaturgia: 2/6 (-3%) 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 1/44 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/32 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
ShinLon (#1403)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 52.01 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 5 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 aranygyűrű (#193) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 csuklyavirág (#133) 1 ilkin érc (#232)
1 rézkulcs (#75) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,74) a 46. labirintus bejárata, oltár, szürke rinocérosz (#346), sötét gnóm (#132)
(101,75) acéldarázs (#140), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(101,76) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek