63. forduló, 65. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 28. 21h:20'
EZ A 1242. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
1243. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mérges pók nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 5 30 fejleszted az 5. tulajdonságodat 30 pontért
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[71,35] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,34] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,34] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 188.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 12 gyöngymangót, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] 2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 158.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[72,34] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,35] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,36] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Ryzennal. Sheran követője. Egy bronzsisakot, egy klasszikus kitűzőt, egy Lucius érméjét, egy mászókarmot, egy mind. holdkövét, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy süvítő rája trófea, egy khór darázs trófea és egy halálmadár trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [36 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 122 1 eladod a 122. tárgyat 1
Eladtál 1 dözmöng szivet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 16 3 eladod a 16. tárgyat 3
Eladtál 3 bordacsontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 231 2 eladod a 231. tárgyat 2
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 100 2 eladod a 100. tárgyat 2
Eladtál 2 aranyló ugarhéjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 168 1 eladod a 168. tárgyat 1
Eladtál 1 sullár hólyagot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 169 4 eladod a 169. tárgyat 4
Eladtál 4 uzbány csőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 3 3 eladod a 3. tárgyat 3
Eladtál 3 vizestömlőt. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 99 2 eladod a 99. tárgyat 2
Eladtál 2 fekete gyöngyöt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 106 4 eladod a 106. tárgyat 4
Eladtál 4 fabontót. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 107 1 eladod a 107. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ea 147 1 eladod a 147. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs csapdát. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+20 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+13 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 64. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 6/1 Magasság: 154 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 177/162 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 43/43 Pénz: 146 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 339 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 808 TP-t kaptál. Jelenleg 40 542 TP-d van. A következő szinthez még 7 458 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, szürke rinocérosz, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); ubuk tüske (#131) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 21 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 (+1) 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 13
16. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41.

Összsúly: 45.61 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 2 aranyló ugarhéj (#100) 3 bordacsont (#16)
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 dözmöng szív (#122)
4 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 12 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs csapda (#147) 2 kerek kő (#19) 1 rövid íj (#107)
1 sullár hólyag (#168) 20 tinta (#101) 4 uzbány csőr (#169)
60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 2 huhogó bibe (#332)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
33
34
35
36
37
(71,35) egy ismeretlen isten rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(72,34) trikornis (#104)
(72,36) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173), Ryzen (5240. kalandozó)
(73,34) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek