63. forduló, 65. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 21. 12h:16'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 zafír erőövet (310 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 dorony tüdő (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 2 vas dobónyíl (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 rövid kard (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 bronzhegyű lándzsa (eladási ár: 6 arany), 2 uzbány csőr (eladási ár: 8 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 20 álomport, 15 mákrózsa virágot, 5 gyöngymangót.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+118 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a familiáris idézése varázslatot! Egy újabb familiárist ismersz meg. (ld. enc.) [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 196 2 megveszed a 196. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 390 3 megveszed a 390. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[68,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy varkaudar kósza. {max. életpontja: 135-146.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy vadász varkaudar.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,107] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 5 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [70,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Látsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy vadász varkaudar száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 púderkő. [50 pontot használtál fel, van még 160.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[71,109] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy varkaudar kósza. {max. életpontja: 135-146.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kölyök. {támadása: 10.}

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,110] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [73,111] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar kósza áll veled szemben.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar kósza.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+50 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [112 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[74,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar kölyök.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 527 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vashegyű nyíl.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. [24 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 8 501 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 2.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 33 keresed a 33. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY)
Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el.
Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 44. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 28 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 305/148 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 244/26 Pénz: 1115 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 64/8
Eddig összesen 214 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 973 TP-t kaptál. Jelenleg 104 181 TP-d van. A következő szinthez még 15 819 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, ork bérgyilász, varkaudar kósza. A 61. fordulódban 2796 arany került a bankszámládra. 2851 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/75 (+39%)
vágófegyverek: 1/39 ütőfegyverek: 9/37 (+13%) lőfegyverek: 14/4 (+16%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
74,111 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/36 (+11%) 2. nyomkövetés: 1/63 (+22%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/99 (+11%) 5. csapdakészítés: 10/3 (+53%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 25/31 (+41%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 1/56 11. teológia: 7/56 12. taumaturgia: 2/56 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 2/52 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 5/2 17. pszi: 8/88 (+14%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 10/72 (+17%) 20. bányászat: 3/11 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 116 (limit: 160), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 12 670.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2290 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 110.49 kg Megterheltség: 162%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 orgyilkos tőr (#225) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 kerek kő (#19) 3 nyílvessző (#108) 5 púderkő (#119)
5 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
106
107
108
109
110
111
112
(68,107) varkaudar kósza (#347), vadász varkaudar (#108)
(69,107) mély kút (#93), 43. jellempróba, százfogú (#53), uzbányok (#102), proteinfecske (#139)
(70,108) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64)
(71,109) 47. jellempróba, varkaudar kósza (#347), varkaudar kölyök (#685)
(72,110) phua-kúp (#372), oltár
(73,111) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), varkaudar kósza (#347)
(74,111) nekrofun (#173), tetemember (#123), varkaudar kölyök (#685), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek