Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 15. 21h:21' EZ A 1325. JÁTÉKHETED, 641. FORDULÓD 1326. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 434 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó bal karját. (8 támadással 776 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a bo'adhun éjhozó fejét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 166 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a bo'adhun éjhozó bal oldalát. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a bo'adhun éjhozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 6 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 158 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. 15 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 634, gyógyulás: 219, összesen: -415 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 841 1133 | használod a 2306. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 1524 1618 504 | használod az 1524. tárgyat az 1618. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 718 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod az aranyfecske fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +57 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 509 30 0 | használod az 509. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs fejét. (8 támadással 969 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 5 sebzést okoz. A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 57, gyógyulás: 21, összesen: -36 ÉP}
p 115 4 0 | használod a 115. pszi képességet |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
f 967 | kísérletezel a 967. tárggyal |
f 927 | kísérletezel a 927. tárggyal |
fkt 968 1 | felt. készítesz a 968. tárgyat (1 darabot) |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 26 11 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 11. varázslatot a 182. varázslatot |
fkt 925 5 1 | felt. készítesz a 925. tárgyat (5 darabot) |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan testét. (3 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tengeri parduan testét. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a tengeri parduan testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 18 sebzést okoz. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tengeri parduan világoszöld farkát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 27 ép-t sebez. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 parduanhályog. 20 099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3155, sebződés: 516, gyógyulás: 224, összesen: -292 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
294 | 295 | 296 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 36 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő.
bb 758 774 769 | beraksz a bankba a 758. tárgyat (774 darabot) |
bb 768 757 766 | beraksz a bankba a 768. tárgyat (757 darabot) |
hu 214 148 853 | hulladék: 214 148 853 |
v 453 473 20 | elmormolod a 453. varázslatot |
hu 728 611 746 | hulladék: 728 611 746 |
h 1154 | használod az 1154. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 243 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigmetszed a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 22, gyógyulás: 85, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[295,32] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy tengeri parduan nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 357 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan jobb vállát. (3 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (93 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tengeri parduan testét. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tengeri parduan fejét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 26 sebzést okoz. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tengeri parduan testét. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tengeri parduan redős testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 29 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 20 099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3212, sebződés: 583, gyógyulás: 221, összesen: -362 ÉP}
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nagyobb phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tengeri parduan lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 357 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (90 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a tengeri parduan testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a tengeri parduan testét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tengeri parduan testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3316, sebződés: 480, gyógyulás: 212, összesen: -268 ÉP}
h 970 10 | használod a 970. tárgyat |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 357 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan jobb oldalát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (70 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 930 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a tengeri parduan testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a tengeri parduan testét. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a tengeri parduan testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 19 ép-t sebez. A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3199, sebződés: 505, gyógyulás: 230, összesen: -275 ÉP}
(Továbbmész...) [295,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszdémon. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon testét. (3 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (246 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a káoszdémon testét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszdémon masszaszerű alakját. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 155 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 330 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvagdosod a káoszdémon testét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a káoszdémon testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 293 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 320 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 27 563 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 1344, gyógyulás: 10, összesen: -1334 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Találsz egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 595 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs szellemtestét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor nyakát. (4 támadással 464 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] 10 806 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1656, sebződés: 31, gyógyulás: 22, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 297 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a tleikan házőrző jobb vállát. (8 támadással 532 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (8 támadással 941 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírölővel kicsit megsebzed a tleikan házőrző bal első lábát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 54 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a tleikan házőrző fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 8 ép-t sebez. A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tleikan házőrző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 738 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2569, sebződés: 107, gyógyulás: 34, összesen: -73 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a tleikan hadúr testét. (8 támadással 540 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan hadúr fejét. (5 támadással 622 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan hadúr fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 23 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 51, gyógyulás: 19, összesen: -32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (8 támadással 488 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton idéző egyik csápját. (8 támadással 844 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a kreiton idéző jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 24 sebzést okoz. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton fókusz [kreiton fókusz ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP]. 16 158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2200, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 416 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg jobb vállát. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a mutánsféreg fejét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a mutánsféreg jobb vállát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A mutánsféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2907, sebződés: 257, gyógyulás: 53, összesen: -204 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly nyakát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (102 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vérszomjas karvaly fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 910 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A vérszomjas karvaly belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 93 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 666 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 93 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 20 558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 1025, gyógyulás: 149, összesen: -876 ÉP}
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. A feléd közeledő vérszomjas karvaly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly szürke hátát. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (104 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével végigvagdosod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 95 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvagdosod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével súrolod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 20 558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 610, gyógyulás: 81, összesen: -529 ÉP}
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy nagyobb phua-kúpot. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[53 pontot használtál fel, van még 284.]
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
vv 267 189 | elmormolod a 267. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 3. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
293 | 294 | 295 | 296 | |
27 | |
|
|
|
28 | |
|
|
|
29 | |
|
|
|
30 | |
|
|
|
31 | |
|
|
|
32 | |
|
|
|
33 | |
|
|
|
[245,80] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy sűrű erdő fái közt barangolsz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez a szent liget a Fekete Druidák védelme alatt áll, Sheran dicsőségére. " Látsz egy Sheran szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy égig érő pálmát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kővirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy lélegző tátikát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Felfedeztél egy árvalányhaj tőt.
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 6. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 7. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
SHERAN FŐZETE (286. TÁRGY) Sheran Főzetét egy Szent Kulacsban készítheted el, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. Egy korty elkészítéséhez egy purifikátor háj, egy karbin plazma és egy isteni könnycsepp szükségeltetik. Mindehhez a KT 286 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Sheran Főzetének hatása ismeretlen, de annyi bizonyos, hogy jó és gonosz jelleműek képtelenek elfogyasztani, de Sheran Fairlight és Tharr hívei akkor is meg tudják inni, ha a jellemük nem semleges. |
DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY) A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük. A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod. |
TROLL CSONT (704. TÁRGY) Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége. |
Erő: | 89 (120) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 93 (136) | Támadás: | 123 (131) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 87 (121) | Védekezés: | 171 (181) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/314 év |
Egészség: | 90 (132) | Életpont: | 2013/2020 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (124) | Varázspont: | 4165/1565 | Pénz: | 6373 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 66/42 | Pszi pont: | 823/10 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/36 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 48/67 (+11%) |
vágófegyverek: | 42/99 (+6%) | ütőfegyverek: | 23/15 | lőfegyverek: | 38/66 (+6%) |
dobófegyverek: | 34/65 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); hajító csillag (#939) (33 -35.); csillaglövedék (#931) (36 -38.); hófehér nyílvessző (#1921) (39 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 295,31 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 394 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/55 | 2. nyomkövetés: | 167/83 (+64%) | 3. mászás: | 36/52 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 53/1 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 30/86 | 6. gyógyítás: | 149/80 (+38%) |
7. titkosírás: | 22/90 | 8. felderítés: | 31/92 | 9. szörnyidomítás: | 29/41 |
10. teológia: | 165/98 (+50%) | 11. taumaturgia: | 150/66 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 314/67 (+46%) | 15. szörnyismeret: | 88/68 (+37%) |
16. pszi: | 63/25 (+10%) | 17. zárnyitás: | 21/87 | 18. vadászat: | 99/6 (+32%) |
19. vitalitás: | 11/93 | 20. bányászat: | 43/98 | 21. úszás: | 33/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 69 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 11. kincskeresés: 3 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219), gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456), animált korall (#445), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
elf (#2), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (194,4,1) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse III (#59) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | áldomás II (#169) (4,0) |
esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) | papi aura (#377) | fényaura (#211) |
Symulf rúnája (#182) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), fehérál.roncsolása (#248), agybénítás II (#246), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 178, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 366, az összesen kapott pontszám: 44675. (összesen ölhető: 1332 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, hh 1524 1618 504, v 84 283, h 1271 936, h 509 30, p 115 4, ef 3, tf 4 20, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 2 | bűvös lant (#509) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranyfétis (#766) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 1 | gyémánt karperec (#728) | 1 | hófehér nyílvessző (#1921) | |||
11 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
40 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 72 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 2 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
1 | viharamulett (#611) | 10 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1518 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | manakristály (#500) | |||
2 | parduanhályog (#909) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | troll csont (#704) | 7 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 2 | zyel katalizátor (#896) |