Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 10. 20h:54' EZ A 1325. JÁTÉKHETED, 639. FORDULÓD 1326. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 841 1133 | használod a 2306. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 1524 1618 504 | használod az 1524. tárgyat az 1618. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske testét. (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 170 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 509 30 0 | használod az 509. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar remete izmos karját. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a varkaudar remete bal lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete testét. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a varkaudar remete izmos karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12 868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
p 115 4 0 | használod a 115. pszi képességet |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete nyakát. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete izmos karját. (6 támadással 640 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar remete farkát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A varkaudar remete összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12 868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2208, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
hh 522 | használod az 522. tárgyat |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
im 0 2 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
ef 15 519 | energia fejlesztése 15 |
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kémsárkány színváltós szárnyát. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kémsárkány testét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kémsárkány bal szárnyát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A kémsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kémsárkány testét. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kémsárkány bal hátsó lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A kémsárkány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A kémsárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nagymesteri pálca. 23 993 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2934, sebződés: 289, gyógyulás: 67, összesen: -222 ÉP}
(Továbbmész...) [284,31] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy nagyobb phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló bal oldalát. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a bosszúálló fejét. (7 támadással 783 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a bosszúálló testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. 66 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszúálló testét. (5 támadással 549 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a bosszúálló szellemtestét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. 59 életpontot vesztettél.
A bosszúálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 861 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2598, sebződés: 502, gyógyulás: 8, összesen: -494 ÉP}
vd 5 | m 5 |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Ez mellément. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 297 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 215 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 315 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 315 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a bosszúálló bal oldalát. (7 támadással 793 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszúálló testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! 55 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszúálló nyakát. (6 támadással 659 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a bosszúálló testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. 58 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg rúnakorong. 22 861 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2543, sebződés: 483, gyógyulás: 8, összesen: -475 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt a másikra rohansz. Avenirral felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve az avenirt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3 078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva az avenirt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (3 támadással 592 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-592 életpont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. 4 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 592, gyógyulás: 2, összesen: -590 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A trix nőstény karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix fiola és 1 ytterium kőzet. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva az avenirt ellenfeledre rontasz. Avenirral tökéletesen perforálod az óriás lámpáshal testét. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-121 életpont.) A fényaura 26 ép-t sebez. Az óriás lámpáshal állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás lámpáshal hátsó fertályát. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-69 életpont.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Az óriás lámpáshal megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 10 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 190, gyógyulás: 2, összesen: -188 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly nyakát. (8 támadással 927 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 89 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 693 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a vérszomjas karvaly bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 10 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény huhog! 92 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. 20 558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2924, sebződés: 957, gyógyulás: 158, összesen: -799 ÉP}
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 253 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-22 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a P. Vlagyimir kopott ruháját. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a P. Vlagyimir testét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a P. Vlagyimir testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 14 sebzést okoz. A P. Vlagyimir fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a P. Vlagyimir ködös testét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Nitmák pengével végigvagdosod a P. Vlagyimir bal első lábát. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 13 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a P. Vlagyimir minden csapását hárítanod. (3 támadástól 362 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a P. Vlagyimir száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bársony övsál (ld. enc.). 25 466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 1110, gyógyulás: 148, összesen: -962 ÉP}
(Továbbmész...) [285,35] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Garmhuun familiáris. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (3 támadással 310 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Garmhuun familiáris testét. (8 támadással 948 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigvagdosod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel kicsit megsebzed a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a Garmhuun familiáris fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 7 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris lendületes ütése célt téveszt. A Garmhuun familiáris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 268 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2831, sebződés: 270, gyógyulás: 64, összesen: -206 ÉP}
vd 5 | m 5 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 505 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (3 támadással 344 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió testét. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 271 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Fókuszpengével végigvagdosod a vadászskorpió testét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a vadászskorpió fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 287 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 6 sebzést okoz. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 533 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 152 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3242, sebződés: 1005, gyógyulás: 214, összesen: -791 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 674 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas bal karját. (3 támadással 329 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal szárnyát. (7 támadással 794 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 173 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 87 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb vállát. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 79 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 85 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3324, sebződés: 792, gyógyulás: 133, összesen: -659 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb karját. (7 támadással 791 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 743 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas bal karját. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 3 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3159, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 323 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével végigvagdosod a selyemszárnyas bal vállát. (7 támadással 773 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 8 ép-t sebez. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 87 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a selyemszárnyas jobb karját. (7 támadással 780 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 84 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3201, sebződés: 892, gyógyulás: 153, összesen: -739 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 506 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió jobb első lábát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a vadászskorpió testét. (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 280 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 4 sebzést okoz. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +108 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. Kritikus ütés! (4 támadással 504 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadászskorpió testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 285 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 4 sebzést okoz. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 524 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +105 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 152 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3106, sebződés: 1064, gyógyulás: 223, összesen: -841 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 hófehér nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a troglodita harcos testét. (8 támadással 889 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a troglodita harcos napbarnított lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a troglodita harcos nyakát. (8 támadással 882 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a troglodita harcos testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A troglodita harcos hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 408, gyógyulás: 183, összesen: -225 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 1.]
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
283 | 284 | 285 | 286 | 287 | |
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
[245,80] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek.
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
BÁRSONY ÖVSÁL (746. TÁRGY) Amikor ezt a több száz éves kelmét az Ezüstmágusok elsőként azonosították, egybehangzó volt a véleményük, miszerint átkozott tárgyról van szó. Nem is csoda, hiszen a szép szabású, puha tapintású mágikus övsál a védettséget tízzel, az erőt és támadást öttel csökkenti. A kísérletező kedvűek azonban hamarosan felfedezték, hogy az ősi világ kincsei közül ez az egyik leghatalmasabb. Az övsál viselője ugyanis emberfeletti sebességgel mozog a harcban, és így plusz egy támadást tud leadni. Persze, a hiedelmekkel nehéz harcba szállni... Az övsálat a mai napig átkozott tárgynak könyvelik el, így nem átadható, és 35. szintűnél gyengébb karakternek nincs elég bátorsága, hogy magára öltse. |
Erő: | 88 (119) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 92 (135) | Támadás: | 117 (125) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 87 (121) | Védekezés: | 171 (181) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/312 év |
Egészség: | 90 (132) | Életpont: | 2011/2015 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (124) | Varázspont: | 4159/2295 | Pénz: | 8628 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 66/35 | Pszi pont: | 806/538 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/36 (+8%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 48/44 (+1%) |
vágófegyverek: | 42/85 (+14%) | ütőfegyverek: | 23/15 | lőfegyverek: | 38/55 (+9%) |
dobófegyverek: | 34/64 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); hajító csillag (#939) (33 -35.); csillaglövedék (#931) (36 -38.); hófehér nyílvessző (#1921) (39 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 286,35 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 394 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/55 | 2. nyomkövetés: | 166/97 (+28%) | 3. mászás: | 36/38 |
4. csapdakészítés: | 52/81 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 30/86 | 6. gyógyítás: | 148/47 (+95%) |
7. titkosírás: | 22/90 | 8. felderítés: | 31/92 | 9. szörnyidomítás: | 29/41 |
10. teológia: | 165/7 (+49%) | 11. taumaturgia: | 149/80 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 313/75 (+46%) | 15. szörnyismeret: | 88/9 (+22%) |
16. pszi: | 62/89 (+14%) | 17. zárnyitás: | 21/87 | 18. vadászat: | 98/42 (+32%) |
19. vitalitás: | 11/93 | 20. bányászat: | 43/98 (+4%) | 21. úszás: | 33/26 (+19%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 11. kincskeresés: 3 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219), gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456), animált korall (#445), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
elf (#2), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (194,4,1) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse III (#59) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) | papi aura (#377) | fényaura (#211) |
vízlélegzés (#185) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), fehérál.roncsolása (#248), agybénítás II (#246), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 178, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 362, az összesen kapott pontszám: 44225. (összesen ölhető: 1302 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, hh 1524 1618 504, v 84 283, h 1271 936, h 509 30, p 115 4, ef 3, tf 4 20, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 95 TU szükséges.) |
tudati erősítés (527) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 2 | bűvös lant (#509) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
271 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bársony övsál (#746) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kyorg rúnakorong (#767) | 2 | madártoll (#112) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | skorpiókarom (#911) | 1 | trix fiola (#1705) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |