630. forduló, 632. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 11h:00'
EZ A 641. JÁTÉKHETED, 631. FORDULÓD
642. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [207,125] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Mély Bíborral. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy mihlanil medált, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+878 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+277 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor császár nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 964.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 962.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 962.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 962.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 962.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 958.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 956.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 956.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 954.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 954.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 952.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 942.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 932.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 44, gyógyulás: 129, összesen: +85 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 922.]

* 8. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor császár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 46, gyógyulás: 135, összesen: +89 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 912.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(207,125) purifikátor császár (#393)

[143,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Találkozol egy lila, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Dornodon testi manifesztációja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy nunchakut tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 902.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 205 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 852.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó nyakát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 22, gyógyulás: 55, összesen: +33 ÉP}

Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 844.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 839.]

vv 185 86 11 elmormolod a 185. varázslatot a 86. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 835.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[207,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor császár közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 42, gyógyulás: 40, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy villámrája készül a lemészárlásodra. [védettséged: 46]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Most veszed csak észre, hogy a csata során milyen mélyre süllyedtél. Egy hatalmas szikla repedésében különös zsákmányt fedezel fel. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ryuku vadászing. Egy vízbeölt ryuku intéz feléd kihívást. [védettséged: 46]

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 340 életpontot vesztettél. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 376, gyógyulás: 45, összesen: -331 ÉP}

A tenger teremtményei még mindig nem hagynak békén kutakodni, pedig már csak néhány karcsapás kell, hogy elérd a hajóroncsot. Egy szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 46]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 134, gyógyulás: 47, összesen: -87 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. Egy óriás vízi sün jön feléd. [védettséged: 46]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (4 támadással 576 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-576 életpont.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 576, gyógyulás: 0, összesen: -576 ÉP}

Egyedül maradtál. Hát akkor ideje átkutatni a roncsot, hátha van itt még valami használható. A következő kincseket találtad: 29 arany, egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ryuku amfora és egy tenger gyümölcse. Az úszástól kimerülten éred el a tengerpartot. A tárgyaidat a helyükön találod, mind megvan. Megfogadva, hogy egyszer visszatérsz még ide, tovább indulsz a parton.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+146 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+148 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Eborral. Raia félisten hatalmú szolgája. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy angyalok gyűrűjét, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy rothadó lián trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [206,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 30, gyógyulás: 137, összesen: +107 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hidra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a hidra nyálkás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 29, gyógyulás: 67, összesen: +38 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 785.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hidra lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a hidra két fejét is. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 58, gyógyulás: 67, összesen: +9 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [203,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy korallfövenyt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra nyálkás testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a hidra jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 47, gyógyulás: 68, összesen: +21 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 azúrharmatot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [202,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra jobb hátsó lábát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 49, gyógyulás: 67, összesen: +18 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 764.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 39, gyógyulás: 140, összesen: +101 ÉP}


(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Agyartőrrel felnyársalod a purifikátor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 8, gyógyulás: 40, összesen: +32 ÉP}


(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízdémon jön feléd. [védettséged: 46]

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 67, gyógyulás: 48, összesen: -19 ÉP}

Remek viadal volt, hiszen te győzedelmeskedtél. Egy szikrázó manahal védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 46]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 128, gyógyulás: 47, összesen: -81 ÉP}

A tenger teremtményei még mindig nem hagynak békén kutakodni, pedig már csak néhány karcsapás kell, hogy elérd a hajóroncsot. Egy villámrája támad rád. [védettséged: 46]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. Egy triton intéz feléd kihívást. [védettséged: 46]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton kérges uszonyát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 44 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 97, gyógyulás: 60, összesen: -37 ÉP}

Egyedül maradtál. Hát akkor ideje átkutatni a roncsot, hátha van itt még valami használható. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy láncing [láncing ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy vashegyű lándzsa [vashegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 ryuku harmatgyűjtő és egy ryuku buzogány. Remek kaland volt, de most már elég a tengerből. Irány a part. Tárgyaidat összeszedve tovább indulsz.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Megjöttél, helyes! - köszönt az öregasszony, majd megvizsgálja, mid van. Látva, hogy semmit nem hoztál, hangulata egycsapásra megváltozik. Cifra szitkozódások közepette megkér, hogy tiszteletlátogatni ne gyere, csak ha hozod is, amit kért. Helyeslőn bólogatsz. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 18 sünmedve tüske, 1 aranylánc, 2 tüskecsapda, 35 madártoll, 5 sallank nyíl.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (9 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 59, gyógyulás: 138, összesen: +79 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 709.]

v 198 215 123 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,123) vízdémon (#408), szikrázó manahal (#705), villámrája (#405), triton (#406), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393)
(200,123) purifikátorok (#157)
(201,123) nekrofun (#173), purifikátor császár (#393)
(202,123) hidra (#780)
(203,123) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161), hidra (#780)
(204,123) hidra (#780)
(205,123) hidra (#780)
(206,124) purifikátor császár (#393)
(207,125) purifikátor császár (5661393), villámrája (#405), vízbeölt ryuku (#409), szikrázó manahal (#705), óriás vízi sün (#410), ryuku hajóroncs (#1163), Ebor (#. kalandozó)

[215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy villámrája védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 46]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Áldozatod hullája lassan süllyedni kezd lefelé, közben egy-két élősködő életformát folytató hal már csipegetni is kezdi róla a számára éltető falatokat. A tengerfenék homokjába fúródva különleges zsákmányt fedezel fel. Érdemes leúsznod érte. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ryuku kalapács. Egy szikrázó manahal jön feléd. [védettséged: 46]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 154, gyógyulás: 47, összesen: -107 ÉP}

A hajóroncs már csak néhány karcsapásra van. Nem lesz gond az összetört kajütablakon keresztül a belsejébe úszni. Egy szikrázó manahal intéz feléd kihívást. [védettséged: 46]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 157, gyógyulás: 48, összesen: -109 ÉP}

Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Egy hullámelementál jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elendil vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 669.]

szk 393 keresed a 393. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

v 281 695 724 elmormolod a 281. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a ryuku teremtőerő varázslatot! Hosszú koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku tárgy eltűnik, majd egy harmadik materializálódik a lábaidnál helyettük: egy ryuku vállvédő. [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 619.]

* 1. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. BP: használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 579.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (9 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 45, gyógyulás: 136, összesen: +91 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 539.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 499.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 459.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 419.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 371 TVP-t kell elköltened.] VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. A feléd közeledő hidra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 58 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a hidra testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 29, gyógyulás: 67, összesen: +38 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 379.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 331 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 339.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 291 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 251 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 211 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 3 19 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 3, 25.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 772 pontot. A következő körben tehát 972 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 631. fordulód.

Erő: 120 (143) Szint: 51 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 (105) Támadás: 63 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 80 (84) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 50/52 év
Egészség: 75 (81) Életpont: 1193/1259 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 93 (110) Varázspont: 2918/178 Pénz: 14199 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/6 Pszi pont: 485/362 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 52
Eddig összesen 7389 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68953 TP-t kaptál. Jelenleg 30831870 TP-d van. A következő szinthez még 1168130 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 627. fordulódban 5507 arany került a bankszámládra. 5617 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 27/53 (+8%) ökölvívás: 8/68 szúrófegyverek: 57/69 (+5%)
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/18 (+5%) lőfegyverek: 41/4 (+4%)
dobófegyverek: 13/49

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << bronz taider (#641) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/93 2. nyomkövetés: 177/1 (+14%) 3. mászás: 28/91
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 213/19
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 30/67 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 172/83 (+34%) 11. taumaturgia: 107/7 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/41
13. versengés: 14/65 (+8%) 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 2/90
16. szörnyismeret: 20/79 (+18%) 17. pszi: 76/50 (+7%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 11/46 20. bányászat: 39/45 21. úszás: 72/0 (+71%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,20,3) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) varázsenergia (#161)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
101 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 ryuku szablya (#695)
1 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 azúrharmat (#1161) 21 purifikátor háj (#269) 2 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 ryuku vállvédő (#1323) 1 tenger gyümölcse (#1155)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(215,123) villámrája (5110405), szikrázó manahal (#705), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Ron the Greywolf (#. kalandozó), purifikátor császár (#393), hidra (#780)

Üzenet küldése a karakternek