64. forduló, 66. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 14. 14h:35'
EZ A 483. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
484. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,5] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked egy zöld üveget (ld. enc.). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy homokvarány nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 207.]

kf 699 kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Felöltöd a sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 186.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

fku 15 felt. kutatás 15
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Találd ki, mi az: négy testvér egy ingben.
[5 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[74,4] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált szürke rinocérosz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bibircsók-óriás trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 15, gyógyulás: 9, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,3] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 rézgolyó. Megsoroztad a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 36, gyógyulás: 11, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,2] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 111.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,1] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy Quirov. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Meglövöd a Quirov bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Quirov testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Quirov fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 69 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [12 pontot használtál fel, van még 99.]

d 17 20 41 eldobod a 17. tárgyat (20 darabot) 41
Gondosan elrejtesz 20 szögletes követ. [6 pontot használtál fel, van még 93.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,1] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudarölő éremet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy ragyás burástya trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 83.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

a 51 2298 1 átadod az 51. tárgyat a 2298. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 bőrpáncélt Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,1] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy megsebzett karmazsin huhogó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 4 5 elkészíted a 4. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 28.]

d 4 5 41 eldobod a 4. tárgyat (5 darabot) 41
Gondosan elrejtesz 5 botot. [6 pontot használtál fel, van még 22.]

l 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

l 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 4 2 mozogsz északnyugatra, délre, keletre
[70,0] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Darlan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,1] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 50 keresed az 50. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 206 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 13 Merészség: 5/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 13 Életpont: 166/110 Jellem: gonosz (19) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 63/32 Pénz: 221 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/3
Eddig összesen 306 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 596 TP-t kaptál. Jelenleg 44 523 TP-d van. A következő szinthez még 3 477 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, törpemammut, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 15/33 (+29%) vágófegyverek: 6/54 (+6%)
ütőfegyverek: 8/58 lőfegyverek: 13/5 (+15%) dobófegyverek: 7/24

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3
70,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/75 (+22%) 2. nyomkövetés: 19/81 (+33%) 3. lopás: 4/47
4. mászás: 5/82 5. csapdakészítés: 5/60 (+16%) 6. csapdaészlelés: 1/38
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 2/25 (+6%)
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 5/95 (+13%) 12. szörnyismeret: 3/80 (+20%)
13. zárnyitás: 2/88 14. vadászat: 10/58 15. bányászat: 6/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 40.75 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 huhogó bibe (#332) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
-1
0
1
2
3
4
5
6
(70,0) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)
(70,1) manaelementál (#290)
(71,1) karmazsin huhogó (#185)
(72,1) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), egy ember nő
(73,1) Quirov (#975), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,2) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), manaelementál (#290)
(74,3) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), bibircsók-óriás (#120)
(74,4) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek