Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 28. 9h:19' EZ A 504. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD 505. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
t 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [61,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [60,68] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített piromenyét. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [59,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[44,85] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gátvakond jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
62 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,87] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 1215 5 | bemész az 1215. épületbe |
[49,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,94] Még mindig bozótos.
(Továbbmész...) [46,95] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 19 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 211/187 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 235/57 | Pénz: | 1847 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/17 | Pszi pont: | 104/25 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5/14 (+19%) | szúrófegyverek: | 15/80 (+1%) | vágófegyverek: | 8/85 (+15%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 7/75 | dobófegyverek: | 13/87 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/51 | 2. nyomkövetés: | 20/5 (+5%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 2/55 | 5. csapdakészítés: | 8/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/6 |
7. gyógyítás: | 12/99 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/2 |
10. szörnyidomítás: | 1/1 | 11. teológia: | 14/106 (+22%) | 12. taumaturgia: | 10/92 (+4%) |
13. versengés: | 1/34 | 14. harcművészetek: | 1/4 | 15. zene: | 6/7 |
16. szörnyismeret: | 10/98 (+25%) | 17. pszi: | 16/97 (+23%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 1/47 | 20. bányászat: | 3/99 | 21. főzés: | 2/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | |||
4 | sallank karom (#128) |