62. forduló, 65. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 8. 9h:10'
EZ A 444. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
445. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,1] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Kenet Christiansen átadott neked a 1. napon 6 MXTU-t.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 1 mozogsz 1
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Nyitva van! És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [6 pontot használtál fel, van még 208.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 208.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[62,1] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [63,1] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [64,1] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

[30 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[65,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csontkéssel felnyársalod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy vérszomjas csüldő trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Aiden Kha'ar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [66,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Elhajítod a vacak sóhajtó dorony trófeát, és kiszedsz egy törpemammut trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 158.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 144.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[67,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

[20 pontot használtál fel, van még 94.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 mozogsz délkeletre
[69,4] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

[10 pontot használtál fel, van még 76.]

h 233 15 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [15 pontot használtál fel, van még 61.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.]

[15 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 32. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 18 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 156/113 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 60/33 Pénz: 496 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 177 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1243 TP-t kaptál. Jelenleg 20584 TP-d van. A következő szinthez még 4416 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, mutáns pók, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 11/98 (+20%) vágófegyverek: 2/97
ütőfegyverek: 4/82 lőfegyverek: 5/75 (+8%) dobófegyverek: 7/17 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); mérg. ubuk tüske (#137) (3 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/99 2. nyomkövetés: 12/10 3. lopás: 3/43
4. mászás: 2/69 (+10%) 5. csapdakészítés: 3/79 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/53
7. gyógyítás: 27/65 8. teológia: 8/98 (+17%) 9. zene: 3/58 (+15%)
10. szörnyismeret: 1/78 11. zárnyitás: 1/0 12. vadászat: 9/67 (+30%)
13. bányászat: 7/13 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer), piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 31 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1170.

Összsúly: 51.34 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 3 spiritusz (#170)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 10 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(61,1) a 43. labirintus bejárata
(62,1) trikornisok (#104)
(64,1) Elenios rúnaköve, Elenios oltár
(65,2) pszi elementál (#221), Aiden Kha'ar (5672. kalandozó)
(66,3) törpemammut (#115), mély kút (#93), topránypolip (#86), sóhajtó dorony (#112)
(67,3) oltár
(68,3) Sheran oltár, vaskohó (#155), 24. jellempróba
(69,4) Sheran rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek