64. forduló, 66. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 26. 9h:03'
EZ A 394. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
395. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,73] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Furcsa érzésed van: mintha valami hiányozna... Talán ha újra fellelnéd azokat az értékeket - kaland, barátság, szeretet - melyek e világra hoztak, értelmet vihetnél a mindennapok monoton öldöklésébe. Talán A FÉNY hordozóinak hírnöke mégsem beszélt (annyira) zöldeket...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ftv 20 felt. tám/véd. varázslat a 20. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Jó szimatod van! Különböző, jól elrejtett helyeken találsz 2 óndarabot (ld. enc.), 1 rézdarabot. Elteszed őket. [40 pontot használtál fel, van még 165.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Egy jól eldugott helyen találsz 10 kaját. Magadhoz veszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 125.]

gyk 27 40 gyakorolsz a 27. tárggyal 40 pontért
Csak az ökölvívást és a fegyverek használatát tudod gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

gyk 27 40 gyakorolsz a 27. tárggyal 40 pontért
Csak az ökölvívást és a fegyverek használatát tudod gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 677 9 eldobod a 677. tárgyat (9 darabot)
Elhajítasz 3 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 236 1 eldobod a 236. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 99 2 eldobod a 99. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 104 3 eldobod a 104. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 128 7 eldobod a 128. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 125 4 eldobod a 125. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 2 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 44 2 eldobod a 44. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 255 1 eldobod a 255. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 225 1 eldobod a 225. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

d 95 2 eldobod a 95. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 122.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 82.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[12 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight követője vagy. Ez a 65. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 12 Merészség: 7/7 Magasság: 140 cm
IQ: 25 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 12 Életpont: 163/136 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 114/50 Pénz: 208 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 200 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 25109 TP-d van. A következő szinthez még 7891 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, rőtmanó berzerker, bíbor szulfagor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 18 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5 (+1)
10. teológia: 2 11. taumaturgia: 10 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 2 15. vadászat: 11
16. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 51.67 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 bőrpáncél (#51)
2 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 2 királygyík bőr (#44)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 lajhár csont (#236) 2 mandibulapenge (#125)
1 orgyilkos tőr (#225) 7 sallank karom (#128) 3 szulfagor agyar (#677)
1 tatu ködmön (#255) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Üzenet küldése a karakternek