63. forduló, 65. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 5. 8h:40'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-10] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 198.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[26,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 167.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 mozogsz északra
[25,-12] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 151.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 143.]

m 6 mozogsz nyugatra
[24,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homokvarány közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 135.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] [8 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 mozogsz nyugatra
[23,-12] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homokvarány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. [8 pontot használtál fel, van még 119.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 mozogsz nyugatra
[22,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőevő bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőevő kőtestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 103.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 mozogsz nyugatra
[21,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! [8 pontot használtál fel, van még 87.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 mozogsz nyugatra
[20,-12] Még mindig dombos terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 71.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[19,-11] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadász tatu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 47.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 39.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 64. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 172/172 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 165/91 Pénz: 408 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 312 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 861 TP-t kaptál. Jelenleg 35 330 TP-d van. A következő szinthez még 12 670 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 16
lőfegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
19,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 2 (+1) 11. vadászat: 5 12. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
gyíkember (#51) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (5,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
10 mérgezett tüske (#23) 1 rövid íj (#107) 9 * tüske (#22)
25 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147)
7 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
5 leviatán hólyag (#2182) 2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 115]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
4 hebrencs állkapocs (#130) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
15 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 24 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 20 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
44 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 12 szárnyas hernyó (#69)
2 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 82.48 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 7 kaja (#2) 7 óndarab (#85)
7 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
-13
-12
-11
-10
-9
(19,-11) oltár, olvasztókemence (#86), 23. jellempróba, érclelőhely, vadász tatuk (#10)
(20,-12) oltár, olvasztókemence (#86)
(21,-12) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(22,-12) kőevő (#62), a 9. labirintus bejárata, 1. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(23,-12) homokvarány (#16), olvasztókemence (#86), 1. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely
(24,-12) homokvarány (#16), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár
(25,-12) mélységi grittang (#103)
(25,-11) Leah oltár, gyilkos tetű (#116)
(26,-10) alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek