Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 29. 17h:30' EZ A 1327. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD 1328. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 841 1133 | használod a 2306. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 11 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 11. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 1524 1618 504 | használod az 1524. tárgyat az 1618. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 509 30 0 | használod az 509. tárgyat |
p 115 2 0 | használod a 115. pszi képességet |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 35 939 | felt. lőfegyver haszn. 35 a 939. tárggyal |
flh 40 931 | felt. lőfegyver haszn. 40 a 931. tárggyal |
flh 45 1287 | felt. lőfegyver haszn. 45 az 1287. tárggyal |
flh 48 1921 | felt. lőfegyver haszn. 48 az 1921. tárggyal |
hh 1894 1894 1894 | használod az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat |
hh 1894 1894 | használod az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat |
kf 742 | kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat |
ef 15 521 | energia fejlesztése 15 |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
lm 14 18 8 | mozogsz 14 18 8 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 289 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a raskhiir szellem testét. (9 támadással 1079 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád 11 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a raskhiir szellem izmos felkarját. (9 támadással 1081 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A raskhiir szellem megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arany foggyűrű. 22 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2932, sebződés: 476, gyógyulás: 47, összesen: -429 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a kyorg szolgasárkány nyakát. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (9 támadással 1050 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 213 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 11 sebzést okoz. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (9 támadással 1031 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 210 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A kyorg szolgasárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 231 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3142, sebződés: 147, gyógyulás: 38, összesen: -109 ÉP}
lm 7 11 12 | mozogsz 7 11 12 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 814 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 289 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a raskhiir szellem testét. (8 támadással 532 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a raskhiir szellem bal karját. (9 támadással 1082 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 8 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Biethlan lándzsával kicsit megsebzed a raskhiir szellem testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) (-1 TU.) A raskhiir szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3016, sebződés: 615, gyógyulás: 76, összesen: -539 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 821 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 289 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Megsoroztad a raskhiir szellem jobb lábát. (8 támadással 523 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a raskhiir szellem izmos felkarját. (9 támadással 1093 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 10 ép-t sebez. A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a raskhiir szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trakuun napkorong. 22 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 378, gyógyulás: 26, összesen: -352 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 821 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 289 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Megsoroztad a raskhiir szellem testét. (8 támadással 525 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a raskhiir szellem izmos felkarját. (9 támadással 1095 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 345 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 11 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) A raskhiir szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2797, sebződés: 396, gyógyulás: 30, összesen: -366 ÉP}
lm 16 1 | mozogsz 16 1 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 911 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a trakuun lidérc ködös alakját. (8 támadással 525 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trakuun lidérc jobb vállát. (9 támadással 1086 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 388 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád 3 sebzést okoz. Beugrasz a trakuun lidérc tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 idézőszőnyeg. Eldobod az értéktelenné vált Morghatal A'ton trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trakuun lidérc trófeát. 32 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 526, gyógyulás: 44, összesen: -482 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 442 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troglodita harcos testét. (9 támadással 1069 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 196 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a troglodita harcos, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troglodita harcos testét. (9 támadással 1018 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ütéseket mér a troglodita harcos a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +78 életerő. 21 573 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2886, sebződés: 335, gyógyulás: 66, összesen: -269 ÉP}
vd 5 | m 5 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
vd 5 | m 5 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
be 693 | bemész a 693. épületbe |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
v 198 280 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: vv 267 189 0 | elmormolod a 267. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 3. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
290 | 291 | 292 | 293 | |
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
[245,80] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 6. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 7. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TRAKUUN LIDÉRC (576. SZÖRNY) A trakuunnak, vagyis a kyorg uralkodónak mindig is a legtehetségesebb, legügyesebb, és szellemileg is legfrissebb kyorgokat választották meg. Így ha netán egy két és fél méter magas, rövid agyarakkal megáldott humanoid testforma lénnyel találkozol - akinek bomlasztó látványát még a nyakában függő aranyszín napkorong sem enyhítheti, - és nyomban megsajdul a fejed, egy dologban biztos lehetsz: nem egy raskhiir testőr került az utadba, akit kardod élére hányva rögtön kettőbe apríthatsz, merthogy egy régen kihalt faj legjelentősebb tagjának szellemével, a kyorg máguskirály túlvilági esszenciájával van dolgod. A múlt megelevenedésétől legjobb, ha "fejed vesztve" menekülni kezdesz, mert könnyen előfordulhat, hogy ez a fejvesztés tényleg megtörténik. A trakuun lidérccel addig nem fogsz harcba bocsátkozni, míg az FT 576 paranccsal meg nem erősíted elszántságod. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
Erő: | 89 (118) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 94 (140) | Támadás: | 122 (131) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 87 (122) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/325 év |
Egészség: | 91 (136) | Életpont: | 1997/1999 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 90 (128) | Varázspont: | 4146/2442 | Pénz: | 2263 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 67/1 | Pszi pont: | 823/-3 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/44 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 49/19 (+5%) |
vágófegyverek: | 43/17 | ütőfegyverek: | 23/15 | lőfegyverek: | 39/7 (+3%) |
dobófegyverek: | 34/70 |
Feltételes fegyverváltás: biethlan lándzsa (#1290) (200%) << kígyópenge (#955) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); hajító csillag (#939) (35 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); teriád nyílvessző (#1287) (45 -47.); hófehér nyílvessző (#1921) (48 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 292,12 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 394 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/55 | 2. nyomkövetés: | 170/35 | 3. mászás: | 36/80 |
4. csapdakészítés: | 53/71 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 31/10 (+12%) | 6. gyógyítás: | 157/40 (+19%) |
7. titkosírás: | 22/90 | 8. felderítés: | 31/99 | 9. szörnyidomítás: | 29/41 |
10. teológia: | 174/72 (+28%) | 11. taumaturgia: | 159/0 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 317/89 (+46%) | 15. szörnyismeret: | 90/60 |
16. pszi: | 63/86 (+5%) | 17. zárnyitás: | 21/88 | 18. vadászat: | 100/98 |
19. vitalitás: | 12/20 (+6%) | 20. bányászat: | 44/48 | 21. úszás: | 33/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 2. támadás bónusz: 4 | 3. védekezés: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 11. kincskeresés: 3 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219), gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456), animált korall (#445), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
elf (#2), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (194,4,1) | áldomás II (#169) (12,0) | harci induló (#443) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse III (#59) | hatalomvarázs (#220) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) |
papi aura (#377) | fényaura (#211) | vízlélegzés (#185) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), fehérál.roncsolása (#248), agybénítás II (#246), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 150, 178, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 401, az összesen kapott pontszám: 48525. (összesen ölhető: 1416 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, hh 1524 1618 504, v 84 283, h 1271 936, h 509 30, p 115 2, ef 3, tf 4 20, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 52 TU szükséges.) |
tudati erősítés (527) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 2 | bűvös lant (#509) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | kyorg hosszúpenge (#917) | 1 | madártoll (#112) | 1 | pirkit (#153) | |||
4 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
800 | arany (#50) | 1 | amul kulcs (#565) | 1 | arany foggyűrű (#776) | |||
1 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
1 | vörös zyel (#606) |