62. forduló, 64. forduló, Adgal Magran összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 22. 8h:03'
EZ A 148. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
149. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2559
SZÁMLA : XXXX

ADGAL MAGRAN KALANDJAI


190 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,61] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 klasszikus kitűzőt. Az Olimpián kaptál 5400 tapasztalati pontot.
A táborozás 43. napján összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Sheran hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót. Astrid átadott neked a 79. napon 9 MXTU-t.
A 83. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A 108. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fairlight elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy bronz éjmedált, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 108. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fairlight elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy bronz éjmedált, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz. A játékvezető átadott Neked 1 réz vadászmedált.
A 164. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rőtmanó kacagányt és egy bőrsisakot visel. Fegyverzetét egy proteinfecske trófea, egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz. A játékvezető átadott Neked 2 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 2 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A 178. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy dombi yeti trófea és egy rőtmanó berzerker trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
A 184. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy rőtmanó kacagányt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy törpemammut trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

vps 1 VP spórolása: 1
Félreraktunk, letiltottunk neked 1 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 2514 2586 kézbeveszed/felveszed a 2514. tárgyat a 2586. tárggyal
A ruhádra illeszted a klasszikus kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
A ruhádra illeszted a réz vadászmedált. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[78,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra farkát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kérődző etra testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált dombi yeti trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 178.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 4 mozogsz délre
[78,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget (ld. enc.). Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 3 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 4 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis karmos tankány trófeát, és kiszedsz egy nukleáris cickány trófeát. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 150.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[78,64] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy homokféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a homokféreg testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a homokféreg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 126.]

jlk 9292 jelszó kimondása 9292
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a massza fekete fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza bal első lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 778 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Létezik egy létsík, ahová a Moák menekültek birodalmuk összeomlásakor, és még most is ott élnek. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[79,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Forró számum, talpalatnyi szülőföld - Számumi Aranyszél, sivatag leánya. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy óriás skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Port kavar a távolban egy homokvihar. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. A feléd közeledő óriás skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [80,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hamariberkenye orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 75.]

vpf 1 VP elővétele: 1
Felszabadítottunk neked 1 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 6 3 11 mozogsz 6 3 11
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 2 kavadu iszák annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy gigaféreg lárva lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 fekete gyöngy úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy gigaféreg lárva lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 2 csontkulcs úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gigaféreg lárva hasadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ásó, 1 fűszertartó (ld. enc.) és 1 sáfránypor. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-5 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.]
Folytatod az utat. [9. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a csupasz gigaféreg farkát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csupasz gigaféreg az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a csupasz gigaféreg bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[90 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 szent kehely. Felpakolsz. Hirtelen egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csupasz gigaféreg az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 19 23 24 mozogsz 19 23 24
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.] Hirtelen egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csupasz gigaféreg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csupasz gigaféreg az. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 28 30 25 mozogsz 28 30 25
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Hamarosan egy csupasz gigaférget pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 42 43 45 mozogsz 42 43 45
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 49 50 mozogsz 49 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 204 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓBŐVÍTÉS II. (582. TUDATI KÉPESSÉG)
Tovább tökéletesíted azt az elmeállapotot, melyben az automatikus, rutin feladatok irányítását társaid tudati lenyomatai végzik, miközben te tudsz más, fontosabb dolgokkal foglalkozni. Ezentúl minden makródban a maximális parancshelyek száma 14-re nő.

HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).
A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást.

KLASSZIKUS KITŰZŐ (2514. TÁRGY)
Ez a szép kitűző a régi, "klasszikus" időkre emlékeztet. Mindig megörvendeztet, amikor csak ránézel. A kitűzőt azok kapták meg, akik részt vettek a Klasszikus TF-ben, és lelépték mind a 60 fordulót. Persze nem haszontalan díszről van szó. Az a jókedv, ami eltölt tőle abban nyilvánul meg, hogy amikor viseled, 1%-kal több tapasztalati pontot kapsz. A helyet sem foglalja más ékszereid elől.

RÉZ VADÁSZMEDÁL (2586. TÁRGY)
Ezt a mágikus kitűzőt az Alanori Bűvmágusok Céhe készítette azok számára, akik részt vettek a szörnyek levadászásában a Szörnyvadászat során. Ha a ruhádra tűzöd, a következő pozitív hatásokat tapasztalod: +5 max. ÉP, +1 támadás. Ráadásul a mágiája nem interferál más kitűződével, így azok mellé is kitűzheted.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

KARAKTERLAP

Adgal Magran, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 28 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 21 Életpont: 230/55 Jellem: jó (43) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 144/23 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/3
Eddig összesen 448 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 522 TP-t kaptál. Jelenleg 77 557 TP-d van. A következő szinthez még 42 443 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, ryuku légiós, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 20/92 (+22%) lőfegyverek: 18/96 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 610 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/29 2. nyomkövetés: 13/22 (+21%) 3. mászás: 3/66 (+11%)
4. csapdakészítés: 5/77 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/24 (+5%) 6. gyógyítás: 26/63
7. titkosírás: 3/61 (+11%) 8. felderítés: 3/26 9. teológia: 3/64 (+6%)
10. taumaturgia: 4/30 (+16%) 11. zene: 1/21 (+11%) 12. szörnyismeret: 1/94
13. zárnyitás: 3/45 14. vadászat: 1/70 15. bányászat: 5/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
nők (#999)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 16, 21, 22, 24, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 10, az összesen kapott pontszám: 1000. (összesen ölhető: 1740 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.)

Összsúly: 55.84 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
32 arany (#50) 2 csontkulcs (#74) 9 fekete gyöngy (#99)
10 kaja (#2) 2 kavadu iszák (#25) 12 tüske (#22)
3 víz (#27) 1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96) 1 fűszertartó (#210)
1 kígyóbőr öv (#410) 2 pirkit (#153) 5 sáfránypor (#211)
1 szent kehely (#257) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81
60
61
62
63
64
65
66
67
(78,62) gátvakondok (#57), 48. jellempróba, kérődző etra (#368)
(78,63) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, nukleáris cickány (#155)
(78,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tormikus egér (#218)
(78,65) homokféreg (#121), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), massza (#217)
(79,65) óriás skorpió (#72)
(80,65) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a Negtaív létsík.
* - A Negatív létsíktól kezdve 200-zal több TVP vihető át a következő fordulóra.
* - A nerub teleporter min. használati fordulószáma 1200-ról 800-ra csökkent.
* - A szent jogar használati költsége 2 TVP-ről 1 TVP-re csökkent.
* - Az isteni kehely használati költsége 3 TVP-ről 1 TVP-re csökkent, és a max. életerő helyett a max. életerő másfélszeresére gyógyít.
* - Az FPH parancs FT-ként működik, ha a beállított pajzs a birtokodban van. Így nem kell külön FT-t kiadni azokra a szörnyekre, melyek képességére valami pajzs nyújtana immunitást.
* - A Negatív létsíkkal bekerült a tárgytervező pályázat mesterkristálya is. A tolvajoknak érdemes feltalálni és legyártani.
* - Javítottunk egy hibát, ami miatt az FPH bizonyos szituációkban nem működött T parancsként.
* - Elkészült az automatikus olimpiai nevezés. A H 1 50 999 paranccsal lehet bekapcsolni, a H 1 50 888 paranccsal pedig kikapcsolni. Ha be van kapcsolva, a karakter lépett az elmúlt 1 hónapban, és a nevezés lezáráskor még nem nevezett az olimpiára, akkor mi benevezzük a karaktert. A bekapcsolt automata jelentkezést a karakterlapon is jelezzük.
* - Volt némi anomália a Negatív létsík labirintusaiban a randomul generált arannyal. Így az arany kikerült a random helyre generált kincsek közül, és ezekben a labirintusokban bekerült pár szörnyhöz kincsként.
* - A Vizek gyűrűje (2216) tárgy az ellenfélnek is immunitást adott a hideg alapú varázslatok védelemcsökkentésére. Ez főleg az egyik Leah küldetésnél okozott gondot. A hibát javítottuk
* - Ezentúl az üres HU parancs hibásnak minősül, nem törli a HU beállításokat. Az összes HU-t a HU 1 1 1 paranccsal lehet törölni.
* - A Negatív létsíkra bekerült 2 Többszemélyes Kaland (TK) a (710,87)-es és a (681,114)-es koordinátákra.
* - Tenger mezőről tenger mezőre ezentúl csak akkor tud mozogni egy karakter, ha van hajója. Úszni a tengerben nem lehet. Az első tenger mezőre még rá lehet lépni, de onnan csak akkor mozog tovább a karakter, ha a célmező nem tengermező. (A Ryuku szigeteken és a Kiégett Földeken eddig sem lehetett tenger mezőre lépni hajó nélkül. Ez nem változott.)
* - Erősítettünk a Tűz síkos fegyverek varázslaterősségén. A sebzésük nem lett több, de nehezebb megdobni ellenük a mentőt. A balkezes ökölgyűrűk varázslaterőssége is ugyanannyi lett, mint a fegyvereké.
* - Az Argum szörnyvadító és a T-rúna (fegyverszakértelem csere) bekerült a megvehető bónuszok közé.
* - Az olimpiai helyezések elévülési idejét 15 olimpiáról 10 olimpiára csökkentettük.
* - Átkozott tárgy csak akkor ugrik át karaktertalálkozáskor, ha mindkét karakter klasszikus, vagy mindkét karakter normál karakter.
* - Bővítettük a szörnyek számát, amikkel tesztcsatázni lehet. Most már a Negatív sík végéig lehet kihívni a szörnyeket.
* - Az árnyékvesszőt (2138) átneveztük kentaurvesszőre. Kentaurusz íjjal gyártható és kilőhető kentaurusz és árnyékíjból is.
* - A tőrvető vállszíj (1943) szintkorlátja 50-ről 25-re csökkent.
* - Klasszikus karaktertől ezentúl nem lehet lopni.
* - Jeleztétek, hogy az E parancsra való szörnygenerálás könnyen be tudott sülni, ha az adott mezőn volt már szörny valamilyen okból, akkor az E parancsra nem jött egyáltalán. Ezt a dolgot korrigáltam, viszont ennek köszönhetően az E parancs - megfelelően magas vadászat szakértelem mellett - jelentősen erősödött, már kockázatmentesen lesz a legtáposabb szörnygenerálási forma. Ezért a szörnygeneráláson egy picit változtattunk. Eddig ha volt ott szörny, 0% volt a sikerre, egyébként, ha találtál legalább 1 kaját, TVP-től függetlenül 25%. Mostantól mindig lesz esély a sikerre, ha találsz kaját, és ez a költött TVP-től függ: TVP*13%, tehát 1 TVP-nél 13%, 2-nél 26% stb. Tehát 8 TVP-re már garantáltan jön szörny. Ezenkívül, ha min 9 TVP-t költesz, akkor lesz esély egy 2. szörnyre is. 9 TVP-nél az esély a 2. szörnyre 17%, minden további TVP 13%-kal növeli ezt, tehát 16 TVP-nél már fixen 2 szörny jön. Ez a másik szörny jöhet akkor is, ha nem találtál kaját. A dolog egyik jelentős előnye lesz számotokra, hogy nem kell milliárd darab E 1 parancsot kiadni, igazándiból mindegy, hogy 16 E 1-et vagy 1 db E 16-ot adsz ki, remélem ezzel irdatlan mennyiségű parancshelyet megspórolunk mindenkinek!
* - A felhők asszonya (7244) és Lyonarissa (7255) semleges jellemű lett.
* - E, TF és GYK parancsra bizonyos esetekben a szándékosnál kisebb eséllyel jött szörny (néha egyáltalán nem), ha nem volt rajtad vadászat varázslat, ill. nem teljesültek más feltételek. Ezt megváltoztattuk, ezekre a parancsokra tárgyaktól, varázslatoktól és KT képességektől függetlenül mindig ugyanakkora eséllyel jön szörny.
* - Megszűntettük azt, hogy a vadászat leesik a csatamezőktől.
* - Számlálót vezettünk be az E 1 parancsra. Ez a számláló akkor nő, ha valakinek E 1-re jön szörny. Amíg számláló 50000 alatt van, addig 23% eséllyel jön szörny E 1-re, mint korábban. Utána az új rendszernek megfelelően 13%-eséllyel. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban E 1-re jött szörnyeket is beszámítottuk.
* - Számlálót vezettünk be a szörnyből eső (ami most csak a csodálatos remetét jelenti) eső sáfránykőre is. Ha ez eléri a 6666-ot, nem talál többet sáfránykövet szörnynél. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban szörnynél talált sáfrányköveket is beszámítottuk.
* - Ezentúl a karakterlapon, a számlálók rovatban megjelenik a csodák kútjából kapott támadás és védekezés is.

Üzenet küldése a karakternek