630. forduló, 632. forduló, Lopakodó Kregon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 8. 21h:13'
EZ A 1124. JÁTÉKHETED, 631. FORDULÓD
1125. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5639
SZÁMLA : XXXX

LOPAKODÓ KREGON KALANDJAI


49 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [327,9] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 4. szinten/térképen, a 15. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 5. napján összefutsz egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight plébánosa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 544 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy istenítélet varázslatot, majd rád küldi. 969 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 969, gyógyulás: 6, összesen: -963 ÉP}


Az 5. napon ismét találkozol egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Itt az alkalom egy kis csatározásra! Megtámadod őt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 913 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 680 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja Torq jobb lábát. (9 támadással 528 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 11 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a jobb karodat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (11 támadástól 858 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +172 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 1538, gyógyulás: 178, összesen: -1360 ÉP}


Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 ében nyílvesszőt (25100 arany).
A 14. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű árnymanó nővel. Fekete a bőre. Kíséretébe tartozik egy örvénylich csontváz. Chara-din szentelő papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy Amélia nyakláncát, egy Arutac mithrilövét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy Fagyor övsálját, egy fekete karvédőt, egy fekete vállvédőt, egy gron vállvédőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hűbéresi gyűrűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lánghordozó kitűzőt, egy moa harci nadrágot, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy Muezli érdemérmét, egy Natharion amulettet, egy nekromanta övcsatot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. ölő medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tolvaj klánjelvényt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy Quinthyn Hwrx trófea, egy Mahiro Keisuke trófea és egy Gronarr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Teherhordója is van: egy bámulatos zombi! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Laurana. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A hitelméletről társalogtok. Az ősteológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Laurana (1040) ellopott tőled 1229 aranyat.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 78 aranyat termelt. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 3 tl'urlang fiolát. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 kreommat szirmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+355 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2799 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+282 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: kb 392 1 0 kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 1046.]

* 2. KP: vv 71 72 26 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1044. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1042. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1040. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: kf 441 820 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
A tárgyat nem tudod minek a helyére venni, mivel nem veheted le a rajtad lévő tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 1040.]
A tárgyat nem tudod minek a helyére venni, mivel nem veheted le a rajtad lévő tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 1040.]

* 4. KP: vv 4 8 78 elmormolod a 4. varázslatot a 8. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1038. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1038.]
Gyorsvarázsolsz! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1036. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: vv 88 224 12 elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 1036.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1036.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1034. Kapsz 4 VP-t.]

* 6. KP: hh 916 745 841 használod a 916. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1033. Kapsz 2 VP-t.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 1033.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1032. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: vv 177 188 210 elmormolod a 177. varázslatot a 188. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1030. Kapsz 4 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 1030.]
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1028. Kapsz 4 VP-t.]

mak 1 makró 1

vv 28 161 178 elmormolod a 28. varázslatot a 161. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1026. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1024. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1022. Kapsz 4 VP-t.]
Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +2209 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 1022.]

vv 182 209 157 elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1020. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1018. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1016. Kapsz 4 VP-t.]

kf 960 0 0 kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat
A tárgyat nem tudod minek a helyére venni, mivel nem veheted le a rajtad lévő tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 1016.]

hh 1253 2306 1098 használod az 1253. tárgyat a 2306. tárgyat az 1098. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +276 max. életerő, +276 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 1010. Kapsz 12 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1009. Kapsz 2 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1008. Kapsz 2 VP-t.]

hh 1153 1534 1554 használod az 1153. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1008.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 166 életpontot sebeztél. 166 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (57 sebzést okozott.) Pestisaurád 18 sebzést okoz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 0, gyógyulás: 166, összesen: +166 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (54 sebzést okozott.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 31 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 3 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 59, gyógyulás: 140, összesen: +81 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (32 sebzést okozott.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és 7 spiritusz. 3 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 35, gyógyulás: 140, összesen: +105 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet [gyíkfű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 967. Kapsz 82 VP-t.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan ryuku ősszellem az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 9 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ősszellem testét. (9 támadással 564 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (243 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ősszellem áttetsző karját. (12 támadással 1473 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a ryuku ősszellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A ryuku ősszellem többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ősszellem áttetsző karját. (12 támadással 1469 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a ryuku ősszellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (34 sebzést okozott.) A pestisaura 9 ép-t sebez. A ryuku ősszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +86 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ektoplazmát. 55 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4170, sebződés: 989, gyógyulás: 154, összesen: -835 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 951. Kapsz 32 VP-t.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 946. Kapsz 10 VP-t.]

vv 12 24 26 elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 946.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 946.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 946.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 941. Kapsz 10 VP-t.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 936. Kapsz 10 VP-t.]

lm 1 mozogsz 1
[4. SZINT 13. PONT:] Egy elágazásban lyukadsz ki. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 12. PONT:] Megtörlöd izzadó homlokod. Egyszerre van meleg és hideg itt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 11. PONT:] A folyosó elkanyarodik. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 10. PONT:] Elhaladsz egy tűzgolyó égette lyuk felett. Kisebb kráteren kell átkelned. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 9. PONT:] Ezüstös fényű folyosón haladsz tovább. A fal áll olyan kőzetből, ami ezt a hatást képes kelteni. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 8. PONT:] Teljesen eltévedtél. Itt egy újabb elágazás. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 2. PONT:] Egy elágazás következik, már sokadik a labirintusban. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[4. SZINT 1. PONT:] A következő helyszínre érve, kékes derengés kíséretében elteleportálsz valahova az ismeretlenbe. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[24 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 48 VP-t.]

lm 1 mozogsz 1
[3. SZINT 15. PONT:] Furcsa szag terjeng a levegőben, ami azt mondja, északra ne menj! Vagy pont, hogy arra menj, nem tudod eldönteni. Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő szürkeáll. aktiv varázslatot.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 14. PONT:] Egy hosszú folyosón keresztül egy nagyobb terembe érkezel. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 12. PONT:] Egy útkereszteződésnél álldogálsz. Sehol nem látsz az út porában semmilyen triklem drakolder nyomot. Pedig jó volna, ha már meglenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 11. PONT:] A járat kiszélesedik, majd újra összeszűkül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 10. PONT:] A folyosó kétfelé ágazik. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 9. PONT:] Némi kacskaringós folyosó után újabb szobába érkezel. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.
[3. SZINT 8. PONT:] Harcra készen folytatod utan, keresztül a következő helyiségen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt.
[3. SZINT 7. PONT:] Keresztülhaladsz egy jókora termen.
[3. SZINT 5. PONT:] Félhomályos, üres terembe érkezel. Két út is vezet tovább.
[3. SZINT 2. PONT:] Pillanatok alatt eléred a következő elágazást.
[3. SZINT 1. PONT:] Upsz, belelépsz egy teleportba, s mire magadhoz térsz, már egy teljesen más, ismeretlen helyen találod magad.
[33 pontot használtál fel, van még 879. Kapsz 66 VP-t.]

lm 1 mozogsz 1
[2. SZINT 28. PONT:] Átvágsz egy újabb csarnokon. Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő mentális pajzs varázslatot.
[2. SZINT 27. PONT:] Kezdesz fáradni. Nincs is fárasztóbb, mint a caflatás ebben az átkozott, idegen világban.
[2. SZINT 23. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel.
[2. SZINT 22. PONT:] Távoli zörejek és sikoltásszerű hangok kényszerítenek arra, hogy egy pillanatra se feledd, milyen veszélyes helyen jársz. Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő hadiszerencse III varázslatot.
[2. SZINT 20. PONT:] Átkozott járatok! Össze-vissza kanyarogva vezetnek az ismeretlenbe.
[2. SZINT 19. PONT:] Némi szétspriccelt éjfatty esszencia hagyott nyomot a falakon, valamikor ezen a folyosón csata dúlhatott.
[2. SZINT 18. PONT:] Kisebb csarnokba jutsz, melyből két járat is vezet tovább.
[2. SZINT 17. PONT:] Egy elhagyatott termen vezet keresztül az utad.
[2. SZINT 14. PONT:] Egy másik út keresztezi a folyosót, melyet eddig követtél. Nehéz döntés, hogy merre tovább.
[2. SZINT 13. PONT:] Keskeny folyosón préseled át magad.
[2. SZINT 4. PONT:] Egy újabb terem, melynek túlsó végeiben újabb járatok nyílnak.
[2. SZINT 3. PONT:] Egy újabb terem bontakozik ki előtted, melynek sajnos (vagy szerencsére) nincs is másik kijárata.
[2. SZINT 2. PONT:] Egy nagyobb szobába érkezel, melyből több út is vezet tovább.
[2. SZINT 1. PONT:] Hirtelen kavarogni kezd körülötted a levegő, minden elmosódik, majd újra kitisztul, de akkor már valahol egészen máshol találod magad. Teleportáltál!
[42 pontot használtál fel, van még 837. Kapsz 84 VP-t.]

lm 1 mozogsz 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 837.]

mak 1 makró 1

vv 28 161 178 elmormolod a 28. varázslatot a 161. varázslatot a 178. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]

vv 182 209 157 elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 157. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 837.]

kf 960 0 0 kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat
A tárgyat nem tudod minek a helyére venni, mivel nem veheted le a rajtad lévő tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

hh 1253 2306 1098 használod az 1253. tárgyat a 2306. tárgyat az 1098. tárgyat
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

hh 1153 1534 1554 használod az 1153. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 837.]
A quwarg teleportgömb újratöltődéséhez idő kell, most egy darabig még nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 837.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 832. Kapsz 10 VP-t.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 827. Kapsz 10 VP-t.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 10 VP-t.]

kf 1013 kézbeveszed/felveszed az 1013. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a mordaith cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

m 4 4 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

m 5 6 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

m 5 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

f 1201 1202 kísérletezel az 1201. tárggyal az 1202. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz Zt'tuzzarxn végzetét. (ld. enc.) 892 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 20 VP-t.]

f 1201 1199 kísérletezel az 1201. tárggyal az 1199. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ud'mroag kulcsot. (ld. enc.) 815 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 802. Kapsz 20 VP-t.]

szk 317 keresed a 317. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 797. Kapsz 10 VP-t.]

* 2. BP: bb 392 1 0 beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 255 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 757. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 215 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 677. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-276 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 28.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 772 pontot. A következő körben tehát 972 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.]

ZT'TUZZARXN VÉGZETE (1195. TÁRGY)
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője, minden éjfatty ura! Képtelen ötlet, hogy valaha legyőzheted! Legalábbis az volt idáig, ennek a tárgynak a feltalálásával azonban javultak egy kicsit az esélyeid. Fogj hát 2-2 darab en'trauk, ud'mroag és og'lhobn esszenciát, majd olvaszd össze a tl'urlang formázás varázslattal (ne felejtsd, hogy lávató kell a használatához, a szükséges idő: 100 TVP)! Ha ez megvan, egy olyan talizmánnal leszel gazdagabb, mely megvédeni ugyan nem képes az éjfatty nagyúr csapásaitól, őt viszont olyan balsorssal ruházza fel, hogy minden egyes esszenciáját ért csapás ereje megsokszorozódik. Ehhez a talizmánt nem is kell viselned, elég, ha magadnál tartod, s már meg is segít. A tárgy nem átadható.

UD'MROAG KULCS (1197. TÁRGY)
Fura volt, hogy az éjfattyak létsíkján ajtóba botlottál, de ebbe beletörődtél, abba azonban nehezen, hogy nem volt kulcs, ami kinyithatta volna. "Márpedig ahol ajtó van, ott kulcsnak is lennie kell" felkiáltással szemlélve az újonnan szerzett tárgyaidat ráébredtél valamire: ha 2 ud'mroag, és 1-1 og'lhobn, illetve en'trauk esszenciát összeolvasztasz a tl'urlang formázás varázslat segítségével, új varázstárgyat kapsz. A folyamat 50 TVP-nyi időt emészt fel. Egy kulcsot, mely csavarog, kavarog, minden bizonnyal teljesen inverz módon, mint az éjfattyak létsíkján nyíló ajtók zárainak mindegyike. Vagyis pont tökéletes lesz arra, hogy ezeken a kapukon áthaladj. Az ud'mroag kulcs nem átadható.

KARAKTERLAP

Lopakodó Kregon, egy hófehér, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah pásztora vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 631. fordulód.

Erő: 94 (120) Szint: 59 Merészség: 8/5 Magasság: 108 cm
IQ: 94 (110) Támadás: 112 (117) Agresszió: 6 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 91 (113) Védekezés: 178 (189) Menekülés: 30 % Életkor: 38/20 év
Egészség: 101 (140) Életpont: 2914/2920 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 100 (146) Varázspont: 5672/5672 Pénz: 19505 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 51/51 Pszi pont: 1137/1426 Halhatatlanság: 36 % EFejl: 20
Eddig összesen 10768 szörnyet (4 ebben a körben) és 7 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 66 105 TP-t kaptál. Jelenleg 142 264 996 TP-d van. A következő szinthez még 17 735 004 TP szükséges. Trófeáid: ködsárkány, élőholt drakolder, triklem drakolder. A 631. fordulódban 698460 arany került a bankszámládra. 698460 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 szúrófegyverek: 47/57 (+3%) vágófegyverek: 1/58
ütőfegyverek: 61/63 lőfegyverek: 49/90 dobófegyverek: 1/38

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében nyílvessző (#848) (40 -58.); esszenciakristály (#350) (59 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
327,9 mezőn táborozol, a 141. labirintusban, 1. szinten, 26. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 59, 57, 60

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/4 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 140 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 399 242 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 90/90 2. nyomkövetés: 175/98 3. lopás: 16/46
4. mászás: 31/66 5. csapdakészítés: 46/91 (+7%) 6. csapdaészlelés: 31/80 (+17%)
7. gyógyítás: 54/10 8. titkosírás: 13/41 9. felderítés: 44/55
10. szörnyidomítás: 15/64 11. teológia: 393/55 (+29%) 12. taumaturgia: 225/60 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/69 14. versengés: 16/88 15. zene: 6/80
16. szörnyismeret: 86/47 17. pszi: 82/6 18. zárnyitás: 32/63
19. vadászat: 23/52 20. vitalitás: 6/16 21. bányászat: 34/51
22. úszás: 7/67 23. ősteológia: 22/85 24. őstaumaturgia: 49/18 (+3%)
25. csapatmunka: 3/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
4. max. életpont: 6 5. varázslat sebzés: 10 6. regeneráció: 5(7) 10. vp regeneráció: 8(10)
11. kincskeresés: 7 12. halhatatlanság: 4 14. plusz tp: 7 16. tulajdonságpajzs: 10
17. mágiaerő: 2(4)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
lopsz a törpéktől (3) vizet (#27) (3x)
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), brill azttar kulcsot (#943) (max. 2 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 46, max: 50)
átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), agyfröccsentő (#666), smaragd drakón (#321), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), halálelementál (#279), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt tigris (#766), kronoelementál (#287), quwargok (#9093), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szellem (#676), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), Quwargamanga (#963), quwarg nagymester (#214), szőrlajhár (#141), q. rohamosztagos (#242), Rém (#315), massza (#217) (csak egyszer), dűnelord (#341), sötét ölész (#314) (csak egyszer), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378), Strissha (#528), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), tleikan főbíra (#512), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), élőholt drakolder (#628), varkaudar pusztító (#7134) (csak egyszer), hegyi yeti (#454), trikornis herceg (#261), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP)
varázspajzs (#288, 55 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Ősteológia varázslataid
isteni átok (#307, 50 VP) megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP)
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (137,7,2) tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem 2 (#188) túlvilág lehelete (#177) pestisaura (#210) csupasz izom (#28)
varázsenergia (#161) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157)
Techiulan aurája (#261) vámpirizáció (#1) (999,0) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (999,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
sötét halál (#45), villámcsapás (#50), pusztító végzet (#106), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), bo'adhun csapás (#266), őstűz (#310), fehérál.roncsolása (#248)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiapajzs (#103), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), lidércidézés (#219)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) éhínség (#39) >> Ősi Hajnal Lovagjai (#9167)
sötét halál (#45) >> massza (#217) sötét halál (#45) >> trikornis herceg (#261)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) sötét halál (#45) >> Chara-din fattya (#236)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) sötét halál (#45) >> kronotapír (#286)
villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223) sötét halál (#45) >> varkaudar vajákos (#690)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) sötét halál (#45) >> ében halálhajcsár (#295)
sötét halál (#45) >> őrjáratozó katona (#274) sötét halál (#45) >> királyi palotaőr (#220)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) háló (#186) >> noth szellem (#250)
halálvarázslat (#124) >> ongóliant (#159) háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzgolyó (#155) >> bámulatos zombi (#896) tűzgolyó (#155) >> vámpír őrszem (#7057)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) tűzgolyó (#155) >> ősöreg hósárkány (#663)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553) tűzgolyó (#155) >> árnytündér csontváz (#629)
méregfelhő II (#193) >> fényhozó (#602) halálvarázslat (#124) >> tleikan rémeb (#626)
tűzgolyó (#155) >> baljós árny (#588) bo'adhun csapás (#266) >> ősi asszimiláció (#717)
halálos érintés (#271) >> ítélethozó (#731) istenítélet (#284) >> kereszteslovag (#729)
istenítélet (#284) >> negatív elementál (#734) istenítélet (#284) >> árnytündér messiás (#730)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> fekélyes hernyó (#489)
varázsvédelem (#34) >> különítmény (#7167) varázsvédelem (#34) >> halálelementál (#279)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) varázsvédelem (#34) >> magnetikus praglonc (#200)
hhaar burka II (#162) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: éhes
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +35 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Igazi relikviára vágyom! Keresd fel Ébenuszonyú Teklát, és végezz vele, majd áldozd fel oltáramnál a szemfogát!
2.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!
3.) Most újra arra kérlek, végezz Elenios egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Csábítás Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 8. lépésnél tartasz. tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 32, 50, 51, 52, 57, 59, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 125, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 194, 246, 280.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 7, 13, 15, 21, 22, 24, 26, 33, 35, 36, 41, 44, 46, 49, 51, 52.
Kész: 11, 12, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 720, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72107.
A morf invázióban megölt morfok száma: 866, az összesen kapott pontszám: 91674. (összesen ölhető: 1326 )
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 24
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XVIII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 165, pontszámod: 1767.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 16, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 320.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 28 161 178, vv 182 209 157, kf 960, hh 1253 2306 1098, hh 1153 1534 1554.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1453 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 1 sötét ital (#284) 1 szvó-ektoplazma (#151)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
108 arany (#50) 1 ektoplazma (#1185) 1 kreommat szirom (#925)
4 pirkit (#153) 7 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172)
3 tl'urlang fiola (#788)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

326 327 328
8
9
10
(327,9) a 141. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), ryuku ősszellem (#7026)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton akkor is lehet kapni isteni küldetés varázslatot az agyfröccsentők öléséért, ha még nem tart a 75. küldetésnél, de már az 1000. fordulója felett jár.
* - Bekerült a játékba egy új tárgy, ami 50 százalékkal megnöveli annak az esélyét, hogy imádkozásra agyfröccsentő jöjjön. A tárgyat bónuszból lehet megvenni, hamarosan.
* - Az FPH parancs ezentúl felülírja az ugyanarra a szörnyre korábban kiadott FPH parancsot.
* - A Ryuku szigeteken jokonbia ágat lehet tengerről is használni.
* - A karakterlapon megjelenik, hogy mely másznivalókban kapcsolta ki a karakter a plusz szörnyet.
* - A Feltételes Mászásnak meg lehet adni egy 2. paramétert, egy másznivalót. Az ennél gyengébb másznivalókba nem mászik be a karakter az FM hatására.
* - Változott a Fairlight bank által adott kamat. A különböző sávokért járó kamat jelentősen csökkent:
Az első 1000 aranyra 1 százalék
A következő 4000 aranyra 0.5 százalék
5000-50000 aranyig 0.2 százalék
50000-2millió aranyig 0.1 százalék
2millió-20milló aranyig 0.01 százalék
20millió fölötti részre 0.002 százalék.
Ezzel egyidejűleg mindenki számláján jóváírtuk az eddigi kamatokat.
* - Ezentúl az NJK-któl ében manakőből, mágusok italából, kreiton agyból és esszenciakristályból csak egyet lehet lopni.
* - Javítottunk egy hibát, amivel meg lehetett lopni egy fordulóban többször is ugyanazt az NJK-t.
* - Növeltük a létsíkokon szerezhető arany mennyiségét azzal, hogy a mászóhelyek és csatamezők végén a karakter új, boltban eladható, értékes tárgyat. Erre 25 százalék esély van minden fordulóban az első ilyen helyen, ha nem talált, akkor 25 százalékkal nő az esély az adott fordulóra. Ha talált, újra 25 százalék az esély rá.
* - Saját magának nem tud egy karakter TU-t és MXTU-t átadni.
* - Javítottunk egy, a síkok gyémántjával kapcsolatos hibát. Ezentúl, ha a síkokon kívülr‹l teleportál valaki egy síkos kutatni-, vagy másznivalóba, akkor is talál gyémántot. Illetve ha a síkokról teleportál egy nem síkos helyre, akkor nem talál.
* - Ezentúl a csatornától keletre a belföldi "tenger mez‹kön" (ideértve a tengerszemeket és a Kiégett Földek tavait ) nem lehet úszni, így nem sül ki a FUSZ parancs sem.

Üzenet küldése a karakternek