645. forduló, 647. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 1. 15h:07'
EZ A 694. JÁTÉKHETED, 646. FORDULÓD
695. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


64 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Tárgyai között kitűnik egy furulya, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Raia hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mirtuszkoszorút, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. Bundás Süsin átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 9. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar lándzsát (10 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Métely páncélját (668 arany), 1 elit csatavértet (47 arany), 1 lánckesztyűt (30 arany), 1 kötelet (14 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 súlyzót (520 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mandibulakaszát (16 arany), 1 ásót (39 arany), 20 nyílvesszőt (112 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 aranyló ugarhéjat (185 arany), 20 tükröt (397 arany), 1 aranyló ugarhéjat (160 arany), 1 vizestömlőt (110 arany), 1 ketrecet (300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 dobóhálót (34 arany), 1 távcsövet (194 arany), 1 szent kehelyt (3400 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 tükröt (350 arany), 5 vizestömlőt (400 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szeksztánst (860 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Krough fejdíszét (7100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+377 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+287 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 978.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 978.]
283 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 978.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 978.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 978.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 976.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 974.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 974.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 974.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 972.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 972.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 970.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 431 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 960.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 418 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra jobb első lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 950.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 405 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 940.]

* 8. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 392 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 930.]

vv 11 19 elmormolod a 11. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 928.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 926.]

kf 224 1 kézbeveszed/felveszed a 224. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 926.]

kf 295 230 kézbeveszed/felveszed a 295. tárgyat a 230. tárggyal
Magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 926.]
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 926.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,60) quwarg királynő (#153), kérődző etra (#368)

[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 916.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

ve 131 100 megveszed a 131. tárgyat 100
Csak 14 darabra van elég pénzed. Vásároltál 14 ubuk tüskét. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

ve 176 50 megveszed a 176. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

ve 105 20 megveszed a 105. tárgyat 20
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

ve 20 1 megveszed a 20. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,60] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Marokra fogva a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy házat. Északnyugatra egy Elenios templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 908.]

p 195 17 használod a 195. pszi képességet
Csak 12 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 5 Tudatpontot. [-100 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 893.]

ek 7 11 11 t. energia kisütése: 7 11 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 taumaturgia.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 893.]

v 198 80 60 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,60) quwarg királynő (#153), kérődző etra (#368), ezoterikus mardel (#184), Raia oltár, 31. jellempróba

[80,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 548 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 883.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Yanó vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [78,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Megmarkolva a botot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [77,60] A bozótost dombság váltja fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 859.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült bíbor szulfagor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Marokra fogva a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal iszonyatosan megcsapod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,60] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Macskaszemű Marion, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nyuhaj karbin. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 815.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bottal iszonyatosan megcsapod az útonálló nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 807.]

a 176 4294 50 átadod a 176. tárgyat a 4294. kalandozónak (50 darabot)
Sajnos nincs nálad vashegyű nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

a 131 4294 100 átadod a 131. tárgyat a 4294. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 14 ubuk tüskét Atrax részére. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

kt 3 20 elkészíted a 3. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs nálad evaporőr háj, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vizestömlőt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 6. BP: használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 10. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 391 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 767.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 351 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 727.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 311 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 687.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 271 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 647.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 231 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Meglengetve a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 607.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Marokra fogva a botot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 567.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Meglengetve a botot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 527.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Megmarkolva a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 487.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bottal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 447.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a botot. Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 30, 7.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 646. fordulód.

Erő: 120 (138) Szint: 51 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 (103) Támadás: 50 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 88 (90) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 51/59 év
Egészség: 75 (77) Életpont: 1181/983 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 93 (95) Varázspont: 2930/9 Pénz: 1 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/11 Pszi pont: 511/138 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 37
Eddig összesen 7718 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7441 TP-t kaptál. Jelenleg 31734438 TP-d van. A következő szinthez még 265562 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 646. fordulódban 15070 arany került a bankszámládra. 15070 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 28/20 ökölvívás: 8/68 szúrófegyverek: 58/48
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/65 (+1%) lőfegyverek: 41/47
dobófegyverek: 13/49

Feltételes fegyverváltás: bot (#4) (140%) << kőkés (#6) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/4 2. nyomkövetés: 182/83 (+23%) 3. mászás: 28/93 (+2%)
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 214/24
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 31/40 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 180/34 (+19%) 11. taumaturgia: 120/56 (+1106%) 12. szerencsejáték: 2/41
13. versengés: 15/44 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 2/90
16. szörnyismeret: 23/29 17. pszi: 78/7 (+4%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 11/46 20. bányászat: 39/49 (+3%) 21. úszás: 79/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

Összsúly: 73.51 kg Megterheltség: 24%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (645. FORDULÓD ÓTA)
7147 arany
2 agyartőr (#420) 1 alkímiázó üst (#341) $1 arany papi karkötő ($309)
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
21 azúrharmat (#1161) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronz taider (#641)
21 csalánvirág (#582) 1 csontszablya (#64) 1 dalebg.kristályvért (#564)
5 deus ex machina (#1) 6 ében toboz (#578) 2 Fekete Kehely (#283)
4 fokhagyma (#403) 8 főnixtoll (#563) 9 fűszertartó (#210)
1 fúvócső (#20) 3 galachmit (#310) 2 gólem talizmán (#811)
1 gór formázó minta (#444) 61 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 137 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
$1 hosszú íj ($111) 1 hűségérme (#1141) 2 íjászkence (#1225)
8 jégkristály (#593) 80 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
6 karbin plazma (#199) 15 kavadu iszák (#25) 1 két kard szimbólum (#144)
2 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 kreiton fókusz (#853)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 2 Luthius karkötője (#527)
14 madártoll (#112) 2 mammutbőr (#1078) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászó-karperec (#392) 2 mihlanil (#539) 1 Morgan kristálya (#659)
1 Morgan szilánkja (#508) 77 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1 óriás fülbevaló (#614) 4 ork csodaszer (#1228) 4 őscápa fog (#1164)
1 őselemek köpenye (#560) 16 pirkit (#153) 23 precíziós vetőtű (#1522)
21 purifikátor háj (#269) 1 Pusztítás Botja (#316) 5 rókafarok (#124)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314) 3 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku harci dárda (#1318) 69 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 5 ryuku szablya (#695) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 ryuku vállvédő (#1323) 9 sáfránypor (#211) 13 sallank karom (#128)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkánytőr (#626) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285)
1 szirén köpenye (#820) 1 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
$1 Tharr Keresztje ($287) 30 tinta (#101) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Tudás Könyve (#567) 58 tüske (#22) 1 tűzbimbó (#623)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar csont (#1113) 29 vas dobónyíl (#189)
12 vasérc (#152) 42 vashegyű nyíl (#176) 48 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 3 vörös zyel (#606) 4 vortex talizmán (#812)
5 xirnox szív (#213) $1 zangrozi csizma ($451) 140 fáklya (#36)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 azúrharmat (#1161)
70 kaja (#2) $1 moa stuki ($413) 1 őscápa fog (#1164)
1 purifikátor háj (#269) 1 vörös immunitáskő (#978)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 3 madártoll (#112)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677)
120 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), orgyilkos (#131)
(74,60) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), nyuhaj karbin (#110)
(76,60) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(77,60) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(78,60) sullárok (#101), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(79,60) patak, Elenios oltár, művészi porolit (#720), proteinfecske (#139)
(80,60) manaelementál (#290), 34. jellempróba, Raia oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az Invázióügyi Minisztériumban, amikor megfejtés varázslatot kérnek, most már elfogadják azt is, ha kulcsgenerátor van az illetőnél.

Üzenet küldése a karakternek