Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 21. 15h:05' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65534, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-12] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített törpemammut. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Elhajítod a vacak sullár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 305 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 6 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 6 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-11] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Továbbmész...) [69,-11] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
m 2 | mozogsz keletre |
gy 6 | gyógyítás 6 pontért |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 11 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 164/80 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 29/6 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 (+1) | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 31 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. harcművészetek: | 10 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 2 |
13. vadászat: | 7 | 14. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 63.56 kg | Megterheltség: 132% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 5 | ubuk tüske (#131) |